Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 25-05-26 in alle secties tonen
-
Maandag 25 mei 2026
Musashi en 6 anderen reageerde op bumperjim voor een discussie
Leuk nieuws van de holenbeer. Van een beginnend hondentrainstertje (zoals er duizenden meisjes van begin 20 van start gaan hier) begint ze langzaam in de massa boven te drijven. Ze werkt met de besten, die wel in de gaten hebben dat zij ook goed is, en ze werd vandaag benaderd door de canicross federatie voor een project. Ze hadden haar gevonden. T gaat hartstikke goed! Tis geen beroep waar je goed mee verdient, maar wat vroeger een introvert kind was is nu een (nog steeds introverte natuurlijk) competente jonge vrouw die echt wat in haar mars heeft en inmiddels een enorm netwerk heeft waar ze goed gewaardeerd wordt. En als ik haar app met een honden-vraag dan heb ik 24/7 heel snel een nuttig antwoord en het kost me geen cent ๐คฃ Zo leuk als je je kinderen ziet slagen na een hoop gekloot ๐7 punten -
DAGPACT: MaryArt Mormel kaatje ๐บ Quinn Yvonne Lika IJsvogel Wat een prachtige dag. Ik zit in de tuin en geniet van de vogels. Hoorde een onbekend geluid, blijkt een groenling te zijn! Ik voel me wel een beetje eenzaam, heb geen plannen dit weeken omdat ik moest studeren. Dat heb ik nog niet gedaan, wel gesport, gefietst en getuiniert. Heb een beetje zo'n gevoel dat iedereen gezellige dingen doet behalve ik. Heb ik vaker als het zulk weer is. Zelfmedelijden, heel erg goed begin naar een terugval dus ik ga de 0.0 maar vast koudzetten want hier trap ik mooi niet in.4 punten
-
Ik geniet ook van wat je hier deelt @Musashi. Dus dank. @lady janeheerlijk dagje voor jou ook. Dochter is zwemmen, man gaat zwemmen en ik heb geen zin. Ik heb een prachtige wandeling met de honden gemaakt. Jongens het is hier zo mooi. Die boterbloemen!! Wassen gedraaid en nu nog en goed gezogen. Nu even lekker op bed met een boek. Daar heb ik zin in. Geen prikkels, geen zon. Maar wel mijn prachtige nieuwe dekbedovertrek. Ik voel me een prinses.4 punten
-
Goed wel. Denk ik. Eerste week van het ambulante traject zit er op. Ik vind allerlei dingen, maar de mensen zijn aardig en van goede wil. Boven alles geloof ik steeds meer dat dit mij gaat helpen om een dikke vette streep te zetten onder mijn verslaafde gedrag.3 punten
-
Maandag 25 mei 2026
spirit en 2 anderen reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Musashilijkt me geweldig om mee te maken zoโn reis. Geniet ervan. Zonder de alcohol voel je duidelijker de grenzen van je lichaam ๐ geen ouderdom hoor ๐3 punten -
3 punten
-
Maandag 25 mei 2026
Reacher' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Lika voor een discussie
Leuke dingen: wandeling met man en honden; wasmand leeg!2 punten -
Maandag 25 mei 2026
IJsvogel' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Reacher voor een discussie
Ja precies! Ze krijgt met een spuit een heel vies drankje in haar bekje, dus dat is al geen feest. Maar haar tandvlees ging er ook van bloeden. Dus nu om de dag geven en het gaat met haar mond รฉn haar allergie een stuk beter. Bovendien is ze minder boos op me.2 punten -
Maandag 25 mei 2026
IJsvogel' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Oskar voor een discussie
Altijd weer die vogels. Kicks voor niks. De groenling zag ik ook pas. En ik word elke ochtend wakker met het geluid van de roerdomp ๐ Niet dat die in mijn tuin zit, maar dat geluid draagt ver over de velden. Als een misthoorn. Maar hoe ik overdag ook met mijn kijker langs de rietkragen tuur, ik heb die teringlijer nog nooit gezien.2 punten -
Maandag 25 mei 2026
Lika' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op lady jane voor een discussie
