Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 juni 2019


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Snap wel dat je je ergert @GewoonDoen. Kan daar zelf ook niet tegen, die lamlendigheid. Ik voel dat vaak bij mijn jongste puberzoon. Die kan uren met zn laptop op zn bed liggen. Hij doet dan nog wel iets leuks, hij maakt er muzieknummers op met n speciaal programma. Maar denk vaak: ga nou lekker naar buiten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tjsa Rosee, die jeugd van tegenwoordig he, wat moet er van terechtkomen?:rolleyes:
mijn moeder noemde mij altijd luie boekenwurm
en dat woordje lui hakte er diep in (nog soms, maar nu zie ik daar vooral ook voordelen van)
het kostte me jaren om erachter te komen hoe jaloers ze op me was, want met 6 kinderen
bleef er voor haar veel te weinig tijd over om te lezen; haar grootste hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eens kijken of ik vandaag nog een paar uurtjes vrij kan maken voor t strand
eerst volleytraining, dan een verjaardag en eind vd middag een dubbele filmhuisdienst
en een paar uurtjes luieren daartussen zou toch wel weer voor een mooi evenwicht zorgen
boekje mee en dan even aan mijn moeder terugdenken ook♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag @lady jane

En wat het gedrag van een ander allemaal op kan roepen ja. Bij ons ook vanochtend. Man was laat en gehaast, dochter (te) traag en onzeker in zijn ogen, hij boos. Nu probeert hij het goed te maken.

Ze bedoelen het allebei zo goed. Maar hielpen elkaar de put in.... 

Nu met ov. Waarom niet op de fiets? Omdat ik gewoon even zin had in lekker zitten zonder uitkijken. Lui.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Weer "thuis" na een weekje compleet en echt vakantie. Wat heb ik genoten! 

Nu weer even wat werken, en oppassen maandag.... ook helemaal goed. En fijn. 

Koffie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Hier zo naar de shop om boodschappen te doen.

 

Dan even huis door met dweil en stofzuigen en vanmiddag ben ik vrij en ben ik er voor mezelf om leuke dingen te doen.

Daimond paiting in huis o wat een berg met steentjes haha maar heb er in in.

 

Fijne dag allemaal,geniet van alles om je heen.

Volgende week begin ik met mijn therapie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Lika:

Fijne dag @lady jane

En wat het gedrag van een ander allemaal op kan roepen ja. Bij ons ook vanochtend. Man was laat en gehaast, dochter (te) traag en onzeker in zijn ogen, hij boos. Nu probeert hij het goed te maken.

Ze bedoelen het allebei zo goed. Maar hielpen elkaar de put in.... 

Nu met ov. Waarom niet op de fiets? Omdat ik gewoon even zin had in lekker zitten zonder uitkijken. Lui.

Yep man en dochter. Kat en hond. Pan en vlam. Stom hè. :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei GewoonDoen:

Ja, maar wederom mijn gedachten. 

Ik heb echt zoiets van "ga iets doen met je leven" ipv snel ontbijten , laptop pakken en weer op bed liggen. Aargh, dit is niet wat ik wil met mijn leven. 

Maar goed, zijn keuze.

Ik ga wandelen. 

Bekend. 

Waarom wil je dat precies, zou je van jezelf moeten begrijpen. Wat zoek je dan.

is het uiteindelijk sociale druk, want het "hoort niet" om met een laptop in bed te liggen, of wil je dat hij interessanter wordt omdat je je af en toe verveelt in de relatie? (dat is mijn diagnose bij mezelf). In dat laatste geval kan je bv voorstellen om iets samen te doen. Iets wat je vroeger leuk vond om samen te doen. Tien tegen 1 is dat nog steeds leuk maar komt het er nooit meer van. (Ik heb het niet persé over een activiteit in bed :) ) Ik heb ook tegen mezelf gezegd dat het normaal is dat de ene meer initiatieven neemt vwb samen dingen doen dan de ander, en daar meer behoefte aan heeft. Overigens heeft mijn vrouw die non-activiteit bij buien, afgewisseld met actieve buien, en die ook samenhangen met fysieke zaken, schildklier m.n. 

En voor de rest... ja ga ff lekker wandelen joh :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei lady jane:

tjsa Rosee, die jeugd van tegenwoordig he, wat moet er van terechtkomen?:rolleyes:
mijn moeder noemde mij altijd luie boekenwurm
en dat woordje lui hakte er diep in (nog soms, maar nu zie ik daar vooral ook voordelen van)
het kostte me jaren om erachter te komen hoe jaloers ze op me was, want met 6 kinderen
bleef er voor haar veel te weinig tijd over om te lezen; haar grootste hobby.

Ja zie je wel, het heeft zo vaak met de criticus zelf te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bumperjim:

Bekend. 

Waarom wil je dat precies, zou je van jezelf moeten begrijpen. Wat zoek je dan.

is het uiteindelijk sociale druk, want het "hoort niet" om met een laptop in bed te liggen, of wil je dat hij interessanter wordt omdat je je af en toe verveelt in de relatie? (dat is mijn diagnose bij mezelf). In dat laatste geval kan je bv voorstellen om iets samen te doen. Iets wat je vroeger leuk vond om samen te doen. Tien tegen 1 is dat nog steeds leuk maar komt het er nooit meer van. (Ik heb het niet persé over een activiteit in bed :) ) Ik heb ook tegen mezelf gezegd dat het normaal is dat de ene meer initiatieven neemt vwb samen dingen doen dan de ander, en daar meer behoefte aan heeft. Overigens heeft mijn vrouw die non-activiteit bij buien, afgewisseld met actieve buien, en die ook samenhangen met fysieke zaken, schildklier m.n. 

En voor de rest... ja ga ff lekker wandelen joh :) 

Trouwens bumperjim je zou ook kunnen zeggen, probeer zelf eerst eens wat interessanter te worden :wacko: werk aan de winkel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...