Spring naar bijdragen

Za 30 nov 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Hoihoi

Vroeg uit de veren. Nog steeds een verkouden kop vol snot sinds vorige week. Dat duurt nou wel erg lang. Dit soort dingen wacht ik altijd gewoon af tot ze over gaan. Gisteravond met de kop boven een pan kokend water gehangen met zo'n pilletje erin, maar dat deed niet veel. Vroeger hadden we van die eucalyptuspillen, nou dan liepen na 10 seconden bijna je hersens eruit zo effectief was dat. 

Maar ff wat vitamine C slikken, daar ontbreekt het vast aan. Ochtendje in de buitenlucht. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, een mooie regenachtige dag in de Pyreneeën. Een jaar vandaag dat mijn lieve zus overleed, tijd is wonderlijk want het is heel kort en heel lang geleden tegelijkertijd.

En wat was ik blij dat ik in de week ervoor in de nacht meteen naar haar toe kon rijden toen ze me nodig had want ik was nuchter. Stel je voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Wat een nacht, gebroken.

Maar goed, fris weer op en weer een dag.

Yana, sterkte en ik ben ook blij voor je dat je nuchter naar haar toe kon anders had je weer schuldgevoel gehad. Dit is top hoewel de omstandigheid vreselijk was natuurlijk.

Ondanks dat ik de hele week vrij was niet de ‘kans’ aangegrepen te drinken en ben ik blij mee.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Al wat boodschappen gedaan op de fiets
Koud buiten, maar ja, het is zo goed als winter he
Oude vriend tegen gekomen en een half uur mee staan kletsen
Leuk !

Nu aan de koffie, en dan maar weer eens wat nuttige dingen doen
(Lees; vogels verschonen, stofzuigen,nog meer boodschappen, w.c doen,opruimen)
Vriend komt ook rond 2 uur dus, dan wil ik wel alles aan kant hebben

Isabella,

Je gaat goed he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Myle:

Ik wil drinken. Nu. Hoe zinloos dat zou zijn weet ik. En toch. :blush:

Hoe komt dat Myle dat je getriggerd wordt in de ochtend? Ga even wat doen, even poetsen of naar buiten. Dan merk je dat de trek vanzelf wegebt. En kun je even rustig bekijken waardoor je trek krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Myle:

Ik wil drinken. Nu. Hoe zinloos dat zou zijn weet ik. En toch. :blush:

Door het zo te benoemen ben je er eigenlijk al veel te veel mee bezig, ben ja al aan het focussen op het drinken.
Wat Kyon zegt, je focus, je aandacht op iets anders richten. Liefst iets buitenshuis en iets wat je aandacht ook echt
nodig heeft. De hond van (was 't niet) de buurvrouw voor een fikse wandeling... (?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit inmiddels buiten op een bankje te bevriezen. Maar even weg leek me goed. Ik denk dat de trigger was dat ik (weer) ben gebeld door mijn vader.

Kohtje, het zijn een soort ijslollies in een stick die als je ze koopt vloeibaar zijn. Je moet ze zelf in de vriezer doen en dan heb je uiteindelijk waterijsjes in verschillende smaken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kohtje:

Door het zo te benoemen ben je er eigenlijk al veel te veel mee bezig, ben ja al aan het focussen op het drinken.
Wat Kyon zegt, je focus, je aandacht op iets anders richten. Liefst iets buitenshuis en iets wat je aandacht ook echt
nodig heeft. De hond van (was 't niet) de buurvrouw voor een fikse wandeling... (?)

Goed idee. Ik zal mijn buurvrouw vragen of de hond nog graag naar buiten wil. Vast wel want die hond is onuitputbaar. Border collie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Myle:

Kohtje, het zijn een soort ijslollies in een stick die als je ze koopt vloeibaar zijn. Je moet ze zelf in de vriezer doen en dan heb je uiteindelijk waterijsjes in verschillende smaken. 

 

Ah, zo simpel dus. Maar wat je koopt zijn dus geen ijsjes. Je koopt eigenlijk invriesbare limonade met een stokkie.
Een ijsje invriezen is net zo als een vuurtje aansteken. Vuurtjes branden al, die hoef je niet aan te steken. :P
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, net wakker, voor het eerst deze week goed geslapen en het er gelijk maar van genomen zeg maar... 

Veel lieve reacties van collega's als respons op mijn blamage van gisteren. Maar zij denken dat ik een half jaar lang hard gestudeerd heb terwijl ik eigenlijk alleen maar bezig ben geweest met drank en het afkicken ervan. Dan voelen de steun betuigingen toch een beetje dubbel. 

Myle, als ik me niet vergis zitten we allebei op dag 6, ik ga niet drinken vandaag, laat me niet zitten, we kunnen het! Zelluf maar niet alleen!!! Ik weet zeker dat je de kracht vindt om de trek uit te zitten :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos als het jouw huishouden is, zie ik ook niet in waarom je vriend zou moeten helpen met schoonmaken? Alleen als je het zelf moeilijk kan misschien. Of als het zijn rommel is natuurlijk. :)

Ik ga eens nadenken over een gezonde maaltijd. Iets met venkel denk ik. En even een rondje door het park maken, de zon schijnt uitbundig. Eigenlijk zou ik nog iets voor werk doen. Even kijken of dat nog lukt na de wandeling. 

Myle dag 6, dat is alweer bijna een week. Hoewel je natuurlijk niet aan het tellen bent ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...