Spring naar bijdragen

Maandag 25 december


Sowhat

Aanbevolen berichten

mogguuhh

droge melding van gisteren en vandaag breng ik alleen de dag door , ik haat kerst en de idee er achter want wat blijft er over van dit idee de andere 363 dagen , ben niet negatief , juist niet voel me wel lekker zo zonder craving want dat is echt al zo lang geleden dat ik daar last van had en is wel de grootste overwinning vind ik.

Dagpact :

Lars

MarQ

 

bewerkt door MarQ
type vouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Kerst. 
Voor de één een heerlijke ontspannen tijd, voor de ander één van de moeilijkste dagen van het jaar. 
Een boom vol lichtjes....  ik hou ervan. 
Ze staan voor hoop, voor het kleine willen zien... met kerst... maar ook op alle andere dagen... 
En ja, er is een hoop ellende en slechts... ik probeer te kijken naar het goede en mijn eigen
hele kleine steentje/lichtje bij te dragen... 
Lieve medefrummers, we beginnen de dag natuurlijk gewoon met een bakje.. 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

kerstlichtje.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen en fijne (al dan niet kerstige) dag. 

Vandaag even op visite bij oma, zin in, lief mens. Verder geen plannen. Met eten doen we ook niks bijzonders dus lekker makkelijk :) 

Ik heb echt wel zin in deze dagen. Misschien juist omdat ik helemaal geen afspraken heb. En natuurlijk helemaal zonder alcohol voor het eerst. Ook daar heb ik gewoon zin in. Vind het niet meer nodig om een gezellige of ongezellige avond op te leuken. Het is zoals het is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een prachtig mooi meisje die mij "wakker" wilde maken. Dus ogen dicht gedaan en net doen of je slaapt. Stralende ogen die je aan kijken en je een kusje geven. Mooier kun je de kerst niet beginnen. Ze is bezorgd om mijn arm. Opa au roept ze de hele dag en wil er steeds een kusje op geven. Nu is ze met haar papa aan het douchen. De kleine man ligt tevreden in de box. Dochter gaat mij zo helpen wassen en aankleden daarna ontbijten. Maak er wat van je moet het zelf doen!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen, ik vlieg zo de keuken in voor de voorbereidingen van vandaag. Maar eerst koffie en hier dag zeggen! Sinds gisteren aangemeld en iets over mezelf verteld bij de wie is wie. Heb wel wat hulp nodig de komende tijd. Vandaag dag 11. Iedereen een fijne 1ste Kerstdag! 

8cc85bff6f3fdeb6ae94d19f212a65f5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, je maakt ook mijn dag alvast heel geslaagd. Heerlijk gevoel krijg ik van je bericht.

Hier ook een prettige start met bloemkoolbrood. @fleurtje , ja ik bak het in de vorm van een brood. Pittenpasta : gekocht. 

Verder: nog lekker in mijn bedje. Lezend. Heb lange meditaties gedaan. Mooie app en begeleiding gevonden. Vanavond traiditionele schoonfamilieviering met traditiegetrouwe dranken. Daaraan doe ik dus niet mee. Dat wordt de eerste keer in dit gezelschap voor mij. Lange avond met veel van alles. Ben er nooit zo goed in. Doe altijd erg mijn best. Maar ach. Er zit ook een gezellige kant aan die kalkoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

O Lars..wat mooi...'je moet het zelf doen'..ja dat klopt, maar niet alleen! :heart:

Ik wens iedereen fijne dagen. Wat je ook wel of niet doet aan kerst. Voor mij is het afschakelen van een drukke periode, tijd nemen om naar binnen te keren, en te bedenken hoe ik dat mee kan nemen in mijn dagelijks leven, samenzijn met mijn gezin, beetje keutelen in en rond het huis. Prettig vooruitzicht.

Fijne dag allemaal.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Ietsje korter geslapen dan de laatste dagen en ook meteen wat fitter wakker. Wel lekker. 

Heb de eerste koffievisite (een collega die even pauze op de stalling had) al achter de rug. Mijn 1e impuls was nee zeggen ..... en toch was dit best fijn. Onthouden!

Dank voor je mooie berichtje @Yvonne. Voor mij een mooie kerstgedachte. 

Iedereen een fijne dag gewenst, alleen of met anderen, maar niet eenzaam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MarQ:

 

Dagpact :

Lars

MarQ

Francoise

Gdm Frummers.  Mooi Lars je kleindochter. "Lichtpuntjes soms zijn ze groot,  soms zijn ze klein. Je hoeft ze niet te zoeken , js kunt er zelf ook 1 zijn ."

Dag 1 alcoholvrij zit er op . Viel mee . Wel anderhalve fles rivella op. Beetje kwebs van . Nu weer de sporten . Jee zou dit mijn nieuwe leven Zijn? In plaats van rokend en drinkend van de éne naar de andere kater . Wat heb ik toch wat jaren verkloot dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...