Lika Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Ha @Yvonnehoe is het met jou? Heb jij ook een eigen draad? Nee hè? Jij bent van voor de draadjestijd meen ik. Ik doe sinds jij dat zei oprecht mijn best hier meer te delen. Begrijp wel dat dat heel prettig kan zijn. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Goedemorgen, Dagpact jowan Zbb Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Goedemorgen, leuke voetbaldag voor de boeg... Tijd geleden dat ik hier was, nog nieuwtjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Hoi Lika, nee, heb geen eigen draad hier waar ik schrijf. En fijn dat jij zoveel mogelijk hier schrijft, in de huiskamer. Ik kom er niet aan toe de aparte draadjes te lezen en weet dus van de meesten van ons hier nog maar bar weinig. Met mij gaat het goed, ik heb sinds een jaartje een hele hoop vrije tijd extra, maar op de één of andere manier blijven mijn dagen hartstikke vol zitten. Maar wel op een prettige manier. En ik geniet, geniet van kleine dingetjes waar anderen misschien zomaar overheen kijken... Kortom: ik geniet over het algemeen echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Goeie genade Toinemans, waar heb jij al die tijd uitgehangen???? En jaaaaa, als ik de 'kenners' mag geloven gaat Rotterdam op de kop vandaag toch? Kweenie of Utrecht ook wat leuks op het program heeft staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Jaja, daar zit je dan, op de vroege morgen...met een houten kop en een schuldgevoel..komt er nog eens een planeet over je heen walsen. Urania, hou het bij en over jezelf, meid. Vertel hoe het met je gaat, hoe je nuchter blijft, of je het moeilijk hebt of niet. Krijg je echt veel leukere reacties op, geloof me. jowan en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Ik vind het bericht van Urania pijnlijk en kwetsend en zie niet wat het hier toevoegt. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Niet alleen pijnlijk, ook onrust stokend, ongeloofwaardig en meer over urania zeggend dan over Lars. Zeker na haar eigen bericht van afgelopen vrijdag; quote: Forummer Forumdeelnemers 124 berichten Geslacht:Vrouw Geplaatst vrijdag om 19:22 · Bericht rapporteren Toch een korte groet, en oprechte wensen: Nu ruim 3 jaar zonder alcohol .... en heb ik de moderator gevraagd om mijn account op te heffen. Ik wens hen die werkelijk wensen te stoppen met alcoholmisbruik alle kracht om vooral dóór te zetten, en de langer-gestopten een zelfde kracht om op het nuchtere pad door te blijven gaan. Blijf waakzaam en alert! A ju en ga goed. Urania PS. ik ontkoppel per direct... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Goede morgen. Nog vóór het dagpact:LARS, NIET WEGGAAN SVP. Dagpact jowan Zbb Nadia Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Tsja Yvonne, Was deze site gewoon even helemaal vergeten. Utrecht met 4de plek zeer waarschijnlijk Europe in. Als Feyenoord wint, wordt het een gekkenhuis in Rotterdam. Verder hier alles zijn gangetje, druk met bedrijfje. Gevecht met alcohol gaat soms goed en af en toe weer wat minder, maar maak ik niet echt een probleem van. Dag voor dag en zoveel mogelijk genieten en leuke dingen doen. Toine ne manski... Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 (bewerkt) Lars, als ik je nog kan overhalen, stel de beslissing in elk geval even uit. Minstens nog een nacht slapen er overheen laten gaan. Het bericht van Urania was ongepast ook ongegrond. Dat moet je gewoon naast je neerleggen en daar ook laten liggen zonder er verder aandacht aan te schenken. Dat je gister gedronken hebt is jammer, ja dom zelfs, maar niet het eind van jouw of onze wereld. Als je erover wilt praten ben en blijf je welkom op dit forum. Daar sta ik vierkant achter, en met mij nog een helenoel andere mensen hier. Zeker weten. 7 mei 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 (bewerkt) Goeiemorgen, Lars, jammer dat je voor de bijl bent gegaan...zoals je ook anderen daarbij altijd ondersteunt ook naar jou, opstaan en verdergaan. Dan neem je jezelf serieus. Niet helpende berichten lekker negeren...Laat je niet op de kast jagen...ook dat is leren. In real live, en ook hier op een forum....laat gaan die banaan. Ook dat is strijd opgeven. Doe wat jij nodig hebt om nuchter door het leven te kunnen. Fijne dag, allemaal typo 7 mei 2017 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Lars, ik vind het niet fijn om de ochtend zonder jou te beginnen. Ik voel me erg angstig vandaag, weet niet wat ik er aan kan doen. Gelukkig is er vanmiddag voetbal op de radio, beetje afleiding voor me. Hopelijk gaat het dan iets beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Dinsdag en woensdag 2 afspraken met ggz, wil therapie nieuw leven in blazen, dit is namelijk geen leven zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Suikertje,Lars komt heus wel weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Ja denk ik ook wel Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Lars, gewoon hier blijven, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Ik ben er immers ook weer, voor wat het waard is. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Dagpact jowan Zbb Nadia Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Yes!!!! Asterix is in da house!!! Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 @Lars gedronken? Je schreef dat je je goed voelde tijdens het drinken. Veel drinkers vinden de roes fijn, ( niet allen) maar het gaat meer om de gevoelens/gezondheid de dag erna.. Hoe voel je je vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Ik ben vandaag drie maanden zonder alcohol! I 'm a champion my friend Feyenoord has nothing on me Yvonne, rapilos, Vasja en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 3 uur geleden zei Yvonne: Ik kom er niet aan toe de aparte draadjes te lezen en weet dus van de meesten van ons hier nog maar bar weinig. En ik geniet, geniet van kleine dingetjes waar anderen misschien zomaar overheen kijken... Kortom: ik geniet over het algemeen echt. Goedemiddag. Yvonne, Net als jij kom ik er ook niet toe om alle draadjes te lezen, dus er ontgaat mij ook veel denk ik. He lukt soms niet eens om de dagdraad bij te houden. Yvonne, wat fijn dat jij geniet. Ik benijd je daarom. Begrijp me goed, ik gun het jou en iedereen, maar ik zou het zelf ook zo graag willen. Het lukt soms wel, soms is het er even, zomaar spontaan, maar vaak niet. Ik moet er hard voor werken. Dat vind ik moeilijk. Lars, ik begrijp het wel, maar ik vind het ook doodzonde. En de gedachte "met mij wordt het nooit wat" is mij helaas erg bekend. Maar het brengt jou en ook mij niets. Of het ooit wat wordt? Ik weet het niet. Ik hoop het, ergens hoop ik het toch nog. Voor jou, voor mij.......... En Lars, waarom zou je gaan? Door een akelig bericht van één persoon! En wij dan? Je weet dat wij niet zo denken. Ik bestempel mijzelf niet vaak belangrijker dan een ander, maar in dit geval wel! Dus je blijft?........... Afgesproken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Gef Reacher, knap van je Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Dank je wel Suikertje, ik had noooooooooooit gedacht dat 't mij zou lukken. En dan lukt het tóch.. Ik ben flabbergasted. Hoi @Jannigje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden