Spring naar bijdragen

Even voorstellen Myle


Myle

Aanbevolen berichten

@Cleo66 Het is voor de hulpverleners zelfs niet gemakkelijk. Maar in totaal waardeer ik je bericht heel erg. 

Ik ben vandaag op zoek naar AA/NA meetings in de buurt. Op reisafstand tenminste. Ik voel me heel erg wiebelig. Eigenlijk compleet uit controle. Ik wil doen wat ik kan. De medewerker die ik sprak kon geen duidelijkheid geven dus ik ga nu zelf verder op zoek. Laat wel even weten hoe/wat de uitkomst is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha vet grappig en toch eigenlijk niet. Ik heb geen geld. Ik ben de maand begonnen met 74 cent. Ik kan rood staan. Maar dat eindigt natuurlijk ook een keer. Ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken. Ik eet wel een paasei. 

Dankjewel hoor:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bumper Jim had nogal wat aannames/oordelen inderdaad, maar dat geeft hij tenminste wel toe. En hij stelt vragen om te begrijpen. Dat is prettiger dan mensen die kort door de bocht een oordeel hebben. Even naar binnen komen vliegen om pats hun mening over iemand neer te zetten en weer vliegen.

Dat soort types heb je natuurlijk ook op een forum. En sowieso is het een vluchtig gebeuren. Ik vind het heel netjes en doordacht en respectvol naar anderen, hoe jij daarop reageert Myle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Lonster:

Dat soort types heb je natuurlijk ook op een forum. En sowieso is het een vluchtig gebeuren. Ik vind het heel netjes en doordacht en respectvol naar anderen, hoe jij daarop reageert Myle

Ik vind het fijn hoe je op me reageert. Het is vaak niet zo makkelijk. Dankje voor de moeite die ie hebt genomen om te antwoorden. 

Intussen kwam mijn buurvrouw aan de deur. Of ik haar hond weer wilde uitlaten. Natuurlijk! Graag. We helpen elkaar ermee. Dat voelt goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Myle:

Haha vet grappig en toch eigenlijk niet. Ik heb geen geld. Ik ben de maand begonnen met 74 cent. Ik kan rood staan. Maar dat eindigt natuurlijk ook een keer. Ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken. Ik eet wel een paasei. 

Dankjewel hoor:)

Zal ik je een croissantje sturen Myle?

(dit is een (flauw) grapje voor de duidelijkheid)

Wat balen joh, is t geld naar de alcohol gegaan? Kan je t terug traceren?

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een croissantje kan geen kwaad. Ik weet nu niet precies waar jij bent/uithangt nu. ;)

Eten was nooit zo'n probleem. Dat viel echt in het niet bij de drank. Nu heb ik dus door vooral die flessen drank geen geld meer, voor niks. Maar ik wacht tot de 20e. Intussen hou ik mezelf wel in leven qua eten. Ik zal moeten. 

Heb net een regiotaxi geboekt omdat ik vrijwel niks meer in huis heb. Heb dingen ook behoorlijk uit de hand laten lopen. Pech. tsja. 

Ik haal zo de meest nodige dingen en ook zo gezond mogelijk. Dingen waar ik mee vooruit kan. Géén drank. Poeh dat is even wat anders maar voelt nu al heel erg goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit in frankrijk zoals gewoonlijk, vandaar croissantje :)

ik hoop dat je het deze maand gaat redden met eten. Maar misschien heeft het nadeel wel een voordeel: als je geld op is kan de "rest van de familie" niet intussen drank gaan bestellen ;) Maar ja haal maar een hoop goedkoops en toch gezonds in huis... sterkte ermee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Croissantjes zijn altijd goed. Ik heb alleen waarschijnlijk een glutenintolerantie. Daar moet ik mezelf medisch op laten testen (voor de de diagnose) al is het voor mezelf vrij duidelijk. 

Voor de rest heb ik er vandaag een zooi van gemaakt. Ik was zo vastbesloten en ik wil echt heel graag. Maar als er dan iets is wat tegenzit. Tja dan geef ik mezelf over aan gebruik. Niet eens alleen aan alcohol maar ook met pillen. Ik weet niet, en wil misschien vooral niet zien hoe dit kan eindigen. 

Ik ga morgen weer naar de AA. Vol schaamte. Maar als ik dat niet zou doen is het einde helemaal zoek. 

