Lika Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Heb je werk cat je de hele dag op een kantoor zit of doe je dat vanuit huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Oe..da's voor mij ook een bekende trigger 'een saai en nutteloos gevoel'. Vooral dat nutteloos gevoel....hup, ga iets nuttigs doen! En dan vooral iets waar jij blij van wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Inmiddels al wat beter Reacher??? @Lars, eet lekker mee van de bonbons hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Ik werk niet thuis Lika. Kruidenthee: naast de HALT is me nutteloos voelen een grote trigger. Wanhoopje mijn dag werd alleen maar erger gisteren. Moeder ligt op sterven en we werden aan haar bed geroepen. Ze is bang, dat is een verdrietige manier om het leven te verlaten. Nog steeds geen alcohol, ook niet de neiging gehad gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Lieve Reacher! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Ach wat verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Phoe wat moeilijk zeg heel verdrietig zo inderdaad.... Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Sterkte Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 kracht voor jou en de jouwen Reacher; er (nuchter) zijn voor een stervende moeder, hoe mooi (en verre van nutteloos) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Dank jullie. Ze is rustig overgegaan. We waren bij haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Aaah gecondoleerd hoe voel jeje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chica Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Gecondoleerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Gecondoleerd, Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Gecondoleerd Reacher. Fijn dat je er was en dat zij rustig is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Gecondoleerd, Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Ook namens mij gecondoleerd. En veel sterkte met de komende regeldagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Gecondoleerd Reacher, sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Dank jullie wel. