Pelle2 Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goeiemorgen! Iets te vroeg wakker, maar veel te opgewonden over mijn nieuwe leven om weer in slaap te kunnen vallen... Dagpact: Pelle Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goedemorgen Pelle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 2 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Hoi rups, hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goedemorgen Pelle! Een hoopvol begin van het nieuwe jaar! En Rups natuurlijk ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Mogge! Ook vroeg op, geen enkele opwinding want ik moet werken Desalniettemin kan het een leuke dag worden als ik zelf de leukigheid meebreng... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 24 minuten geleden zei Pelle2: Hoi rups, hoe gaat ie? Stond onder de douche. Ik ga goed Pelle. Ik ben blij dat jij er zo'n zin in hebt! Ik ga richting werk. Fijne dag allemaal! Dagpact: Pelle Moosje Rupsjenooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 26 minuten geleden zei bumperjim: Mogge! Ook vroeg op, geen enkele opwinding want ik moet werken Desalniettemin kan het een leuke dag worden als ik zelf de leukigheid meebreng... Oh ja wacht, ik had nieuwe thee gekocht. Lekker mee naar mn werk. Zie het wordt al vast een topdag. Long jing (chinese groene) en sencha met limoen. Als ik een flinke pot zet en met iedereen nieuwjaar wensen dan rek ik het zo tot aan de lunch oh oh bj wat ben je gemotiveerd Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Moghu mensen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goedemorgen frummers. Het voelt een beetje als 'maandag' ... terwijl het toch al woensdag is... Dat krijg je met al die feestdagen die er zomaar tussendoor piepen.. Mooi, eerst maar een bakje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goedemorgen allen. Dagpact: Pelle Moosje Rupsjenooitgenoeg Sober Cleo66 Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 (bewerkt) Hier ook een beetje opgewonden. Want ik had bij het opstaan ook een beetje maandaggevoel. En het is dus al woensdag. En dat betekent dat het morgen AL donderdag is. En dan..... háááááááaa...... dán komt de Donald Duck..!! 2 januari 2019 bewerkt door Kohtje rapilos en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goedemorgen allen. Een jarige hier. Ik ben zo moe van de afgelopen dagen.... Ik ga nu heel brutaal en een beetje Ma Flodder (?) nog even slapen. Kan ik straks heel gezellig ‘ontvangen’ . En als moeder straks naar huis mag uit ziekenhuis, belt ze een taxi. Haar voorstel. Ik laat het toe. Het kan. Huisje is gezellig. Ik nam gisteren al overbodige spullen mee uit ziekenhuis. Het is goed. Voor het eerst dat ik zoiets toe laat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Uuuugh... @Marika, dÓÓr je slaapkamerraam? Ik las eerst vóór je raam, maar er door? Veel schade aangericht? Buiten gehoorschade dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goedemorgen allemaal, Nog een heerlijk dagje vrij vandaag Al mee gedaan aan de ochtendgym, want man,man wat ben ik stijf de laatste tijd Het jaar goed begonnen, met groene smoothys en veel groenten en gezonde dingen Niet drinken en niet snoepen Echt heel hard nodig, wat was ik een dweil de laatste tijd zeg Sober, Sterkte vandaag, fijn dat het met het hondje beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 26 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allen. Dagpact: Pelle Moosje Rupsjenooitgenoeg Sober Cleo66 Kohtje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Gefeliciteerd met de jarige, @Lika, en kun je dat zeggen.. gefeliciteerd met het naar huis mogen van je moeder? Of zeg je dat niet? Maar wel fijn dat ze weer naar huis mag. Enjoy your napje. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Ja, inderdaad geluk gehad. Of pech gehad, kan ook. Hopelijk de hele portie pech voor 2019 in één keer. O nee, dit was nog in 2018, toch? Nou, dan hoop ik dat je in 2019 mínder pech hebt. Of, zo je wilt, net zo veel geluk als tijdens dit incident had. Ik zie dat je ook kattenliefhebster bent. Hebben die (of heeft die) alles ongeschonden doorstaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goedemorgen Jeetjemina een vuurpijl door je raam das megaschrikken! Dit jaar is nu al een klapper voor je @Marika @Pelle2 fijn dat je zo goed gaat. Sterkte @Sober met het hondje. @Lika en @Cleo66 een voor jullie en voor iedereen hier trouwens. Ik heb lang uitgeslapen, net als de kinderen, genieten van luie dagen zolang het nog kan straks sporten, fiets naar de fietsenmaker, huis schoonmaken, boodschappen en vanavond vriendin met zoontje te eten. Hm, toch best actief klinkt dit allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 @Cleo66 ja ik heb een vriend, maar woon niet samen. Heb hem leren kennen toen ik 28 was. Daarna ben ik getrouwd met de vader van mijn kinderen. Nu alweer zo n 10 jaar gescheiden en weer bij mijn vriend. Hij is al wat ouder en we zien elkaar niet vaak, gemiddeld 1 keer per week. Vandaar dat we het zo lang volhouden samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 3 minuten geleden zei Rosee: @Cleo66 ja ik heb een vriend, maar woon niet samen. Heb hem leren kennen toen ik 28 was. Daarna ben ik getrouwd met de vader van mijn kinderen. Nu alweer zo n 10 jaar gescheiden en weer bij mijn vriend. Hij is al wat ouder en we zien elkaar niet vaak, gemiddeld 1 keer per week. Vandaar dat we het zo lang volhouden samen Haha ja dan kan je mekaar bij het begin van elke ontmoeting weer versieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Precies @bumperjim! maar t is wel een uitdaging want hij rookt (veel!) en drinkt en ik heb daar steeds meer moeite mee. (met het roken met name) maar ik kan hem niet veranderen. Op zijn leeftijd (61) kan je niet meer ongestoord 2 pakjes per dag roken en 4 halve liters bier per dag (bovendien is hij hartpatient!) Ik ben serieus bang dat ik hem binnen een paar jaar ga verliezen. Maar hij kan alleen zelf het besluit nemen om er iets aan te doen. Zodra ik dit probeer voelt hij zich aangevallen. Vroeger speelde dit niet, gingen we nachtenlang door met roken en drinken en ook nog een pilletje erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 17 minuten geleden zei spirit: Dagpact: Pelle Moosje Rupsjenooitgenoeg Sober Cleo66 Kohtje Rapilos Spirit Tine Doen wat je moet doen of juist moet laten. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Goedemiddag @Lika, gefeliciteerd!!! @Sober, sterkte! Verdrietig bericht over je moeder, het lijkt me heel moeilijk om mee te maken, voor haar en voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Om twee uur bemerken dat de honden onrustig zijn, wat er doorgaans op wijst dat je nerveus bent, en dan beseffen dat je drie uur geleden van plan was om koffie te drinken en je afvragen wat je nu eigenlijk allemaal gedaan hebt drie uur lang. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden