bumperjim Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goeiemorgen! tis me gelukt itt dinsdag om zowel de maand als het jaar correct in te vullen toch? Vlug nog ff checken.. Lika en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 mogguuhh............ droge afmelding van gisteren Dagpact : MarQ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemorgen! En hup naar het werk. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemorgen Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemorgen allemaal. Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 (bewerkt) goeiemorgen frummers. Zit op de bezorger van een slaapbankje te wachten. wat een grandioos systeem zeg; actuele gegevens: 1 adres voor U, nog bezorgd 0 verwachte bezorgtijd tussen 10u en 13 u (afspraak was tussen 8u en 13u); ik had nog een uurtje kunnen blijven liggen dus, maar moest eruit om de pc te checken haha. en de vrachtwagen is nu in Breda vanuit Den Haag, had ie toch beter eerst naar Gouda kunnen rijden? leve internet, toch wel 10 januari 2019 bewerkt door lady jane Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemorgen weer een nieuwe dag vandaag Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Kohtje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemorgen frummers, Kkkkkkoudddddd.... maar wel droog en geen wind. En een schitterende zonsopgang..... Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Ja. Heel koud. En die zon idd. Dagje werk. Vader gaat wrs niet meer naar huis. Ik ben het er geloof ik mee eens. Maar hoewel ik dit zag aankomen, was er gisteren eerst extreme moeheid en nu verdriet. Ik hou van hem. Dat blijft gelukkig. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 (bewerkt) 5 uur geleden zei lady jane: wat een grandioos systeem zeg; actuele gegevens: 1 adres voor U, nog bezorgd 0 verwachte bezorgtijd tussen 10u en 13 u (afspraak was tussen 8u en 13u)... Haha... ja, dat track & trace systeem is geweldig. Ook eens aan het wachten op ???iets??? dat tussen zeg maar 8.00 u en 16.00 u zou worden bezorgd. DPD was het, geloof ik. Kon je ook de bezorger 'volgen'. Nog 18 adressen te gaan. Mooi, dacht ik, kan ik nog rustig naar de wc.. zat net, ging de bel.... DPD 10 januari 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 ja maar hier zie je echt een plaatje van de vrachtauto op de locatie. verder lezend zag ik dat de opslagplaats Breda is, dus dat ding is helemaal nog niet vertrokken. Kan nog wel 3 x naar de WC Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Lika liefdevol verdurend, het is niet anders meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemorgen allemaal, Ja, die bezorgdiensten zijn tegenwoordig redelijk handig Hoewel ik ook een mee gemaakt heb, dat er aangekondigd werd, dat het pakketje bezorgd was Om 11.10 nog wel Niets gehad... Het loopt dus ook wel eens mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 36 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen weer een nieuwe dag vandaag Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Kohtje Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Och @Lika.. soms zijn de 'beste' oplossingen die waar je het minst op hoopt in al je "maar-misschien-tóch... scenario's". In een fractie van tijd kan een heel mensenleven, en meerdere daar omheen, totaal anders gaan verlopen dan wat we zo ongeveer voor ogen hebben."Ik ben het er geloof ik mee eens. Maar hoewel ik dit zag aankomen ...." Dit klinkt als aanloop en/of begin van het verwerkingsproces. Hou maar lekker van 'm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Moeilijk voor je Lika, van hem houden is toch wel het mooiste wat je voor hem kan doen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemorgen! Likasterkte. Dat gedoe met die bezorgingsdienst ken ik. Ik sta altijd precies op het moment onder de douche of zit op het toilet als de bel gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 1 uur geleden zei Kohtje: Och @Lika.. soms zijn de 'beste' oplossingen die waar je het minst op hoopt in al je "maar-misschien-tóch... scenario's". In een fractie van tijd kan een heel mensenleven, en meerdere daar omheen, totaal anders gaan verlopen dan wat we zo ongeveer voor ogen hebben."Ik ben het er geloof ik mee eens. Maar hoewel ik dit zag aankomen ...." Dit klinkt als aanloop en/of begin van het verwerkingsproces. Hou maar lekker van 'm.. Zoals John Lennon al zei: “Life is what happens to you, while you're busy making other plans.” Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemorgen. Het kan nog net. Vanavond werken. Daarvoor wat rommelen. Niet te veel, niet te weinig, maar vooral: alleen. Even alleen rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jacqueline Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Goedemiddag ondertussen Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Kohtje Lars Rapilos Sober Jacqueline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 BANKJE KEURIG OP TIJD BEZORGD! oeps caps lock, nou ja iets positiefs mag ook wel eens benadrukt. Intussen bijna alles opgeruimd en aan kant, behalve de kerstboom haha en dat was eigenlijk de prioriteit. Kan m nog niet missen denk ik? Misschien als ik de bank in elkaar heb, dat ik gelijk verder werk en anders nog maar van die boom en het bankje tegelijk genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 Over Bor. gesproken. Al een tijdje niets meer gelezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2019 (bewerkt) @bolletje, ze was hier gisteren nog, hoor. En afgelopen maandag om 13.50 u. heeft ze nog even verklaard waarom ze hier de laatste tijd wat minder is. 10 januari 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden