Spring naar bijdragen

Even voorstellen Myle


Myle

Aanbevolen berichten

Hmm ik hou het niet goed vol eigenlijk. Ik heb veel herbelevingen. De neiging om weer te drinken is aanwezig. Maar omdat het geen oplossing is, is het ook niet het plan. Ik zou graag mezelf leren kennen zonder drank. Dat zou weleens kunnen helpen.

@Bob Ik vond die twee inderdaad ook wel het meest heftig. Kan me trouwens haast niet voorstellen hoe iemand een geit en pony binnenshuis laat leven. En dan die berg stront die gewoon in de woonkamer lag.:( Ik hoop dat hij zich toch laat helpen en zijn dieren terug kan krijgen. Op een boerderij bijvoorbeeld ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gestopt nu 8 dagen. Maar wat ik ermee bedoelde was eigenlijk mezelf willen leren kennen als het langere tijd zonder is. En dan heb ik het over maanden minstens. Om te ontdekken wie ik dan ben. Naar mezelf en mijn omgeving. Hoop dat het zo iets minder cryptisch is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is me niet gelukt. Ik ben net ineengevallen op een tiental flessen die ik eerder niet had opgeruimd en het is een puinzooi van glas. Had in een snel tempo weer gedronken en redelijk veel. Ik schaam me helemaal stuk. Voor wat het waard is natuurlijk.

Ik bel de nachtdienst nu want dit voelt schijnheilig naar mijn hele omgeving. 

Ik wil dit zo stoppen en morgen moet de eerste dag weer zijn. Maar ik weet het niet. Het voelt alsof. ik totaal niet op mezelf kan vertrouwen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Myle, dat is echt jammer. Maar ja, shit happens. Je noemt dingen als schaamte en gebrek aan vertrouwen, maar ach dat is iets aan de oppervlakte. Niet erg behulpzaam om nu lang bij dat soort gevoelens stil te staan, lijkt me.

Werk inderdaad liever maar weer aan je nieuwe start en je verdere toekomst, want dat kon je eerder en kan je weer doen. Sterkte meid, je verdient het zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieverd zag het al aankomen, zoveel nachten niet slapen. Voelde het al aan dat het niet goed ging. Maar alle dagen dat je niet hebt gedronken, zijn gewonnen dagen!! Dus morgen herpakken. Draai een dubbele dienst zelf, verantwoordelijke dienst kwam niet opdagen. Moest na mijn avonddienst wel de dienst erna door draaien.

 

Morgen ben ik om 8 uur klaar, ga nu op adrenaline door. Morgen moet  ik heel voorzichtig gaan zijn. Ken mezelf.

Sterkte meis , hoop dat je lekker slaapt nu eindelijk.

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

Sterkte mop, is niet anders. Herpak je. Niet gaan bingen nu.

Die neiging is groot. Zelfvertrouwen ongeveer 0. 

Wat te verliezen? Die gedachte maakt het juist veel erger. 

Ik wil juist zo graag stoppen en ik weet dat de 'oplossing' niet ligt in verder gaan. Ik moet die oplossing die zo snel werkt echt de rug toe keren. Dat wil ik en dat doe ik. Al is het dag voor dag. Soms per uur. Ik houd me voor dat het makkelijker wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...