Ties Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Goeiemorgen! Lange dag op werk voor de boeg met als afsluiting een vergadering waar iedereen de messen al voor heeft geslepen... Fijn! @Bor een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Goedemorgen, Dagpact Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Sterkte, Ties. Net een paar van dat soort dagen achter de rug, slopend! Gelukkig mag ik nu even wat rustiger doen, enige minpunt: iemand heeft de koffie opgemaakt! Er zat nog voor 1 slap kopje in de bus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 @Etty...ik ben er stil van....alsof je in mijn huis hebt gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Goedemorgen Houd jullie allen taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Goedemorgen frummers. Latertje gisteren, dus uitgeslapen Bakje om te beginnen maar. En een bakje 'speciaal' voor Nadia Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Goedemorgen, Ik zie dat ik nog een berichtje kan schrijven maar kan niet inloggen helaas, Hoop dat beheer Sober en mij nog een kans geven. Een hele mooie dag allemaal. Liefs Wiplala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Ja blijkbaar kan ik dat nog wel Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Ook goed, Dagpact Lika Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Môgge. Dagpact Lika Nadia Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 3 minuten geleden zei Bor: @Wiplala Als je wilt dat je account blijft bestaan kun je de moderator een pb sturen. En Sober kan mailen. Heb ik gedaan kan nu wel weer inloggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 13 minuten geleden zei Wiplala: Goedemorgen, Ik zie dat ik nog een berichtje kan schrijven maar kan niet inloggen helaas, Hoe bedoel je, niet inloggen... Je bent er toch?? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 O, nou, ja.. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Dagpact Lika Nadia Kohtje Yvonne nancy, Rosee en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 1 minuut geleden zei Wiplala: Heb ik gedaan kan nu wel weer inloggen... Kan weer inloggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 3 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact Lika Nadia Kohtje Yvonne Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 (bewerkt) de link lukt niet, maar ik werd (zonder dollen) wakker met het lied van Jan Smit in mijn hoofd; wij zijn Nederland 4 juli 2019 bewerkt door lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Deze Jane??? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Goedemorgen allemaal. In de zon met kopje koffie. Het is donderdag, niet woensdag, wat ik dacht. Even bijkomen van de schrik. Wat een onzin daarvan te schrikken. @Etty, en dus ook @Nadia.... Pff...energieslurpend lijkt me dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 19 minuten geleden zei Kohtje: Hoe bedoel je, niet inloggen... Je bent er toch?? We worden oud Quoothje dit gaat boven onze pet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Goedemorgen. Ik heb heel wat stappen gemaakt de afgelopen week. Na de zomervakantie ga ik weer beginnen met een opleiding. In deeltijd, dus 1 dag naar school en nu moet ik op zoek naar een werkplek. Ik heb een test moeten doen, ben daar voor geslaagd! Ook heb ik besloten om therapie te gaan volgen. Om alles een plekje te geven, plus doorgaan en kijken naar de toekomst. Niet drinken gaat goed. Al loert het soms wel om het hoekje. Toen ik geslaagd was voor de test, was mijn eerste gedachte: drank halen en vieren. Maar niet gedaan, wel een taart gehaald en het met een kop koffie gevierd. Dat is beter! Heb de laatste tijd wel mee gelezen. @Bor veel sterkte meid. Verder sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden