Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Macaroni in bad??? Vol en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Mijn kinderen genieten zelf erg van die boeken. Ik maak ook wel eens hele kleintjes van gewoon een leuke dag... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Idee voor morgen met de kleine; emmertjes/bakjes met water? Wasknijpers erin, vergiet erbij .. lekker klungelen Voor een speeltuin is het al snel te warm misschien nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) @Vol wat een leuk idee, lekker klungelen met water, hoeft ook niet veel plek in te nemen. @spirit heb je een balkon of een tuintje? Ik heb het best moeilijk, weer ruzie. Echt, ik kan niks zeggen of de vlam schiet in de pan. 26 augustus 2019 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 @Nadia wat vervelend, geeft zoveel stress. Nu ik even niet drink, heb ik ook minder last van de warmte, Weer een voordeel. Leuk met die knijpers in dat water, ook wel wat voor mij Fijne avond allen. @CoconutWoman @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Dat is naar Nadia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Had vroeger een piepklein balkonnetje en zette daar zo'n plastic opbergbox neer, gevuld met water. Kinderen speelden daar graag in. Of natspuiten met de tuinslang op de stoep. @Nadia sterkte. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Het idee was om vandaag thuis te werken, maar heb niks uitgevoerd. De kinderen hoeven pas woensdag naar school. Met de jongste gaan zwemmen en ijsje gehaald. Van plan om morgen heel vroeg op te staan om flink wat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) Leuk @Rosee dat van die tuinslang en dat nat spuiten met water. Was altijd ook bij mijn oma en opa. Zo leuk dat je dat noemt. Zo simpel maar gillen en lachen omdat het zo koud dan altijd was, dat water en wat een plezier hadden we toen. Zonder drank kun je nagaan. Heerlijk onbevangen. 26 augustus 2019 bewerkt door Smaragd Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 2 pannen en een lepel en water. Uren lol. Pop erbij? Die moet ook gewassen en drinken en plassen en dan weer gewassen en drinken en plassen enz. Sterkte @Nadia en @Rosee. Vergeet niet wat de hitte ook doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Ik weet niet meer wie het precies zei, maar ik ben ook zo warrig de laatste tijd. Vergeet veel. En als ik eenmaal.mijn koers heb gezet, kan ik maar heel lastig van de route afbuigen. Kost gewoon bijna fysiek moeite. Dingen onder druk doen en deadlines vind ik helemaal armpjes. Overgang? Ouder worden in het algemeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 @Lika denk ook wel de leeftijd een beetje haha. Herken het wel deels, alhoewel ik bepaalde dingen dan weer weet, tot aan de kleinste details aan toe. Selectief geheugen dat meer. Ben bv steeds mijn mobiel kwijt, dan moet partner het nummer bellen en dan ligt ie meestal onder een kussen of ergens bovenop, heel beschamend soms. Maar beter dan hysterisch gaan lopen zoeken. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Morgen weer werken. Tralalala. Weinig zin, toch okay. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 9 minuten geleden zei knakker: Tja. Dat werken. Toch wel een vervelende onderbreking van twee vakanties eigenlijk. Dat heb je goed Knakker, werken is op zich leuk maar er gaat teveel vrije tijd in zitten Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Als ik het zo lees,is het niet altijd gemakkelijk met de kids soms. Of juist wel, ook maar wat relativeren? Heb nu neefjes en nichtjes die gaan puberen. Ze komen hier graag en ervaar dat dus anders, ook logisch. Oudste nichtje 15, zei laatst tegen haar moeder, waar ik bij was. Wie denk jij wel niet dat je bent??? zei ze tegen mijn schoonzus. Ze probeerde het eerst te negeren en erover heen praten maar toen werd ze toch kwaad. Mijn nichtje weet haar dan ook te raken met woorden. Ze kennen elkaar door en door natuurlijk. Inwendig moest ik eerst lachen maar dit ging echt te ver. Heb het ook gezegd tegen mijn nichtje, toen had ik het gedaan natuurlijk. Leek wel een duiveltje ineens. En snel met haar woorden, was geen zinnig gesprek meer mee te voeren en de sfeer op het 0 punt. Ze zat zichzelf gewoon dwars en dat herken ik dan weer van mezelf. En ze maakte het steeds ingewikkelder voor haar zelf, ze liep echt vast. Was ws ook zo een puber soms. Arme ouders van mij, denk ik nu achteraf Heb heel veel respect voor jullie btw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Mwah. Heb gewoon behoefte aan het op orde maken en verprettigen van mijn huis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Maar @knakker, je moet toch af en toe ook even flink bijkomen van je vakanties. Daar kan werk een uitstekende gelegenheid voor zijn. Zo/dus danig dat je weer uitkijkt of zelfs snakt naar je volgende vakantie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Kan het me voorstellen @spirit maar kleindochter kan er niets aan doen dat ze gedumpt wordt. Toch weer op je strepen gaan staan bij je zoon die zal als geen ander weten dat jij niet tegen die hitte kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Ze lijkt op haar oma, nee sorry dat is flauw Spirit. Wees blij, sommige oma's en opa's zien kun kleinkinderen nooit. Ook dus af en toe nee zeggen, je grenzen bewaken. Maar goed dat weet je ws zelf ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Haai Liefka! Ook weer terug van die vervelende verplichte vrije dagen Voor degenen die er wel van houden: Jammer dat jullie vakanties ten einde lopen maar fijn jullie weer te lezen hier! Even zwaaien naar @Jopie , waar ze ook moge zijn. @smart wat fijn je weer af en toe te lezen Hopelijk binnenkort de tijd aan jezelf! @Etty ik ben nieuwsgierig naar Mindhunter maar ben bang dat als ik ga kijken, ik al die seriemoordenaar trekjes bij anderen om me heen ga zien. Daarom kijk ik liever fictie. Weinig kans zombie trekjes bij anderen te ontwaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Goed en sterk dat je gebeld hebt, wist niet dat het zo erg was. Knap van je Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Denk dat een cursus opvoeden hard nodig is voor je schoondochter en zoon @spiritZo een jong kind reageert op haar omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Dank voor jullie medeleven. nou ja, vandaag ga ik het iig droog houden, al is het een mega trigger. Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 @Etty ik heb geen netflix, begin ik bijna jammer te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 uurtje dierenfilmpjes kijken doet ook wonderen Nadia, bol heeft er een leuk draadje voor gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden