Spring naar bijdragen

Woensdag 10 juli 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Lag al vanaf 4 uur wakker, na een uur er maar uit gegaan... 
Mooi, heb ik een lekker lange dag vóór me liggen. 
(vanavond maar wat vroeger naar bed dan). 
Buiten kleurt de hemel rood, de dag begint echt. 
Binnen staat een bakje klaar. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

  Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik helemaal met je eens Hub. 
Toen ik nog werkte stond ik altijd om half zes op, heerlijk, alles nog helemaal stil, de dag zien beginnen... 
Toen ik stopte met werken nam ik me voor dat te blijven doen, maar langzaam maar zeker is er een bepaalde 'luiheid' in geslopen om lekker tot 
half zeven, zeven uur of zelfs half acht te blijven pitten... 
Dit vind ik toch ook wel weer wat hebben.
Maar 4 uur is me écht nog even te vroeg. 
Afijn, nooit te vroeg voor de dagpact. 


Dagpact 
Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeee lieve Borretje, waar ben je nou mee bezig?? Kom eens uit dat zelfgemaakte kooitje van je, halloooooo, er zijn nog andere mensen om je heen. Mensen die van je houden. Wat doe je jezelf en hun áán! Kom uit die bel en herpak jezelf, je kán het! :lips:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedemorgen 

Ik vind bijtijds opstaan prima, maar één uurtje langer op mijn vrije dag had best lekker geweest. Koffie dus maar eerst. 

Rommeldagje verder. Tandarts ook. Bij dochter moet waarschijnlijk een tand eruit dus haar eerste zin vanmorgen was 'ik heb geen zin in vandaag' :D

En vandaag kom de kattenoppas kennis maken. Ben benieuwd. Kunnen wij met een gerust hart paar daagjes op stap straks. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nog meer mensen vroeg wakker lees ik
Ik ook, om 6 uur klaar wakker en uitgeslapen
Dus stond om kwart voor acht al te strijken :o

Enfin, straks wat boodschapjes
Even naar de tuin ook, want vanmiddag gaat het regenen

Bor,

weet echt niets tegen je te zeggen
Alles is al gezegd
Maak me wel veel zorgen, maar daar heb je ook niets aan
Hoop echt op betere berichten straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Gezond, knap gedaan. Daar krijg je eelt van en het wordt makkelijker.

Ik kon gisterenavond moeilijk in slaap komen, soms is het zooooooooo warm en ik was de airco vergeten. Wat een muts hé?

Vandaag weer een beetje op de achtergrond blijven hier is ook niet verkeerd, en weer rusten tussen de middag.

 

15 uur geleden zei Bor:

 Het lukt mij niet om het stoppen. Althans niet alleen. 

Maar als mensen je willen helpen wijs je alles af Bor.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Heeft iedereen hier soms slecht geslapen vannacht? Ik ook al. Is t nog volle maan ofzo? Week geleden is iemand van de gemeente geweest voor rat/ratten. Gif in kruipruimte (vreselijk maar goed) heb zelf zo'n ultrasoon geluidsding geplaatst. Week niks gehoord maar vannacht duidelijk Kees weer aan t scharrelen in de keuken. Lag paar uur lang verstijfd op mn slaapbank. Vrijdag komt gemeente weer. Zal er nu niet verder over doorzeuren. Doodmoe en chagrijnig en drukke werkdag. Zin om iedereen een mep te verkopen bah bah. Bor ik hoop zo dat je hulp zoekt en hieruit komt. Denk aan je zoon van 16!!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allen.
@Bor,voor jou zo goed als maar mogelijk is onder jouw omstandigheden.
In plaats van op elk bericht aan jou een weerwoord te schrijven zou je er beter aan doen stug te kappen met drinken en
een paar dagen door de afkickhel te gaan... niet aantrekkelijk om te doen maar je weet zelf als geen ander dat
aan de andere kant van die tunnel die afkickhel heet, de opluchting groot is. Niet dat daar het paradijs op je wacht, maar
toch wel weer het gebied waar je weer zélf kunt sturen, zélf de waarde van je leven kunt bepalen i.p.v. dat de alcohol je doen en laten bepaalt.
Al beleef je jezelf nu als hopeloos, er is ook een Bor die een baken, een warme deken kan zijn. Om die weer hier te laten schrijven is het noodzakelijk
om
vanaf nu
alcoholvrij
te drinken. Je kunt dat bést wel alleen, maak jezelf niet wijs dat je dat niet kunt.

 

Dagpact 
Yvonne

Nadia

Lika

Rapilos

Jane

Gezond2019

Kohtje
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor. van de week heb je gebeld hé, toen kon je terug komen. Wat is nu zelf je plan, heb  je dat al? Wat zou je zelf kunnen doen om eruit te komen?

Zat net te denken Borrie je bent niet gemotiveerd om te stoppen. De motivatie is er niet (denk ik). En dat kan allerlei oorzaken hebben, dus ik verwijt je niets maar iemand zou je daar in moeten helpen. Je moet gemotiveerd raken.:rose:

Weet iemand of er zoiets bestaat als een coach?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...