Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 11-06-26 in alle secties tonen
-
Goeie morgen Musashi. Hey stelletje luiwammesen komen jullie je bed eens uit. Hup, hup.6 punten
-
@Roseeik heb dit jaar een implantaat gedaan. 1e deel vorig jaar, 2e deel dit jaar ivm vergoeding verzekering. Ik was best bang maar het viel echt heel erg mee en ik ben er heel blij mee. Ingreep was pijnloos, na ingreep verwachtte ik pijn als de verdoving uitwerkte maar ook niet. Kan weer normaal aan beide kanten kauwen. Echt heel fijn en daardoor slijt de rest ook weer minder hard. En ik heb echt een hekel aan alles wat met de tandarts te maken heeft, zelfs als mensen erover praten loop ik het liefst weg3 punten
-
Donderdag 11 juni 2026
lady jane en 2 anderen reageerde op Quinn voor een discussie
Okay, dus, er schoot mij iets uit vandaag dat ik mee zou nemen in m'n graf, maar goed, het viel. En in plaats van walging en afkeer om me heen is er alleen maar vriendelijkheid en liefde te zien. Fuck. Life is hard. I just wanna feel numb. Maar omdat we verstandige en volwassen mensen zijn, Nachtpact: Quinn3 punten -
Alles gaat helemaal goed hier!3 punten
-
Donderdag 11 juni 2026
Fonny' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact Musashi2 punten -
Donderdag 11 juni 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Goede dingen van vandaag me gedrag😜 Er is iets helemaal mis gegaan met de bestelling en plaatsen van onze aanbouw. ipv heel kwaad te worden heb ik een vriendelijk gesprek gehad en om compensatie gevraagd.trots op mezelf haha2 punten -
Donderdag 11 juni 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Senna34 voor een discussie
Dankjewel voor het vragen ladyjane. Het is te doen. Ik heb het verband er al af, en volgende week op controle en de hechtingen eruit. Dan start de handtherapie2 punten -
dinsdag 9 juni 2026
bumperjim' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Maja voor een discussie
@spirit: In Rotterdam de eurostar-trein genomen naar Londen. Ideaal: je komt in 3,5 uur in centrum Londen aan. En de metro brengt je overal!2 punten -
Woensdag 10 juni 2026
Quinn' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Dank je zo lief van je ben ook echt zo’n blij ei nu trots op me zelf2 punten -
1 punt
-
nou ja vergeten? Ik had niet echt zin was het probleem meer denk ik. toen kon ik even lekker de markt op1 punt
-
Donderdag 11 juni 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Lekker hoor draadjes vlees maak je vaak he @spirit ben daar ook gek op ga volgende week voor het eerst maken op de bbq vandaag zo’n gietijzeren pan gekocht hiervoor.👏ben benieuwd1 punt -
Donderdag 11 juni 2026
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Lekker bezig zwemmen zonder spullen ? ik dokter geweest ,koffie bij me moeder en gewandeld kinderboerderij geweest en ijsje gehaald alleen 😂even bij me zoon op z’n werk geweest.boodschappen rustig aan erg pijn in me rug helaas1 punt -
goed wel Kaatje, een hele slome luie dag gehad tennis gekeken, op weg geweest naar t zwembad, maar zonder zwemspullen, goed excuus he. En nu een kaart aan het freubelen voor de buuf die morgen 77 wordt. en jij?1 punt
-
Donderdag 11 juni 2026
Kaatjemama reageerde op lady jane voor een discussie
Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Jane1 punt -
Het kan ook zijn dat de behandelaars bij zijn huidige opname van mening zijn dat de preoccupatie met dit forum die hij zich heeft aangewend niet goed combineert met hun programma. Ik neem aan dat hij hier na enige tijd wel weer terug komt en uit kan leggen wat er gespeeld heeft.1 punt
-
Succes Spirit! Handig dat je vriend vrij heeft. Bij ons staan er altijd lange rijen voor de ingang van het stort in het weekend. Dat jullie maar een eind op weg mogen komen vandaag1 punt
-
1 punt
-
Dank @Senna34. Dit is totaal geen probleem. Het is denk ik heel goed gegaan.1 punt
-
Goedemorgen allemaal, Lika beterschap, is het een beetje te doen?1 punt
-
Dat is fijn @Lika, ik hoop dat je goed kunt slapen1 punt
-
Even een kort hallo weer van mij, dag 238 en ook de dag waarop mijn man verhuist naar zijn appartement. Moeilijk, maar tegelijk lijkt het deze stap juist wel een stap richting weer meer verbinding. Het weer past er mooi bij, zon/regen/onweer/zon en vast zo weer onweer. Vanavond slaapt hij hier, gelukkig; dan kunnen we elkaar vasthouden voor hij in ieder geval komende 2 nachten daar zal zijn. Er is een nieuw kussen hier dat op bed blijft, en een kussen voor mij dat mee daar heen gaat; we hebben elkaar nog te veel lief! Maar; rustig aan, koesteren wat er weer groeit en niet te snel en instabiel weer opbouwen. En; nuchter 😊1 punt
-
Hoe ist nu Hub? Knap je stukje bij beetje weer wat meer op?1 punt
-
Er zijn ook al jonge koolmeesjes uitgevlogen.😍1 punt
-
1 punt
-
1 punt
