Spring naar bijdragen

17-05-2017


Gast

Aanbevolen berichten

Hihihi.... nee Lars, die heb ik niet.... 
kan er wel even een paar maken, heb zo'n houdertje daarvoor, zijn ze over een paar uur wel klaar. 
Er is hier overigens helemaal geen zon te bekennen nog hoor. 
Maar wat niet is kan komen he? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf ijsjes maken dus dan Bor. 
En wat betreft die bewolking: ik lees al drie dagen dat we hier bewolkt weer krijgen en we hebben al drie dagen zon. :blink:... 
... en alle motregen lijkt hier ook niet te willen dalen... 
Zbb, je gaat goe he? Nee, 't zal  niet makkelijk zijn, maar denk dat je hartstikke trots mag zijn... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal.:sun:

Hier gaat is inslapen knudde. Was vroeger al hoor. kon ik goed een paar uur wakker liggen maar na mijn beroerte is het 4-5 uur wakker liggen. Komt heel vaak voor. Overmorgen maar  eens wat vragen aan de psych.

Heb nog een mooie vraag voor hem. Is het bewustzijn en de ziel hetzelfde? En waar denkt hij dat die dingen zitten. In het hart, in de hersens of, zoals ikzelf denk dat het als een soort aura om ons heen  zweeft. Iemand hier die daar ook zijn gedachte over heeft?

O ja en ik heb het hele fijne gevoel dat die luldebehanger in Amerika z'n langste tijd heeft gehad. Die wordt een keer gedumpt  Yehaaaaaa.:D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Dit soort temperaturen associeer ik niet met een mooie dag, maar met rotweer. ;)

Gisteravond bij mijn vrouw op bezoek en men heeft ineens weer besloten de hormoonkuur te staken (!!!), na 2 dagen.
De arts die zondag had besloten dat het in orde was, was niet 'in charge' en in de status van de vaste arts stond 'medicatie niet wisselen'
Hij is nu niet te raadplegen, want lekker op vakantie.

Dus het wiel dat @Lika noemde staat weer stil, zucht.

Hoezo, heen en weer geslingerd worden, ben net een uur wakker en alweer moe...

Vanmiddag er weer naartoe, gesprek met de psyche-hater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...