Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
nancy

Donderdag 26 september 2019

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Nancy! Hoe gaat het?

Vandaag heeft mij al een lekker wakker worden gebracht. Verder ben ik ook benieuwd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaap heu smak smak o Goeie morgen  Nanc, Lika en G. doen,

Goed geslapen maar word al een tijd zo rond 3 uur wakken. Raar.

Vandaag een dagje B. Bergen, heb er zin in mensen.

Tot vanavond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Husband en ik zijn vanmorgen allebeide onze trouwdag vergeten. Echt waar we hebben zitten koffie drinken en alles maar nergens aan gedacht hoor. Ach na 28 jaar zal het wel zo gewoon zijn inmiddels of zo...

Die is inmiddels al lang naar z"n werk dus ik heb hem net maar even een gefeliciteerd- met-mij- appje gestuurd.:lol:

Origineel he?

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

28 jaar! Gefeliciteerd @Bor. Weekje vrij, had net geld uitgegeven aan gordijnen, gaat mijn wasmachine stuk. 5 jaar oud pas,  heel duur onderdeel dus beter nieuwe kopen. Niet leuk. Toch al zo'n dure maand met schoolreizen en andere kosten die allemaal nu komen. Nou ja,  de gordijnen zijn gelukkig al besteld want dat zou ik nu niet meer doen :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Bakje om de dag te beginnen maar. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding            Gerelateerde afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hechtingen zijn er uit gehaald vanochtend
Was zo gebeurd, en het zag er allemaal keurig uit zei ze
Dus dat is dan weer fijn :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede morgen,  wij ook 28 @Bor. Al jaren allebei onze trouwring kwijt :wacko:. Manlief al heel erg lang en ik een aantal jaar geleden in een badjas bij een sauna.  Ze hadden niets gevonden en een aantal weken daar na brandde de hele sauna af . Nooit niks meer van gehoord .

Maar ons bootje vaart ook nog 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

wie doet er nou ook zijn trouwring af in de sauna Cleo.;)
als sieraden contact blijven houd met de huid worden ze niet heter dan je lichaamstemperatuur.
dochter doet altijd kettinkje in haar badjas, als ze die op haar rug laat hangen niks aan de hand,
maar ze wil zittend naar voren leunen. ga toch lekker liggen meis denk ik dan, ontspant beter ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Bor: als je beiden je trouwdag vergeet is het misschien een mooi moment om totaal onverwacht eens wat leven in de brouwerij te brengen? Enorme taart laten aanrukken ofzo. Gewoon omdat jullie stiekem - al wordt het misschien al lang niet meer hardop gezegd - toch wel erg veel van elkaar houden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen

@IJsvogel balen van je wasmachine zeg. Nou die gordijnen heb je in ieder geval. Hier stromende regen. Gefeliciteerd iedereen die lang getrouwd is.:) Heb het zelf maar 2 of 3 jaar volgehouden, nu alweer 11 jaar gescheiden, jeetje zolang al:blush: Heb wel een vriend maar samenwonen zit er niet meer in denk ik, zou me overal aan ergeren ben ik bang:blush:en hij ook aan mij denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers

wie doet er nou ook zijn trouwring af in de sauna Cleo.;)
als sieraden contact blijven houd met de huid worden ze niet heter dan je lichaamstemperatuur.
dochter doet altijd kettinkje in haar badjas, als ze die op haar rug laat hangen niks aan de hand,
maar ze wil zittend naar voren leunen. ga toch lekker liggen meis denk ik dan, ontspant beter ook.

Lady jane , ik had m altijd om , dus ook in de sauna . Dat ding zat aan mij vast geklonken.  Normaliter ook altijd een eigen badjas bij . Maar dit was zo'n arrangement en daar zat een parafine parking bij van de handen en ik moest m perse af doen van haar . Grrrr :angry:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Zelfde liedje als gisteren. Met opstaan nog niet zo veel last maar nu begint het gedonder weer in de gewrichten en vooral schouder, polsen en handen.
Ik zal er toch wat aan moeten wennen denk ik, als ik tenminste die pijnstillers wil minderen. En dat wil ik wel. Die nieuwe, vervangende pijnstiller doet
toch niet zo goed z'n werk als dat 'giftige' oxycodon. Maar misschien komt de arts volgende week nog met een 'ingeving' van de een of andere andere
pijnstiller. Of weet ik wat... hij is de arts, ik de patiënt. Zo ouderwets denk ik er over.

@Bor en @Cleo66, hier nog één in het rijtje 'getrouwd in 1991'. Over twee weken 'herdenken' wij die rare dag van 28 jaar geleden.
Twee dagen later 'herdenken' we dat we elkaar 34 jaar kénnen. Tja, we waren er laat bij, om @knakker maar een beetje duidelijkheid te verschaffen. ;)
Maar we hadden beiden al een langdurige relatie achter ons. Geen van beiden eerder getrouwd geweest, overigens, en beiden geen kinderen
uit eerdere relaties. (Ook niet in deze relatie trouwens.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bor:

Ja wist ik nog dat we in dezelfde maand getrouwd zijn @Cleo66, ik meende @Kohtje ook 28 nu deze maand.

Ik was 18 @knakker

Nee hoor wij 23 augustus,  maar ook 28 bedoelde ik . Kennen elkaar al 36 jaar . Hij was mijn eerste :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...