ohhh wat een prachtig mos! Fijn dat je hier zoveel deelt @Musashi geniet deze saaie thuisblijver ook lekker van mee. Mijn uur zwemmen zit er op. Supermooi weer werkt net zo goed voor de rust daar als regen en stormweer. Er zullen wel meer mensen die hitte niet waarderen. Ik gedij er prima op gelukkig. Jurken verkleden is ook veel sneller dan de winterse laagjes. Boodschappen, brood gesmeerd, lekker met pindakaas en banaan, fruit en rauwkost mee en hup naar het strand maar weer. Nog even noorderwind en 24 graden. Wat kan een mens nog meer wensen? Mooie dag allen.2 punten -
Maandag 25 mei 2026
Quinn' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
Na het videobellen met het thuisfront heb ik mezelf toch nog naar het warmwaterbad kunnen slepen. Goeie timing want zat er helemaal alleen. Er staat dan zoโn heel arsenaal aan lotions, olies en emulsies. Geen idee hoe dat moet dus heb ze er maar allemaal opgesmeerd dus lekker shiny en blinkend nu. ๐ Zelfzorg โ Nu wel opletten dat ik niet in slaap val want nog 2u voor het avondeten. Ooh en @Reacher deze waren nog speciaal voor jou! ๐2 punten -
Maandag 25 mei 2026
Musashi' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Na 2 dagen heerlijk op ons sloepje ๐คte hebben gezeten lunchen op het strand. En even op de markt geweest. Dit waren ondanks heerlijke dagen ondanks die staan in me maag. Heeft tijd nodig. gaan we vandaag op stap met me zus en moeder.onze tante wordt 90 mijlpaal. En wat gaan we doen varen ๐คฃ lekker hoor. hier zal ook de wijn een hoofdrol spelen vandaag. Gelukkig hebben ze overal wel radel 0.0. En hebben de oudjes me hard nodig om ondersteund te worden na 2 wijntjes. Ze lopen niet al te best meer.en hebben ze me hard nodig. al me hoop is dat ook op de hapjes gevestigd vandaag ๐2 punten -
Maandag 25 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Minder dikke verdovingslaag.2 punten -
Maandag 25 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op lady jane voor een discussie
Nee de leeftijd lijkt me stug, ik denk en ervaar zelf, dat puur leven ook gevoeliger maakt. Soms lastig, meestal een toegevoegde waarde.2 punten -
Maandag 25 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
We zijn ondertussen al verder gereden. ๐ En meestal is het ook van kijken mag maar aankomen niet. Hierdoor kreeg de gids ook naar haar voeten van een geisha, enkele dagen geleden, toen ze haar kimono wilde aanraken. @Quinn ja dat is zeker waar! Van elke gids leer ik steeds ook weer bij. Daardoor blijft het ook leuk voor mij.2 punten -
Maandag 25 mei 2026
Oskar' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Morgen. Zo maar huis, dag doorbrengen met m'n dochter. DAGPACT: MaryArt Mormel kaatje ๐บ Quinn2 punten -
Zondag 24 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Ok weet zeker dat hij vrijdag gedronken heeft maar hij geeft niet toe. Daarna niet meer.nee ga niet de dingen afzeggen dat heeft geen zin om als oppas te spelen . Als hij echt wil drinken doet hij dat toch wel.dat moet niet van mij gaan af hangen. fijn dat de voortuin nu zo netjes is.2 punten -
Maandag 25 mei 2026
Kaatjemama reageerde op Reacher voor een discussie
Goed zeg. Leuk om jullie leuke dingen te lezen. ๐ฅฐ1 punt -
Maandag 25 mei 2026
rapilos reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Nachtpact: Quinn IJsvogel Jane Yvonne. Reacher kaatje๐บ Leuke dingen heerlijke boot tocht met de familie ๐ฅฐ en niet gedronken al zagen die glazen wijn er meer dan prachtig uit op zoโn boot in het water ๐1 punt -
Maandag 25 mei 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Ja gaat gelukkig goed hier ๐ pfff wel hele dag dag buikpijn gehad. Maar gelukkig voor niets.1 punt -
Maandag 25 mei 2026
Musashi reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@spiritbetershap @Musashi heerlijk je verhalen en wat al eerder is gezegd je bent niet elke dag in Japan. En aangezien ik er nooit zal komen waarschijnlijk is je teek heel leuk mee lezen. @Quinnwat is er ?1 punt -
Maandag 25 mei 2026
Kaatjemama reageerde op Reacher voor een discussie
Daar is ze! Hoe gaat het Kaatje?1 punt -
Oh, dat is fijn @Reacher! Het is vaak al een crime om het erin te krijgen maar dan is het niet voor niks gelukkig1 punt
-
1 punt
-
Ja, echt kicks voor niks. Pas naar de Markerwadden, en daar voor het eerst een roerdomp gehoord, zo bijzonder! En een Snor, en veel baardmannetjes en, en, en.... Ok, ik ben een vogelgek1 punt
-
Wat supergaaf al die mos @Musashi๐ Dank je wel! Zo ziet mijn tuin er niet uit helaas. Er blijkt namelijk een gouden regel: zodra je mos actually in je tuin wil, dan zegt de mos, โhop ik ga naar de burenโ, Echt. En ik geniet ook van je verhalen.1 punt
-
Veel gebeurd vandaag, hoofd overvol. Nachtpact: Quinn1 punt
-
Als je in Japan bent mag je t forum overheersen hรจ, tis niet het hele jaar ๐1 punt
-
Oh wij hebben ook niks gezelligs gedaan hoor ๐ tis hier warm en de hond is geblesseerd die kan heel weinig. Wel buiten eten, voor zover dat extra gezellig is ๐คฃ De groenling heb ik nog nooit gezien maar misschien verstopt ie zich steeds. Ik zal eens opletten.1 punt
-
Mooie dingen Bump. Koesteren. Even knippen met de vingers.1 punt
-
1 punt
-
Veel plezier voor iedereen die van het mooie weer houdt! En voor de rest: welkom in de hel! (Want daar is het ook warm vandaar de vergelijking. )1 punt
-
Ja ik besef me wel dat ik gezegend ben om zoiets te mogen en kunnen doen. ๐๐๐1 punt
-
Het is een geweldige ervaring @Musashi en een stuk groei tegelijk. Fijn dat je er echt van genieten kunt.1 punt
-
@Musashi mutsje, je bent daar toch ook om te leren?1 punt
-
Goeie vraag LJ! Het zag er meer metalig uit maar ik zou het voor de zekerheid eens aan de gids moeten vragen, die weet veel meer dan ik. Ik doe het niet graag, maar zal het dan mss toch moeten toegeven uiteindelijk? ๐๐ซ1 punt
-
Heerlijk je zo te lezen Quinn, ik merk dat ik opeens met een grote glimlach op mijn toet zit hier.1 punt
-
Het duurt nog even, om tien uur is ze er pas. Maar dat geeft niet, gaat goed komen.1 punt
-
Wat fijn @Quinn, ik hoop dat jullie een mooie dag zullen hebben...1 punt
-
Zondag 24 mei 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Quinnnee ben niet boos ge bleven we hebben echt leuke dagen gehad. Wil hem juist weer laten zien dat hรฉ fleur en gezellig is zonder drank1 punt -
1 punt
-
Zondag 24 mei 2026
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
@Kaatjemama inderdaad zijn probleem bij hem laten, hij weet waar je bent als hij hulp wil vragen. En dan niet boos blijven hรจ? Je weet vast nog wel hoe het is ๐ท1 punt -
Niet vandaag maar enkele dagen geleden een hoop hommels rond een vogelhuisje zien vliegen. Weer bijgeleerd dat de boomhommel dit gebruikt om een nest van te maken en na de zomer de kolonie automatisch verplaatst. Ik blij met weer wat extra beestjes in de tuin.1 punt
-
De dingen die begin dit jaar speelden (overlijden moeder en scheiding) zijn stillaan volledig afgehandeld en ik heb gemerkt dat ik begin deze maand daar toch een weerbots van kreeg zodra er minder geregeld moest worden. Ondertussen drie dagen droog, gezien dat dit geleden was van half april en ik voel me eigenlijk vooral leeg. Voel geen motivatie en amper hoop dat de situatie kan verbeteren. Besef dat die neerslachtigheid erbij hoort en hoop deze te doorstaan zonder terug te vallen en ook dat ik daarna niet in de klassieke valkuil trap door weer direct te beginnen solliciteren op eender wat. Denk dat de focus op nuchter blijven nu mijn prioriteit moet zijn.1 punt
-
Ik ben zo blij met je tips altijd ๐ maar nee1 punt
-
Ja maar het oog wil ook wat hรจ, je moet begrijpen dat dit een sport is waar je vooral vreselijk cool moet zijn ๐คฃ1 punt
-
Zondag 24 mei 2026
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
Hoe gaat het met je @Kaatjemama?1 punt
