Spring naar bijdragen

Donderdag 31 oktober


Ties

Aanbevolen berichten

Sterkte @Ties ! Ik zou dat helemaal niet kunnen die ontegelmatige werktijden. Ik mag binnenkort weer een week naar Azië, das ook een soort nachtdienst. Ik geloof 8 uur tijdverschil. Tijdens die week dan trek ik het wel, met veel forceren, maar de week erna ben ik dan total loss. Dan is er ook vaak een of ander produktieprobleem en dan is mijn frustratietolerantie helemaal weg. Gevaarlijke momenten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is bij mij ook niet anders. Daarom had ik beter meteen eerlijk moeten zijn. Het voelde alleen heel ongepast op Harald's draadje en daarbij wilde ik me beter voordoen dan ik was. Met het gevolg dat ik me gisteren de hele tijd schuldig voelde vanwege het niet eerlijk geweest zijn. Vooral naar Smaragd. Duh, hij weet waar hij over praat. Ik, in niet nuchtere toestand wat minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wil ook niet dat iemand het probeert, Bor. Ik vind het wel een logische verklaring van Myle.

Daarnaast ben ik het ook wel met Jim eens, Myle. Werk eens aan jezelf. Ik vind het op deze manier moeilijk om je hulp en begrip serieus te nemen. Je schrijft nog steeds weinig over jezelf, je proces, je plannen, ik lees alleen over kneuterige alledaagse en ook wel bijzondere dingetjes. En over dat je weer zit te drinken. Maar niets inhoudelijks daarover. Ik weet nog steeds niet of je nou wil stoppen bijvoorbeeld. Je schreef eens over een intake, maar niet wanneer. Of is die al geweest? Wat kan jou nou helpen hier op het forum? Het lijkt me niet dat dit een plek moet zijn waar je heen moet onder invloed. Gewoon voor de gezelligheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pelle2 Die intake is op 5 december. En mijn intentie is geheel te stoppen. Een beetje of af en toe gaat niet werken. Dan hou ik mezelf helemaal voor de gek. Ik probeer hier juist open te zijn en dat lukt niet eens altijd. 

Voor vandaag geldt iig niet drinken. Ik ga een nieuw fitnessplan opstellen en dat vanmiddag een uur uitproberen. 

En ja, verder ben ik het helemaal eens dat dit niet de plek is waar je onder invloed moet komen voor de gezelligheid. Maar dat was niet mijn bedoeling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Myle:

@Pelle2 Die intake is op 5 december. En mijn intentie is geheel te stoppen. Een beetje of af en toe gaat niet werken. Dan hou ik mezelf helemaal voor de gek. Ik probeer hier juist open te zijn en dat lukt niet eens altijd. 

Voor vandaag geldt iig niet drinken. Ik ga een nieuw fitnessplan opstellen en dat vanmiddag een uur uitproberen. 

En ja, verder ben ik het helemaal eens dat dit niet de plek is waar je onder invloed moet komen voor de gezelligheid. Maar dat was niet mijn bedoeling. 

Waarom zou je vandaag niet drinken en gisteren wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor Dankje dat je erover begon. Het lucht inderdaad op. Nu is het tijd voor actie. Ik weet dat fitness en de hele rest van het leven een stuk beter gaat als je niet drinkt. Dus ookal is het nu even lastig, later wordt het beter. Ik ga alles wat ik nog heb weggooien. En dan begin ik pas aan een echte nieuwe dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een voor mij heel dierbaar iemand uit een ver buitenland overleden. Ik kan er heel weinig mee. Weinig mensen weten dat deze persoon mij zo dierbaar was. Ik ben opeens overspoeld door verdriet, een alleen gevoel, de wetenschap dat het zo is en blijft als het is. Dat is ook helemaal ok. Er zijn veel gevoelens en emoties. Ook dankbaarheid dat ik gedaan en gekozen heb wat ik deed. Het is raar.

bewerkt door Lika
was nog niet klaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Myle:

Geen idee. Dat is juist het probleem.

Omdat je het WILT is het enige juiste antwoord. 1 post hoger schrijf je ik wil het. 

Zeg niet dat je niet weet hoe. Het is geen kwestie van weten. Niet t spul in huis halen. Dat weet je al. Als je alcohol in huis hebt, gooi het dan nu weg en geen nieuwe halen. Dat is de enige manier Myle. Omdat JIJ het WILT. Als je t wilt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lika:

Er is een voor mij heel dierbaar iemand uit een ver buitenland overleden. Ik kan er heel weinig mee. Weinig mensen weten dat deze persoon mij zo dierbaar was. Ik ben opeens overspoeld door verdriet, een alleen gevoel, de wetenschap dat het zo is en blijft als het is. Dat is ook helemaal ok. Er zijn veel gevoelens en emoties. Ook dankbaarheid dat ik gedaan en gekozen heb wat ik deed. Het is raar.

Die zelfde persoon dus? Jezus joh wat treurig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...