lady jane Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 (bewerkt) Lars, gefeliciteerd en een fijne dag! 20 mei 2017 bewerkt door lady jane Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Een fijne vetjaardag, Lars, en ook daarna nog vele gelukkige jaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Gefeliciteerd Lars! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Ik ben (weer) nieuw hier dus ik weet niet wie Lars is, maar ik feliciteer hem van harte! En als cadeautje zal ik vandaag niet drinken. Dagpact: Billy Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Goedemorgen Gefeliciteerd Lars, geniet van deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Goedemorgen allemaal op deze zonnige zondagmorgen. Lars van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Goeiemorgen! Dagpact: Billy jowan Lars, proficiat, ouwe boomstronk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Van harte Lars, nog een taart in elkaar gezet? De zon schijnt hier flink brutaal naar binnen, zelfs de hoofd onder dekbed methode houdt hem niet tegen, Dagpact: Billy jowan Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Kwarktaart? Doet het altijd prima en nog net wat beter op zonnige dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Ja, zo naar een AA bijeenkomst (in je woonplaats)..... Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Goedemorgen frummers. De zon is er klaar voor. Koffie en thee staan ook al klaar. Dus nu eerst de slingers ophangen. Van harte Lars, ik hoop dat je een fijne dag hebt en wens je een mooi nieuw levensjaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 1 uur geleden zei Lars: Ja klopt helemaal. Jij nog wilde plannen voor vandaag? Veel koffie denk ik. Dochter heeft haar vriendje meegenomen voor het weekend. Die zijn nu een paar uur weg, dus even wat ontspanning. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Whoeeeeehoeeeee!!!! Gelukkige verjaardaaaaaaaaag Lars Ik heb bijna spijt dat ik niet ben opgebleven tot middernacht! Superlieve opening van de dag LJ! Grappig tshirt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Ik moet naar beneden. Meneer schildpad kan ni buiten. Heeft waarschijnlijk al op dd vloer geplast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Nou lars Laat t weer van vandaag dan maar een teken zijn. Een nieuwe start van de rest van je leven. Waarin je wél welkom bent, wél mag zijn wie je bent, en niet meer de last hoeft te dragen van het verdriet of de onmacht van anderen. Maak er wat van, man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 (bewerkt) Ik heb hier vaak geschreven; "het zijn niet de gebeurtenissen die mijn leven bepalen, maar de manier waarop ik ermee omga". Ook schreef ik vorige week: "keuzes zonder 'offer' zijn geen keuzes, maar vanzelfsprekendheden". Wat ik lastig blijk te vinden zijn de keuzes die ik wel zelf moet maken, waarbij geen van beide opties tot een succes kunnen leiden. Het ís hooguit de minst slechte van beide kiezen. En daar dan ook tevreden mee zijn. En inderdaad, díe keuzes kan ik alleen maar zelf maken. En toch..... Ik ervaar druk van buitenaf. Ik ervaar ook een bijna cultureel maatschappelijk ingegeven verbod te balen of verdrietig te zijn nadat ik een keus gemaakt heb. Een beetje vergelijkbaar met blij moeten zijn na een scheiding. "Je wilde dit toch?" Tegelijkertijd weer ik dat er geen foute keus is, mits ik m op de juiste zorgvuldige manier maak. Alleen dan zal ik, zonder spijt of schaamte, de consequenties kunnen dragen. Work to do. 21 mei 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Gefeliciteerd lieve Lars en een hele fijne dag. Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Lars, hieperdepiep! van harte. Jopie, dank voor wat je schrijft. Komt bij mij precies zo binnen nu. Voor jou voor alle anderen: fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Lars, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Het leven begint bij 60. Zeggen ze. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Dagpact: Billy jowan Lars Quinn Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Een hele goede morgen allemaal, Lars, Van harte man ! 60..mooie leeftijd, mooi rond getal De laatste 40 jaar, er wat moois van maken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Gefeliciflapstaard lieve Lars 60? Je ziet er jaren jonger uit! Adonis! Ik kan geen nieuwe plaatjes plakken dus ik recycle degenen die ik heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Nu nog taart! Wat heb je voor ons Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2017 Laat opgestaan vandaag ( 9.30 ) Gisteren pas op 12.45 naar bed Bruiloft gehad Ben geen feestbeest, dus mijn aanwezigheid was meer een soort sociale verpichting Wel zusjes weer gezien, wat altijd toch weer gezellig is 2 spa , 1 0% biertje En..lekkere hapjes, dat dan weer wel Verder, liggen hier al mijn deuren eruit Worden vervangen, dus al dagen bezig, met schuren afplakken en verven Maar...het gaat vast schitterend worden ! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden