Spring naar bijdragen

Woensdag 15 maart


Vasja

Aanbevolen berichten

Heb vanmorgen mijn vrouw een stukje begeleid op weg naar haar werk. Ze werkt sinds een klein jaar op tien minuten lopen van ons huis en
op haar route ligt ook ons stembureau, zo halverwege.
Leuk, heb ik nog nooit gedaan, haar (al is het maar tot halverwege) naar haar werk gebracht. Afscheidszoen (voor één werkdag) voor
het bejaardentehuis... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, als je zo weinig verstand van politiek hebt kun je dat toch beter overlaten aan die Marianne?
Zij wordt geacht de mensen die op haar gestemd hebben te vertegenwoordigen in de politiek.
Maar dan moet je wel even op haar gaan stemmen.
Op die manier ben ik ook met politiek bezig. Ik laat het over aan mensen die dáár mee bezig zijn en doe zelf
mijn eigen dingen... (of probeer dat te doen :unsure:). Politiek bedrijven besteed ik uit aan anderen. Laat alleen
mijn voorkeur/richting weten. En mopper het hele jaar door op van alles en nog wat, maar wel met recht op mopperen..;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Suikertje, inderdaad :(

Mijn vrije middag is begonnen, meiden komen zelf op de fiets naar huis met broodjes, ik heb de knakworstjes op het vuur staan vast. Pot thee, goede zin .. niets staat een fijne middag in de weg

(en echt ook met Jannigje in mijn hoofd :( )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve Vol, zo ik het leven inderdaad. Alles gebeurt en is tegelijkertijd. Het staat allemaal naast elkaar. Hoe wonderlijk, onwerkelijk en pijnlijk het soms ook is! Dus lieverd, geniet van je middag, geniet van je kindjes en je knakworstjes en van de zon!!! Weten dat jij geniet én aan me denkt, helpt enorm!!!

Vroeger dacht ik dat ik alleen mijn echte medeleven betuigde als ik mee ging huilen met de wolven in het bos (b.w.v. Spreken). Maar zo werkt het niet, dat is niet "goed". 

Leef jou leven, geniet als je kunt! Én denk aan mij als je wilt en kunt. 

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen: ik denk dat je me meer helpt en meer serieus neemt als je doorgaat met je eigen leven. Ook al benijd ík je misschien, ook al zou ík graag willen dat het voor mij anders is. Ook al kan ik het misschien soms niet horen of verdragen omdat ik zelf bang ben of pijn heb. 

De vriendin die morgen met mij meegaat, staat dag en nacht voor mij klaar. Daarnaast geniet zij enorm van haar partner, haar mooie huis en geweldige tuin, haar volle leven!! Ik denk dat het eerste ook alleen maar kan als zij het tweede ook doet. Ook al is dat voor mij soms pijnlijk. Ik op mijn beurt probeer zoveel mogelijk ook met haar mee te leven en belangstelling voor haar te houden. De wisselwerking, allebei aanwezig, beide situaties zijn er. Soms kan ik het even niet, dan ben ik even stil, tot ik het weer kan. Of tot ik de moed heb om haar te zeggen dat ik blij voor háár ben, maar dat ik haar benijd.

snap je een beetje wat ik probeer te zeggen? Ik kan de woorden niet zo goed vinden.

Dus lieve mensen, geniet als je kunt, en zeg het. Én leef met mij mee, als je kunt, en zeg het!

bewerkt door Jannigje
Typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve Lars, dank je wel :heart::heart:

nu is je toch "spreek", moet ik je even streng toespreken? Je zat er namelijk helemaal naast laatst: jij zij dat jij weinig voor mij zou kunnen doen o.i.d. Niet waar lieve Lars, ik voel me door jou ENORM gesteund, echt waar. 

"Doen" is namelijk een ruim begrip!!! "Er zijn" ook. Er was al iemand die bijna bij mij in wilde trekken, echt waar :huh: :(, dat is doen + er zijn. Maar dat is niet wat ik nodig heb, of wat mij helpt.

Jij wel 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yogajuf:

LP niet iets voor jou? Anarcho-kapitalisme

 

Dat is me dan weer net wat te veel versnippering in de politiek. Nou ja, na jaren links en zo communistisch mogelijk stemmen, nu dus dit. Nieuwe Wegen vond ik trouwens ook een interessante optie. Monasch rocks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Moest ik van Utrecht naar Amsterdam om te stemmen.
Als dat geen motivatie is!

Inmiddels weer terug. Staat de hond kwipelend in gang .Wat zou hij gestemd hebben
zag ik hem denken. Welnu de beestenpartij dus. Albert ook weer tevreden.
Ik ben ook donateur van "Het wakkere beest", dus een juist keuze.

In de laatste Panda stond weer een artikel hoe ze haaien de vinnen afsnijden
en nog'levend'in de diepte laten glijden.

Natuurlijk kan Marianne dat niet op slag en stoot veranderen, maar wel haar geluid laten horen 
en dat werkt. Ik zie ook bij wakker dier, wat ze ten goede teweeg brengen.

 

 

 

 

bewerkt door Soothe
lettertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...