bumperjim Geplaatst 25 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2020 8 uur geleden zei Myle: Het is niet goed. Ik trek me terug terwijl ik me ook regelmatig weer herpak. Voor een dag, of soms 2 ofzo. Ik wacht vooral op advies van de verslavingszorg. Intussen schrik ik van wat ik drink vooral. Het is teveel en te vaak (elke dag en ik herinner me de volgende dag niet eens als ik heb bij besteld). Geen leven zoals ik nu bezig ben. Ik weet nauwelijks welke dag het is of hoe laat. Ik moet anders. Ik wil anders. Ik ga nu mijn rust nemen, en daarna - Ik ga ervoor- Pff sterkte Myle ik weet niet goed wat ik je moet zeggen, sinds ik je beter begrijp is de wijze praat bij mij een beetje op. Ik hoop dat je een manier vindt om het wat meer eens te worden over waar je heen wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 Bedankt jullie. Voor de steun en wijze woorden. Ik probeer en doe wat ik kan maar de uitkomst heeft weinig te maken met herstel. Ik ben zolang nu al onder invloed en krijg niks voor elkaar. Is enkel aan mezelf te wijten. Ik heb morgen een heel moeilijke dag. Verlies, pijn. Alles veel teveel voelen en dat maakt me heel angstig. Ik weet dat het beter kan worden en laat hulp toe. Geen keuze daarin eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 en wel op blijven passen voor narcisme hierin niet doorslaan van slachtoffer naar ego centrisch voor mij als zwart-wit denker nog best een dingetje zoals dat tegenwoordig zo mooi heet Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 Myle, sterkte Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 50 mooie pagina’s met adviezen verder inmiddels, Myle weet wel hoe het moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 Ik heb vorige week een doorverwijzing gevraagd voor de dag zelf. Wilde het gelijk. Ik was daarna alleen alles behalve gemotiveerd. Ik weet nu niet of die doorverwijzing erdoor is. Ga ik morgenochtend navragen. Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het waardevol dat ik gelezen word en ik doe mijn best om ook te laten zien wat ik wil laten zien. Het is alleen even niks, mijn beloftes enz. en ik kom enorm egoïstisch over. Morgen is er een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Ja maar Myle stoppen met alcohol en beginnen goed voor jezelf te zorgen is ook een egoistische operatie - of, met in neutrale termen, een operatie waar je zelf centraal staat. Dat is ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 hoe je over komt is zelden wie je bent je komt over op anderen, en elke andere ziet andere dingen bij jou dingen die met henzelf te maken hebben en bij jou niet eens waar hoeven te zijn gezond egoisme is iets wat nog velen mogen leren Rosee en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Ik vind je niet egoïstisch Myle. Ondanks dat je zelf enorm worstelt heb je vaak wijze adviezen voor anderen. Ik vind je bijzonder en slim hoor. En ik vind juist dat je aan jezelf moet denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 Wat een lange weg heb jij al afgelegd Myle , lees ook een aantal herkenbare dingen. Hoe is het verder ? nog nuchter en heb je de doorverwijzing gekregen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 Lees je graag @Myle al wens ik je soms ook wat meer rust toe. Maar je geeft niet op. Blijf dat knap vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Het lukt niet om op jullie persoonlijk te reageren. Vandaag heb ik een gesprek gehad met een ervaringsdeskundige, en ben daarna naar een NA meeting geweest. Ik kreeg een welkom en "alleen voor vandaag" badge. Ik ben afgewezen bij de verslavingskliniek waar ik bij/naar was doorverwezen. Vanwege bijkomende problemen. Wel rot, maar er wordt nu iets anders geprobeerd. Binnen een week is er meer duidelijkheid. Intussen hou ik me vast aan dag voor dag. Of, alleen voor vandaag (...). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geace Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Jammer van de doorverwijzing Myle. Hopelijk komt er wat anders. Er wordt gelukkig wel aan gewerkt en erkend dat je hulp nodig hebt op verslavingsgebied. Daar heb je al maanden over gedaan, om die erkenning te krijgen/halen. Op 30-1-2020 om 03:41 zei Myle: Intussen hou ik me vast aan dag voor dag. Of, alleen voor vandaag Lukt dat wel een beetje, en om in contact te blijven met anderen? Je klinkt down. Wat heel begrijpelijk is, geen verwijt. Nu ik dit schrijf moet ik weer denken aan jouw schoonmaak in je huisje. Lukt het een beetje om het bij te houden? Een fris huis is fijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2020 Lieve @Myle ik zag demonstraties in Den Haag op het nieuws. Jonge mensen met meerdere problemen op hulp moesten wachten. Moest zo aan je denken! Take care en je bent niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2020 Op 30-1-2020 om 03:41 zei Myle: Het lukt niet om op jullie persoonlijk te reageren. Vandaag heb ik een gesprek gehad met een ervaringsdeskundige, en ben daarna naar een NA meeting geweest. Ik kreeg een welkom en "alleen voor vandaag" badge. Ik ben afgewezen bij de verslavingskliniek waar ik bij/naar was doorverwezen. Vanwege bijkomende problemen. Wel rot, maar er wordt nu iets anders geprobeerd. Binnen een week is er meer duidelijkheid. Intussen hou ik me vast aan dag voor dag. Of, alleen voor vandaag (...). Hoe is het met je Myle ? is het de bedoeling dat je nu vaker naar een meeting gaat ? waarom kreeg je een alleen vandaag badge ? is er ondertussen al wat meer duidelijkheid voor je hoe je pad verder gaat verlopen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Myle, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 kop op myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2020 Dank jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Op 10-2-2020 om 23:12 zei Myle: Dank jullie. Ah gelukkig een teken van leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Een teken van leven, maar niet erg geruststellend.... Maak me een beetje zorgen om je Myle, je bent nu wel erg stilletjes. Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2020 Het gaat niet goed. Ik leef alleen nog ja. Ik wil wel reageren en lezen maar het lukt me niet. Ik ben enorm egoïstisch en erg moe ook vooral. Ik zou willen dat er vandaag nog een opnameplek is ipv afwachten tot een intake, dan daarna pas verderkijken enz. Ik moet wachten tot maart. En ik weet dat ik dit mezelf aandoe. Er is zoveel wat ik wil. Het lukte me vandaag alleen niet eens om 1 dag niet te drinken tot 19.00 uur. (dan zou ik bij het koffie/thee moment hier kunnen zijn) Ik wilde het wel maarja. Nu ben ik dus weer thuis en aan het drinken. Ik vraag me af of bij mij de knop wel om kan, of ooit in de nabije toekomst om zou zijn. Ik was vandaag zo vermoeid en down dat ik dacht dat ik vandaag absoluut niet zou drinken. Wie hou ik nu voor de gek? Sorry dat dit zo negatief is. Alles wat ik zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2020 (bewerkt) de nadelen van de democratie of misschien is het wel geen democratie Sterkte Myle 15 februari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden