Spring naar bijdragen

Woensdag 2 januari 2019


Pelle2

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei bumperjim:

Mogge! Ook vroeg op, geen enkele opwinding want ik moet werken :( 

Desalniettemin kan het een leuke dag worden als ik zelf de leukigheid meebreng...

Oh ja wacht, ik had nieuwe thee gekocht. Lekker mee naar mn werk. Zie het wordt al vast een topdag. Long jing (chinese groene) en sencha met limoen. Als ik een flinke pot zet en met iedereen nieuwjaar wensen dan rek ik het zo tot aan de lunch :) oh oh bj wat ben je gemotiveerd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het voelt een beetje als 'maandag' ... terwijl het toch al woensdag is... 
Dat krijg je met al die feestdagen die er zomaar tussendoor piepen.. 
Mooi, eerst maar een bakje dus. 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.  Een jarige hier. Ik ben zo moe van de afgelopen dagen.... Ik ga nu heel brutaal en een beetje Ma Flodder (?) nog even slapen. Kan ik straks heel gezellig ‘ontvangen’ .

En als moeder straks naar huis mag uit ziekenhuis, belt ze een taxi. Haar voorstel. Ik laat het toe. Het kan. Huisje is gezellig. Ik nam gisteren al overbodige spullen mee uit ziekenhuis. Het is goed. Voor het eerst dat ik zoiets toe laat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nog een heerlijk dagje vrij vandaag
Al mee gedaan aan de ochtendgym, want man,man wat ben ik stijf de laatste tijd :(

Het jaar goed begonnen, met groene smoothys en veel groenten en gezonde dingen
Niet drinken en niet snoepen
Echt heel hard nodig, wat was ik een dweil de laatste tijd zeg

Sober,

Sterkte vandaag, fijn dat het met het hondje beter gaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, inderdaad geluk gehad. Of pech gehad, kan ook. Hopelijk de hele portie pech voor 2019 in één keer.
O nee, dit was nog in 2018, toch? Nou, dan hoop ik dat je in 2019 mínder pech hebt.
Of, zo je wilt, net zo veel geluk als tijdens dit incident had.
Ik zie dat je ook kattenliefhebster bent. Hebben die (of heeft die) alles ongeschonden doorstaan?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Jeetjemina een vuurpijl door je raam das megaschrikken! Dit jaar is nu al een klapper voor je @Marika;) @Pelle2 fijn dat je zo goed gaat. Sterkte @Sober met het hondje. @Lika en @Cleo66 een :rose: voor jullie en voor iedereen hier trouwens. Ik heb lang uitgeslapen, net als de kinderen, genieten van luie dagen zolang het nog kan:) straks sporten, fiets naar de fietsenmaker, huis schoonmaken, boodschappen en vanavond vriendin met zoontje te eten. Hm, toch best actief klinkt dit allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 ja ik heb een vriend, maar woon niet samen. Heb hem leren kennen toen ik 28 was. Daarna ben ik getrouwd met de vader van mijn kinderen. Nu alweer zo n 10 jaar gescheiden en weer bij mijn vriend. Hij is al wat ouder en we zien elkaar niet vaak, gemiddeld 1 keer per week. Vandaar dat we het zo lang volhouden samen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rosee:

@Cleo66 ja ik heb een vriend, maar woon niet samen. Heb hem leren kennen toen ik 28 was. Daarna ben ik getrouwd met de vader van mijn kinderen. Nu alweer zo n 10 jaar gescheiden en weer bij mijn vriend. Hij is al wat ouder en we zien elkaar niet vaak, gemiddeld 1 keer per week. Vandaar dat we het zo lang volhouden samen;)

Haha ja dan kan je mekaar bij het begin van elke ontmoeting weer versieren ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies @bumperjim!:) maar t is wel een uitdaging want hij rookt (veel!) en drinkt en ik heb daar steeds meer moeite mee. (met het roken met name) maar ik kan hem niet veranderen. Op zijn leeftijd (61) kan je niet meer ongestoord 2 pakjes per dag roken en 4 halve liters bier per dag (bovendien is hij hartpatient!) Ik ben serieus bang dat ik hem binnen een paar jaar ga verliezen. Maar hij kan alleen zelf het besluit nemen om er iets aan te doen. Zodra ik dit probeer voelt hij zich aangevallen. Vroeger speelde dit niet, gingen we nachtenlang door met roken en drinken en ook nog een pilletje erbij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om twee uur bemerken dat de honden onrustig zijn, wat er doorgaans op wijst dat je nerveus bent, en dan beseffen dat je drie uur geleden van plan was om koffie te drinken en je afvragen wat je nu eigenlijk allemaal gedaan hebt drie uur lang.

 

Zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...