Spring naar bijdragen

Woensdag 25 september 2019


Pelle2

Aanbevolen berichten

Is er geen Rummikub? Dat heb ik niet lang geleden gespeeld op een spelletjesmiddag in een bejaardentehuis. Vond het best leuk. Alleen was er een die vals speelde. Dat kon mij niet schelen maar de rest van de groep wel, die werden vervolgens boos op mij dat ik niet ingreep. <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij de tandarts nog rondgekeken naar @Rosee maar de vrouw die me vriendelijk toelachte in de wachtkamer was grijs en bejaard. Denk niet dat het Rosee was. Er waren ook geen kinderen bij.

@rapilos sterkte morgen. Hoewel het zwaarste natuurlijk al is geweest.

Ik was bij de mondhygiëniste. Ik denk dat voor deze beroepen de vacatures moeilijk te vullen zijn. De vrouw glimlachte vriendelijk, en knikte maar begreep geen woord van wat ik zei. Ze kwam uit Venezuela. Gelukkig deed ze haar werk wel naar behoren. Denk ik tenminste.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, 

Ik ben weer thuis gelukkig.

Wil jullie allen danken voor de lieve woorden, steun etc. Net een beetje terug gelezen. Deed mij erg goed en heb het forum ook echt gemist. Het is onderdeel van mijn leven geworden, in mijn strijd tegen de alcohol/bingen.

Het was even nodig dat  mijn mobiel werd afgepakt, zo zag ik het eerst(wat was ik het er niet mee eens haha) Maar het was ook echt even nodig, voor het herstel. Achteraf viel de ingreep best mee maar ontzettend ziek geworden van de narcose en moest na de operatie in een bepaalde houding liggen. Niet bevorderlijk als ik steeds met een mobiel in mijn handen zat(gaf wel aan dat ik dus ook aan die mobiel verslaafd ben, voelde mij echt onthand). En ik bleef maar forceren om sneller naar huis te mogen. Toen mobiel weg was, naar huis. Heb ik mij kunnen overgeven, iets anders dan het overgeven na de narcose :D Wat was dat een hel en hoe graag ik zelf verzorg, hoe meer ik het erg vindt om afhankelijk te zijn van zorg. Een primperan zetpil anaal inbrengen, zoiets doe je liever zelf, maar dat mocht/ging niet. Verschrikkelijk maar het hielp wel goed tegen het overgeven. Ga/moet het komende weken nog wel rustig aandoen en daar ben ik goed in ahummmm. Maar ik ga luisteren nu. Ja @Kohtje die contramine, zag het mezelf doen, werkt niet altijd in mijn voordeel.

Groot, zeer groot voordeel was wel dat ik voor mijn doen een tijdje niet had gedronken(bier). Dan was die ziekenhuisopname nog erger geweest bedacht ik mij later.

Was heel erg bang voor de narcose en dat ik nooit meer wakker zou worden. Dat is altijd een grote angst geweest voor mijzelf, vandaar ook het verzet.

@Bor heel erg bedankt dat je deed, wat je deed. Wil mijn partner niet betrekken in mijn ding hier. Maar het bracht mij wel rust en daardoor kon ik het allemaal even loslaten. Zou raar geweest zijn als niemand meer wat van mij had gehoord en moest het dus maar even zo. Djw maatje!!:heart:

Nogmaals allemaal bedankt en wat heb ik jullie gemist. 

Ga wel rustig aandoen, dan komt alles goed.

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat n ellende @Smaragd maar wel fijn dat je nu weer op het forum kan zijn. Terug van de tandarts, haha nee (nog)niet grijs en bejaard @Lonster. Deed vroeger ook vaak spelletjes met de kinderen maar dat liep niet altijd goed af. De hele familie kan kennelijk niet tegen zijn verlies. Waren een keer aan het kwartetten in de trein, ik vroeg aan mn jongste zoon van toen een jaar of 6, Heb jij voor mij van de reptielen de krokodil? Krijg ik het boze antwoord: die heb ik wel maar die krijg je niet!:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook in de trein ben ik wel eens heel erg uitgelachen door het zoontje van een vriendin. Ik liet het kind winnen met kwartetten en hij vond mij dus echt heel erg onnozel. :angry: dat doe ik dus ook niet meer sindsdien, kinderen expres laten winnen. 

@Smaragd doe maar rustig aan de komende dagen... 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd Zo fijn om je weer hier te lezen :heart:. Al ja, wat je schrijft is natuurlijk helemaal niet fijn. Nou je snapt me wel denk ik..

Terug van een leuke middag. Iemand vond dat het niet klopte dat je niet bij ieder plaatje op het ganzenbord "iets moest" dus we hebben nu voor ieder vakje zelf de spelregels opgesteld en opgeschreven. Grappig.

Verder heeft niemand het bord van tafel gesmeten dus kan wel redelijk tegen mijn verlies ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bor:

Weten jullie trouwens al dat een schaaltje vers gekookte worteltjes met maggiplant en zonder zout prima te doen is als lunch? Ik moet en zál die bloeddruk naar beneden krijgen, kan me niet meer schelen hoe.

Ik ben geen fan van gekookte worteltjes, maar op de één of andere manier lijkt het me inderdaad een prima lunchidee... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even koekeloeren hier

Smaragd, weer op honk lees ik
Welkom back zou ik zeggen en een goed herstel gewenst

Net terug van een verjaardag
Niets gedronken, wel blij mee, maar kostte ook niet al te veel moeite
Zaterdag, vind ik altijd de moeilijkste dag
Ga bijna altijd voor gaas, en plak de zondag er dan meestal ook maar achteraan, want heb het dan toch al "verpest "
Vermoeidheid is de grootste trigger heb ik gemerkt

Dus zaterdag ga ik heel rustig aan doen, misschien helpt het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...