Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 december


MarQ

Aanbevolen berichten

Kleed je je wel superwarm aan Jopie?:lips:

Moghu mensen,

Jaha deze maand, de 25e sta ik al 9 jaar droog. Had ik echt niet zonder jullie gered. Ik denk dat de grootste rede van het lukken toch is dat de rede van het jaren lange drinken is opgelost.

Eenzaamheid. Dat is doordat ik hier ben gekomen een heel eind opgelost. Voel me hier serieus genomen al kom ik niet zo vaak meer. Ik heb m'n leven op de rit. Ben heel waardevol op de dagbesteding kreeg ik pas geleden te horen. Nou daar gaat het toch om in het leven. En, en das belangrijk, ik kan daar heel veel knuffelen, m'n grootste hobby. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Een zonnetje, maar heb niet het gevoel dat het de hele dag zo blijft... 
Ben al even bezig geweest hier, maar nu eerst tijd voor een bakje. ... 

1122248.jpg            Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding              Gerelateerde afbeeldingOrange_Juice_PNG_Clipart-156.png
 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joop, genieten van je vrije dag. 
Marq, genieten van de rust en stilte .... 
Lars, fijn dat je weer mobieler wordt, zal best heel eng zijn die eerste stappen... 
Bol... 9 jaar, da's een hele lange tijd, wat is er veel veranderd in jouw leven in die jaren. 
Trouwens... als ik negen jaar terug kijk... jeetje, zó anders.
En ja Joop... waardevol, heel waardevol. , 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Bolletje enorm knap van je!! 

Succes Lars.

Beterschap voor de zieken. Ik zat er ook dicht tegen aan maar zet niet door gelukkig. Heel veel vitamines genomen dat helpt bij mij altijd heel goed. Nu heerlijk 2 dagen vrij, het lijkt wel lente hier. Zo uitbundig de zon, heerlijk!

Jopie lees momenteel veel hier en niet altijd de behoefte om te participeren maar wat ben je toch een heerlijk mens waar ik altijd veel aan heb. Herkenning, nwe inzichten, nadenken, peinzen, een lach en vaak nieuw elan door jouw postings. Djw daarvoor. Fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, ik zou het doen! Momenteel zitten veel bedrijven te springen om personeel. Je kunt uitleggen dat je altijd voor je kinderen gezorgd hebt. En dat je nu wat anders wil gaan doen. Nog jaren genoeg te gaan. :)

Alleen vertel niet over je alcoholverleden. Ook niet dat je droog staat.

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...