Spring naar bijdragen

Even voorstellen Myle


Myle

Aanbevolen berichten

Oke.. Nouja ik doe ook weleens iets in een impuls en soms is dat niet gepast. Ik ben misschien ook wel een beetje aan het overreageren. Ik wil graag nu en meteen resultaat. Niet erg helpend vaak. @lady jane Ik vind je een betrokken persoon maar snap niet hoe je na zoveel jaren hier dan denkt dat het grappig is. Ik ben hier nu bijna een jaar maar weet wel wanneer ik dit soort reacties (van Klaas) naast me neer wil leggen. Er geen aandacht aan wil geven omdat ik er totaal geen waarde in zie. 

Nu ga ik echt slapen.:moon: Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje is het ook wel dat ik niet wil of durf te slapen. Ik heb hele vreemde nachtmerries. Verleden en heden mengen zich en alles lijkt door elkaar heen te lopen. Heel raar. Kat is inmiddels gestopt met spinnen en in een diepe slaap awh. Wel nog steeds op mijn schoot :wub::mellow: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 4 nachtdiensten gedraaid dan is het zo lastig terug schakelen. Alsof ik weer moet.

Ja natuurlijk ik geef ook altijd de katten de schuld :D. Zij mogen bij ons ook gewoon op bed, heerlijk. Ik in de huiskamer op de bank nu, alle 4 katten komen mee. Mijn partner moet om 6 uur op en die snurkt wel al uren, zo jaloers op. Kat sprong op zijn gezicht en hij slaapt gewoon door. Echt zo fijn, hoop dat ooit ook zelf te bereiken. 

Gaat het wel een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat het je zo toch een beetje gaat lukken. Je hebt de rust ook wel nodig lijkt me na 4 nachten werken. Moest wel even lachen over de kat die op zijn gezicht sprong en hij gewoon verder sliep. Haha lukt mij nooit. Mijn kat springt trouwens dan wel vaak net naast mijn gezicht. Vanaf een hoge kast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig de kat sprong ook vanaf de kledingkast, zo op zijn gezicht. Ik werd er wakker van. Partner zegt slapend niet doen en snurkt door. Ben naar de huiskamer gegaan, alle 4 kwamen meteen, ja lekker eten dachten ze. Hou ze nu maar even hier. 

Ga lekkere broodjes maken straks  voor partner en als hij naar zijn werk is nog even slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zo'n 4 of 5 jaar seroquel geslikt maar sinds een ruim halfjaar niet meer. Ik heb wel veel tranxene en haldol (dat laatste 'maar' 1 mg per dag). 

Zojuist zei Smaragd:

Toevallig de kat sprong ook vanaf de kledingkast, zo op zijn gezicht. Ik werd er wakker van. Partner zegt slapend niet doen en snurkt door.

Hihi. Eigenwijze rotbeesten toch soms:D Mijne ligt nog steeds plat op haar rug op mijn schoot. Al ga ik haar er zo echt af zetten. Ik krijg kramp. 

Ik weet niet of slapen nog lukt maar het idee van lekkere broodjes maken is wel een goeie. Je partner mag blij met je zijn! Hopelijk kun jij daarna nog even aan je rust en slaap toekomen. Of intussen. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vroeg het omdat bepaalde medicatie als bijwerking nachtmerries kunnen opleveren, dan zijn het niet eens alleen de herbelevingen maar ook nog de medicatie. Dubbel op

Seroquel staat daar bekend om vandaar, dat ik het mij afvroeg. 

Zal nooit vergeten toen ik in het ziekenhuis lag met alle paniek en jij er was. Was zo boos, paniek etc.  Maar jij was er wel! Hielp zo erg.

Hoop dat je straks ook wat kunt weg dutten. Hou je goed meis.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bijgeslapen, werd angstig wakker vanavond, dacht dat ik moest werken. Helemaal in paniek, na 1 minuut dacht ik, o nee ben vrij . Zo idioot.

Zo weer verder slapen.

Het gaat wel...impliceert niet zo goed he? Balen meis. Dat is mijn invulling dan sorry.

bewerkt door Smaragd
Invullen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit wel gek in elkaar, al zeg ik het zelf.

Ik voel me haast opgewekt en goed. Alleen het voelt ook niet 'echt'. Een beetje alsof ik veel energie heb maar kunstmatig, door cafeïne ofzo.

Ik zit mezelf in de weg. Probeer vandaag maar even rustig aan te doen en mezelf niet voorbij te lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...