Voor nu ga ik proberen te slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha @knakker ik rol om van het lachen om je 'woefdram' opmerking. :D

Het klopt dat ik eigenlijk in opname wil. Daar heb ik 5 december ook een gesprek over gehad, maar ik ben niet duidelijk genoeg geweest. Ik heb aangegeven wat me nu niet goed lukt. Maar heb niet op mijn strepen gestaan. Neem het verder niemand kwalijk maar ik baalde wel toen het gesprek ten einde was. Ik heb gevraagd wat er af te spreken was (concreet) en dat bleek eigenlijk niks. Gewoon nu verder en maar even kijken hoe het gaat. Intussen heeft mijn psychiater wel gereageerd op mijn vraag om een doorverwijzing naar een verslavingskliniek. Zijn reactie was "Ik ga erover nadenken, dingen uitzoeken". Geeft mij weinig vertouwen. De man kennende.

Ik ben vorige week met mijn ex samen naar een jellinek kliniek geweest voor een informatief gesprek. Dit had ik ook benoemd. Samen met dat ik heel erg het idee krijg en heb dat alles uit mezelf moet komen qua hulp zoeken. Ik sla mezelf een slag in de rondte, op zoek naar hulp. Best wanhopig. maar hier waar ik eigenlijk in "behandeling" ben lijkt niemand er echt zo'n probleem te zien. Ik drink soms (veel) teveel. Dat merken ze. Soms. Maar omdat het voornamelijk 's avonds laat en 's nachts is, zien ze het niet. Dat ligt bij mij en dat weet ik. Maar soms heb ik haast de neiging om dan maar knijterbezopen naar buiten te lopen om te laten zien: Dit is hoe het gaat. Help me? Maar dat vind ik dan ook weer zoiets. Dat doe ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag best af en toe om hulp roepen desnoods gillen. Niks mis mee. Fijn dat je je uit.

Heel erg van die 74 cent, blijft maar hangen in mijn hoofd. Al moest ik wel weer lachen om dat paasei te eten. Zou daar niet tegen kunnen. Moet de zekerheid van geld hebben, daarom spaar ik ook zoveel, sla daar dan ws ook weer teveel in door.. Al ben ik een alcoholist, wil nooit dat geldzorgen een reden zouden kunnen gaan worden om te gaan drinken. Al kan dat idd wel het gevolg zijn van alcoholgebruik. 

Hou je goed dame. Fijn dat je in contact blijft.

Hoop dat je wat kan slapen, tot morgen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ziek. Buikgriep. Al mijn spieren voelen slap en hoofdpijn. Maar ondanks dat gaat het redelijk goed. Voel me positief ondanks lichamelijke misère.

Een beetje zo van, ja iedereen is weleens ziek. Gaat over. Nu dus gewoon lekker uitzieken en voor de tv hangen. Boullion nemen en zo snel weer mijn bed in. 

Enige wat ik wel jammer vond dat ik nu de AA vanacond moest afzeggen.

Tot morgen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag begon wel redelijk. In het begin van de middag heb ik een gesprek gehad met de psychiater en die heeft gisteren contact gehad met een kliniek. Hij wil me verwijzen. Ondanks dat ik daar zelf om heb gevraagd kwam het even hard binnen. Moest ik het even verwerken maar had er eigenlijk vrij snel vrede mee. En het gevoel dat ik er helemaal voor wil gaan. 

Lichamelijk voel ik me door de dag heen steeds meer grieperig en slecht. Heb ook twee keer een uur en anderhalf uur in bed gelegen of op de bank want kon niks meer hebben. Ik werd ontzettend chagrijnig van mezelf. Heb ik eens geen kater maar ben ik ineens een beetje "uitgeschakeld" door griep. Nou zeg. 

Het was wel fijn dat ik mijn negatieve gevoel redelijk snel kon relativeren. Nuchter is dat zoveel anders dan onder invloed. Heel positief. 

Hopelijk helpt een nacht goed slapen om me morgen beter te voelen. En ik twijfel nu niet aan dat ik vast wel slaap. 

Dankjullie voor het beter wensen! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer nu mezelf echt richting bed te begeven. Het voelt heel onnatuurlijk om voor pakweg 3 uur 's nachts dat te doen. Ik lees dan nog wat hier, en probeer naar bed gaan uit te stellen. Of ik lees compleet zonloze artikelen en andere dingen online. Uit angst om gewoon te gaan liggen en me over te geven aan de slaap die ik toch wel nodig heb.

Alleen ik heb even geen tijd of ruimte om daar nu aan te denken eigenlijk. Dat heel laat naar bed gaan is voor mij al jarenlang ook een mechanisme om de nacht maar zo kort mogelijk in bed door te brengen. Er zijn figuurlijk allemaal monsters, en die aangaan "kan" ik alleen door te drinken of door mezelf wakker te houden . Dat hou ik mezelf voor tenminste en ik wil liever niet denken over een alternatief. Dat brengt ook weer angst. 

Ik wil alleen morgen een beetje mens zijn en rationeel weet ik wat daar voor nodig is. Geen afleiding of vluchten zoeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...