Yvonne Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Goedemorgen frummers, Een vroegertje, ik lag al een poosje wakker en kreeg trek in een kop thee. Dus een lekker lange dag vóór mij. Eerst dat bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Goeiemorgen Yvonne. Ik wens je een fijne dag. En de rest ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Ik kon niet meer slapen vannacht. Maar spring onder de douche om echt weer 'wakker' te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Goeiemorgen! Ik lag ook een beetje te draaien vanaf een uur of 5. T kerstkind zit eraan te komen hè daar word je onrustig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Veel last van die hormonen natuurlijk @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Goedemorgen! Ik had graag nog wat langer geslapen op deze voor mij vrije dag, maar ja, aangezien ik er zó vaak om half 6 al uit moet lukt dat niet meer. Eerst maar eens koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Goedemorgen. Heerlijk geslapen. Aan de slag zo. Bijna kerstvakantie. Wat kijk ik daarnaar uit. Twee weken niets. Lummelen, lezen, beetje opruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Goedemorgen, ik mag zo ook weer werken! Maar nog 3 dagen en dan lekker lang weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Centjes verdienen yayy voor 2 nieuwe banden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Goedemorgen, slecht geslapen en nu al zucht naar drank. Blijf dus een beetje in de buurt hier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Kom op @niks zet eens een pot thee meid, ga ff wat doen dan gaat de trek wel over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Komt goed @bumperjim zit aan de koffie. Straks even op pad, klein beetje kerstsfeer ophalen. Misschien een miniboom of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 En ik ben mijn dag maar begonnen met het lezen van een nieuw boek met een plaid op de bank, haha! Ja, daar zijn vrije dagen toch voor? Ik heb nog genoeg te doen, maar dat houdt toch nooit op. Vanmiddag maar eens zien. Nu maar weer verder met mijn grootste hobby: lezen. De Doodsvogel van Samuel Björk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Goedemorgen allemaal! Iedereen fijne dag toegewenst! Dagpact Autumn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 een hele mooie droge morgen frunmmers de was hangt buiten en het zonnetje schijnt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Hoi. @Bor, het optreden was geweldig, het klonk goed inderdaad. Ben er nóg een beetje high van, ook door het soort muziek. Ook heen- en terugreis gingen voorspoedig. Alleen is mijn vrouw voor 'de prins' op haar knieën gegaan. Dat was tegenover Paradiso waar we nog even een kop koffie wilden nemen omdat we te vroeg waren, cafetaria de Prins. Vlak voor de (zij)ingang lag de stoep een stukje dieper, niet gezien in het donker. Ineens ligt ze aan m'n voeten met haar hand de voordeur openduwend. Binnen stonden twee politieagenten op hun bestelling te wachten, die hebben niets in de gaten gehad. Terwijl ze op geen twee meter afstand stonden. Gelukkig viel het relatief mee. Alleen één geschaafde en een blauwe knie en een licht gekneusde hand. Ze heeft er niet minder om genoten van het optreden. Vandaag heeft ze wat meer last maar ze gaat vanmiddag gewoon aan het werk. Net het hondje opgehaald en die was helemaal door het dolle dat ie ons weer zag. Toch heeft hij ook genoten daar in dat pension, lekker kunnen ravotten met een grote Berner Sennen en (toevallig) twee Fauve-genoten... Al met al is de dag gisteren, zoals je me al wenste, snel voorbijgegaan. Maar ik heb er meer van genoten dan ik vooraf voor mogelijk had gehouden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 (bewerkt) Goedemiddag, Ik meld me alcohovrij. Het rommelt in mn leven. Gister ging ik monter en opgewekt op pad. Ik ben onderweg mn pasjes verloren en bij de sigarenboer waar ik drie keer in de week kom was in de ochtend een gewapende overval gepleegd. Jakkes. Toen was ik meteen weer ontstemd. Krijg bijna het verlangen om maar binnen te blijven. Maar dat past me niet. Ik hou van buiten zijn. Deze week wordt lastig met financien. Dat wordt nog spannend of ik wel te eten heb in het weekend. Dat moet veranderen. Ik heb nu genoeg kleding en andere benodigdheden. De knip gaat dicht. Alleen het hoogstnoodzakelijke. Het voelt niet prettig steeds zo achter de rekeningen aanlopen. Dus ook met cash hoop ik dat het werkt: vandaag koop ik niets. Misschien kunnen we een financieel draadje aanmaken? 10 december 2019 bewerkt door CoconutWoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Goedemiddag, vandaag geen museum voor mij, nog veel te gammel. Het duurt lang, deze griep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 (bewerkt) Iemand t filmpje van jeff hoeyberghs al gezien? Wat een man...die rechts conservatieven hebben ze niet helemaal op een rijtje. Blijkbaar is mijn dochter t uitschot van de maatschappij omdat ik een alleenstaande ouder ben. Had iemand me dat nu niet 19j eerder kunnen vertellen??? Dan had ik een man in huis genomen omdat te voorkomen!! DUH..not really.. Erger nog, mijn dochter is gekleurd en heeft een moslim vader . Zal ik nu maar al onmiddellijk een kogel door haar hoofd jagen of wachten tot ze lesbisch blijkt te zijn? Echt waar, idioten op deze wereld 10 december 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Vrouwen moeten wat vaker hun benen open doen om hun mannen te behagen. Want zij zijn de leiders, de helden, diegene die zorgen dat t leven van vrouwen iets waard is De oplossing voor al mijn problemen! Een man!! Bedankt Jeff Waar zou ik zijn zonder zulke waardevolle mensen? Verloren begot, verloren. Eén ding heeft hij zeker juist..negatieve reclame is ook reclame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Heel wat opgeruimd en gestofzuigd vandaag. Nu maar es ff in de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 18 minuten geleden zei fleurtje: De oplossing voor al mijn problemen! Een man!![....] [....]Waar zou ik zijn zonder zulke waardevolle mensen? Verloren begot, verloren. Jij hebt het idee dat je niet verloren bent, fleur? Als dát zo is dan denk ik dat die man Jeff ergens een denkfoutje maakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Ik heb wat over die Jeff Hoeyberghs gevonden via google. Allemachtig, wat een rare gozer zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kohtje: .... dan denk ik dat die man Jeff ergens een denkfoutje maakt... ...nee, die man is een denkfoutje. Zónder 'je'. 10 december 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 1 uur geleden zei Bob: Ik heb wat over die Jeff Hoeyberghs gevonden via google. Tegenwoordig is het: ik ben te vinden via google, dus ik besta. In dit geval een gevalletje 'helaas'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden