Spring naar bijdragen

Zondag, 21 mei 2017


Aanbevolen berichten

Nou lars

Laat t weer van vandaag dan maar een teken zijn. 

Een nieuwe start van de rest van je leven. Waarin je wél welkom bent, wél mag zijn wie je bent, en niet meer de last hoeft te dragen van het verdriet of de onmacht van anderen. Maak er wat van, man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier vaak geschreven; "het zijn niet de gebeurtenissen die mijn leven bepalen, maar de manier waarop ik ermee omga".

Ook schreef ik vorige week: "keuzes zonder 'offer' zijn geen keuzes, maar vanzelfsprekendheden".

Wat ik lastig blijk te vinden zijn de keuzes die ik wel zelf moet maken, waarbij geen van beide opties tot een succes kunnen leiden. Het ís hooguit de minst slechte van beide kiezen. En daar dan ook tevreden mee zijn. En inderdaad, díe keuzes kan ik alleen maar zelf maken. En toch..... 

Ik ervaar druk van buitenaf. Ik ervaar ook een bijna cultureel maatschappelijk ingegeven verbod te balen of verdrietig te zijn nadat ik een keus gemaakt heb. 

Een beetje vergelijkbaar met blij moeten zijn na een scheiding. "Je wilde dit toch?"

Tegelijkertijd weer ik dat er geen foute keus is, mits ik m op de juiste zorgvuldige manier maak. Alleen dan zal ik, zonder spijt of schaamte, de consequenties kunnen dragen. 

Work to do. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat opgestaan vandaag ( 9.30 )

Gisteren pas op 12.45 naar bed
Bruiloft gehad
Ben geen feestbeest, dus mijn aanwezigheid was meer een soort sociale verpichting
Wel zusjes weer gezien, wat altijd toch weer gezellig is
2 spa , 1 0% biertje
En..lekkere hapjes, dat dan weer wel

Verder, liggen hier al mijn deuren eruit
Worden vervangen, dus al dagen bezig, met schuren afplakken en verven
Maar...het gaat vast schitterend worden ! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...