Spring naar bijdragen

Donderdag 31 oktober


Ties

Aanbevolen berichten

@Myle Je had het gewoon tegen mij kunnen zeggen toen ik het vroeg.Ik was ook niet boos geworden, dat is niet helpend. Ons kent ons gevoel. Ik was daardoor zelf ws nog meer gaan drinken. Dat werkt voor iedereen anders maar voor ons(ons beide kennende) had dat wel zo gewerkt. Je hoeft je niet te schamen of schuldig te voelen. Je doet het voor jezelf, niet alleen maar voor anderen hoop ik. Dat gaat nooit werken. Hou je goed bijeen, je komt hier niet voor niets, net als ik.

@Lika veel sterkte!!! Wat naar zeg.

Ik ga het huis eens goed aanpakken, ben in de schoonmaak modus. Dan moet ook echt alles letterlijk schoon. Zo meteen verder met de katten weer borstelen, wat een haar komt ervan af. Een halve kat aan haar. Ze genieten ervan en ik ook. Alles of niets hier, het huis zal blinken vanavond!

Fijne dag verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook hondjes die heel graag naar buiten gaan. 
Als iemand zin heeft in een wandeling? 
Met een hondje ga je toch eerder elke dag naar buiten. 
De rode is gister mee geweest naar de dansles, wat een feest was dat. Eerst in de bus, dat vond ze wel spannend. 

Dansles was superleuk. Ik knap er altijd zo van op. 
Volgende week wordt mn boiler gemaakt, dus dan kan ik weer in bad.
Dan kan ik doorgaan met een volgend project, namelijk elektrische fiets die het niet meer doet. 
Eind van november gaan ook mn financien eindelijk weer beter worden. Wat een trip, dit afgelopen jaar. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk @Smaragd zo'n schoonmaakdrive. Ik probeer me er al dagen toe te zetten om de badkamer helemaal uit te ruimen, kastjes etc en  en alles te schrobben, dat wil ik ook met de keuken doen en dan de grote wandkast alles sorteren. Maar ben al bekaf als ik de 'gewone' dingen doe, opruimen, stofzuigen, afwassen, toiletten, dweilen, de was, boodschappen, koken. Plus werken natuurlijk. Toch voel ik dat het moment steeds dichterbij komt dat ik de badkamer ga doen.:P Bedden verschonen vind ik trouwens het vervelendste om te doen, geen idee waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Smaragd. En ja ik doe het vooral juist voor mezelf.

En Jopie, wat een helder duidelijk verhaal. Het klopt. Ik heb wel her en der wat verplichtingen maar het is geen structuur van een vaste baan oid. De buurhond dagelijks uitlaten had ik wel afgesproken al. Vanavond /zometeen weer doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En intussen  huil ik wat. Zo op de fiets... Drinken helpt geen sikkepit. Jullie wel. Dank:heart:

Weet je. Soms is het ok hoe dingen zijn gegaan, maar heb je toch een boel te verwerken. Ik ben blij dat ik kan huilen. Jaren niet gekund. 

Er zijn vele werelden in deze ene. En soms ook in ëén mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee bedden verschonen is altijd een hele klus ja. Maar als het eenmaal gedaan is en ik nadien in dat schone bed lig. Kan ik zo van genieten dan, heerlijk! Probeer het altijd met mijn partner samen te doen. Dan hou ik dat dekbed(enorm groot ding) vast en hij de dekbedhoes omgekeerd en dan moeten die punten in de hoeken en trekt hij het eroverheen, met mij in die hoes als gevolg maar wel dat grote dekbed erin. Kan het niet eens uitleggen. Het is een truc.:D En in mijn ogen doet hij het dan niet goed genoeg. Dus ik mopperend uit die hoes proberen te komen zonder dat dat dekbed weer terug eruit schiet. Hou van netjes en moet allemaal perfect erin zitten. Wat een gedoe ja.

Sterkte met je zoon. Misschien moet die tandarts goed het belang uitleggen van die beugel en dat hij het dan wel van hem/haar aanneemt?

Fijn vooruitzicht @CoconutWoman je hebt er hard voor gestreden. Veel bewondering voor jou. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt @Myle: neem een besluit en voer het uit. Punt. Sluiten die achterdeur.

En die verplichtingen: ja, mij helpen ze ook. Zwemmen omdat ik weet dat ik me dan beter voel. Dus ook als geen zin etc. Het heeft even geduurd, maar ik onderhandel er niet meer over. 

Gezond koken: doen. etc, etc...

Het helpt ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lonster:

Hahaha, Smaragd ik zie het helemaal voor me, jij in die dekbedhoes foeteren op je man terwijl hij de punten vasthoudt.

Als het lekker strak en fris op bed ligt, en zelf ook lekker fris ... heerlijk.

@Lonster en soms laat hij een punt los, gevolg dekbed helemaal scheef erin en niet goed in die punten. Echt dan kan ik zo kwaad worden. Dan moet het weer opnieuw haha. Soms heeft hij geen zin meer dan, ik nog bozer dan. Probeer ik het alleen lol. Hij zegt als we slapen verschuift het toch allemaal weer, ja nou en??. Nu lach ik erom, op die momenten niet. Echt een tic van mij :D

@Lika :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil andere draadjes er niet mee opzadelen maar de discussie maakt wel iets in mij los en dat wil ik delen hier.

Mijn laatste binge, zo blij dat ik dat hier heb gemeld toen. Dat was echt een gil om hulp maar ook weer niet. Moest op mijn manier en zo werkt het niet natuurlijk, niet altijd.

Sorry @Bor tag jou even en nog een paar anderen, vertelden mij toen wat doe je kinderachtig. Je bent je aan het gedragen als een kind en dat klopte!  Ik ging weer dreigen om te gaan drinken(trek). Alles of niets. 

Niet doorzetten, weer terug in de binge bijna. Toen ik het woord kinderachtig las(de schop onder de bekende kont). Dacht ik, ik zal jullie krijgen, dronk zo 4 halve liters bier op in een uur. Nou , geweldig. Beroerd en duizelig was ik. Ging op bed liggen en toen dacht ik ZELF ja wat ben je kinderachtig bezig. Die trap en die woorden hielpen mij dus wel. Dat wilde ik nog wel toevoegen. Ik was toe aan die woorden. Gelukkig kwamen ze door anders had ik er nu heel anders bijgezeten. Dankbaar voor. Voor anderen hoeft dat natuurlijk niet te gelden, allemaal timing denk ik dan. Wat ook weer onzin is, kan zo maar te laat zijn. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei lady jane:

Gecondoleerd Lika.

Heb je het gevoel dat jouw pad met en over hem klaar is? Zo las je nl wel.:rose::heart:

Ik weet het niet @ladyjane. Ik denk het wel. Soms ben ik bang dat ik het te graag wil denken. Maar eigenlijk is het misschien niet zo belangrijk. Het is zo gegaan. Ik heb veel van hem geleerd. Dingen waar ik nu nog vruchten van pluk. Rust, wachten met reageren, blij zijn met geluk van een ander . Mildheid. enzo nog wel wat. Het zijn dingen waar ik mee bezig was en die hij op een passend tijdstip aanbood. Ik kon ze pakken. 

Toevallig nam hij vorige week contact op. Ik was in het buitenland. Misschien wilde hij meer zeggen dan ditjes en datjes. Maar misschien was het toeval.

Ja. Ik kan erin berusten en ja ons pad is geëindigd. Ik ben me ook heel goed bewust van wat ik er allemaal in kan leggen en wat kan groeien omdat je zo veel in kunt vullen/mooier maken. Maar dan nog. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...