Lars Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 (bewerkt) Het is december sinterklaas is weer naar Spanje vertrokken. Tijd voor de arrensleepact. Doel van dit pact is om samen de feestdagen door te komen droog natuurlijk. We gaan altijd op reis niet echt natuurlijk. Het is meestal erg gezellig op deze draad. Arresleepact: Lars 6 december 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Arresleepact Lars Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 (bewerkt) Arresleepact Lars Jane Bob 6 december 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 (bewerkt) Ik wil graag wat discussiepunten inbrengen die we misschien onderweg kunnen bespreken, mede om de gedachten af te leiden van mogelijk opkomende trek. Ik citeer daartoe het volgende uit de Nederlandstalige Wiki: Citaat De naam arrenslee is een verbastering van narrenslee, een slede van een nar. Het woordje 'nar' heeft hierbij betrekking op de bellen. Omdat deze sleden snel maar vrijwel geruisloos over de sneeuw voortbewegen zijn de gebruikte paardentuigen voorzien van een riem met ('narren')belletjes, zodat voetgangers op tijd de baan kunnen vrijmaken. In vele wintersportgebieden kunnen tochten per arrenslee worden gemaakt als toeristische attractie. Dit type sleden, gebruikt voor gezellige tochtjes, wordt in de vakliteratuur een "sociable" genoemd. Dit roept bij mij vragen op als: Is een Arresleepact iets anders dan een Arrensleepact, of maakt de spelling niet uit? Moeten voor elektrische auto's misschien ook waarschuwingsbelletjes of piepjes verplicht worden voorgeschreven? Aangezien we toeristisch bezig gaan zouden we ons voertuig eigenlijk een "sociable" moeten noemen. Willen we dat? 6 december 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 En hoort bij een arresleepact ook arretjescake? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Ik hoorde arretjescake dus hier ben ik Arresleepact: Lars Jane Bob Rose IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 (bewerkt) 29 minuten geleden zei IJsvogel: Ik hoorde arretjescake dus hier ben ik Arresleepact: Lars Jane Bob Rose IJsvogel Jannigje Ik ga weer graag mee. Geef ik een rondje op 24-12! 6 december 2018 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 3 uur geleden zei IJsvogel: Ik hoorde arretjescake dus hier ben ik Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Mn naam stond verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Natuurlijk doet deze dame ook weer mee. O shit, ik had moeten citeren. ff kijken wat nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 1 uur geleden zei Sober: ik doe ook graag mee, maar weet ook niet precies wat de bedoeling is, maar ook ik heb de wens en de wil ook met de feestdagen droog te blijven. Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Bol met twee hondjes, 2 katten, 4 vissen en de pony van de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Ik vertelde aan m'n andere diertjes dat ik een tijdje weg ga. Hun reactie vond ik schokkendhttps://www.animaatjes.nl/filmpjes/dieren/geitjes-pyjama-party-156 Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 21 minuten geleden zei Tatum: Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Spirit Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 3 uur geleden zei spirit: Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Bol met twee hondjes, 2 katten, 4 vissen en de pony van de buren Spirit met een grote lieve lobbes en een "oude juffrouw".. (hond en poes dus) LIka (met nieuwe hond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Leuk!! alweer mijn derde keer. niet te geloven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Bol met twee hondjes, 2 katten, 4 vissen en de pony van de buren Spirit met een grote lieve lobbes en een "oude juffrouw".. (hond en poes dus) Tatum LIka (met nieuwe hond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Tatum weer toegevoegd. Ik geloof dat nu iedereen er weer op staat. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Hahaha! We vallen nu al uit de slee. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Haha troika hier troika daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 @Bob kan die olifant van jou wat opschuiven? Het is duidelijk geen baby meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Olifant? Ben je soms dronken, @Quinn? Zie je dan niet dat ik een kangoeroe mee heb genomen, dit keer? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Heb nog nooit op een arrenslee gezeten.... Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Bol met twee hondjes, 2 katten, 4 vissen en de pony van de buren Spirit met een grote lieve lobbes en een "oude juffrouw".. (hond en poes dus) Tatum LIka (met nieuwe hond) Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 @Lars, is het goed als we onze contrabas meenemen, dan kunnen we misschien wat jazzen onderweg. Of is daar geen plaats voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Sorry, @Sober, dit is een mannetjeskangoeroe. Die heeft geen buidel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden