renate Geplaatst 7 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 7 januari 2018 Vanaf iets na negen tot tien uur in de wacht gezeten bij Sensoor want voelde iets. Doeg.
Annemarie79 Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Geplaatst 7 januari 2018 Wat erg renate.. Geen woorden voor. Sterkte
NickyLJ80 Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Geplaatst 7 januari 2018 Renate wat verschrikkelijk! Ik weet ook even geen woorden te vinden. Wat een verdriet meid. Heel veel sterkte nu en de komende tijd. Dikke virtuele knuffel voor je
bumperjim Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Geplaatst 7 januari 2018 (bewerkt) Wat verschrikkelijk wat ze jou en haar gezin heeft aangedaan, Renate 7 januari 2018 bewerkt door bumperjim
Amethist Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Geplaatst 7 januari 2018 Wat ontzettend verdrietig, gecondoleerd.
lady jane Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Geplaatst 7 januari 2018 Ach Renate, wat een eenzame dood, en wat een eenzaam achterblijven. Hoe moeten jullie dit nu toch verwerken? heel veel kracht lieverd
Bob Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Geplaatst 7 januari 2018 Vreselijk bericht, Renate. Ik wens je kracht en wijsheid toe om hier mee te kunnen dealen, en uiteindelijk toch ook iets van berusting dat het zo heeft moeten zijn.
rapilos Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Geplaatst 7 januari 2018 Lieve Renate, Ik wens je heel veel sterkte met dit onvoorstelbare verlies
smart Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Geplaatst 7 januari 2018 Wat zwaar Renate!... denk goed om jouzelf nu. Gecondoleerd met het verlies. Ik denk aan je
Yvonne Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Geplaatst 8 januari 2018 Gecondoleerd Renate, heel veel sterkte.
bumperjim Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Geplaatst 8 januari 2018 Als je dingen van je af wil schrijven Renate, aarzel niet hè
Reacher Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Geplaatst 8 januari 2018 Renate, veel moed en kracht toegewenst in het verwerken van dit grote verdriet.
smart Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Geplaatst 8 januari 2018 En geen schuldgevoel alsjeblieft!! erik reageerde hierop 1
erik Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Geplaatst 8 januari 2018 (bewerkt) Veel sterkte Renate, wat erg voor je. Blijf goed voor jezelf zorgen, wees lief en zacht voor jezelf omdat je het waard bent. ps. ik zag dat je terugkwam op oud en nieuw. In het licht van wat er nu is totaal niet belangrijk meer maar toch vind ik het wel zo eerlijk om na jou reactie te zeggen dat ik juist die avond zelf mij afgesloten voelde van iedereen op dat retreat en het afreageerde op jou. Ik had kunnen bedenken dat we allemaal reageren vanuit het proces waar we inzitten, niet alleen jij ook ik. En nu jij met je grote verdriet, dat grijpt mij naar de keel. Wil je laten weten hoe het gaat...... 9 januari 2018 bewerkt door erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden