MarQ Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 mogguuhh vanuit het koude noorden maar wel lekker koud !! druk/druk/druk hier met verhuizen ende laatste dingen afregelen & nu even tijd voor het forum. Dagpact: MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 (bewerkt) Goeie morgen mensen, Vandaag is m'n schilderij klaar en mag ik het mee nemen, nou ja kopen dan. Mooi? 25 januari 2019 bewerkt door bolletje Rupsjenooitgenoeg, Nietmeer, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 goeiemorgen frummers Prachtig Bol! Maar kopen, je eigen schilderij? vriendenprijsje mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Goedemorgen frummers. Inderdaad koud hier in het noorden. Gelukkig is het binnen lekker warm. Bakje maar om te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Goedemorgen allen. Dagpact: MarQ Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Goedemorgen allemaal. Koffie. En dan aan d3 slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Goedemiddag Was vergeten me te melden! Dagpact: MarQ Kohtje sonnetje Rupsjenooitgenoeg Bijna weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Boycot vanwege Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Lars was vanmorgen om 6.51 uur nog ingelogd, hier. Ik weet niet waarom hij niet schrijft. Ban? Geloof er niks van.. waarom dan? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Ik ben er wel, masr niet veel te melden. Het is druk, maar ik ben rustig. Dst is fijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Lars is morgen weer terug van Alcatraz, dan kan hij het zelf vertellen. Jane is naar de film en ik lig ziek, dus vandaar alledrie niet op het Voicedraadje. Maar Bob? Waar is Bob? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Mijn ban is voorbij en ja ik had hem echt @Kohtje. Ik kon wel inloggen maar geen reactie plaatsen. Bij eerdere bans kon ik nooit inloggen. Voor wie het uit wil proberen even iemand een snotneus noemen en je mag een week. Nu slapen welteeusten nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2019 Slaap lekker allen. Ik hoest nog even door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2019 (bewerkt) Ik was eerst naar de bioscoop voor Beautiful Boy (heftig, over een vader die zijn zoon van een drugsverslaving af probeert te helpen) en heb daarna andere dingen op TV zitten kijken. Tot morgen. 26 januari 2019 bewerkt door Bob nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2019 12 uur geleden zei Cleo66: Ik zou het bijna geloven @Asterix. Dit is wel erg vreemd . En @bumperjim, heeft die ook een ban ? Mis ik ook al een tijdje. Wie moet er nu vanaaf het voice of Holland draadje vol zwetsen . Nou Lars kijk maar gewoon , dan kun je zo weer in haken en achteraf commentaar geven . Nee hoor ik was de hele week op weg en vreselijk druk. Het is alweer lang geleden dat ik hier een schuttingwoord heb gebezigd. Misschien floept er wel weer eentje uit binnenkort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2019 8 uur geleden zei Lars: Mijn ban is voorbij en ja ik had hem echt @Kohtje. Ik kon wel inloggen maar geen reactie plaatsen. Bij eerdere bans kon ik nooit inloggen. Voor wie het uit wil proberen even iemand een snotneus noemen en je mag een week. Nu slapen welteeusten Zo, ben je weer terug? Donder toch op, snotneus. lady jane en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2019 Nou @moderator werk aan de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2019 Och, @Asterix is hier wel vaker een week niet. Die moet minstens een ban van een half jaar wil het op gaan vallen... Voor het geval dat..... sterkte alvast, Asterix. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden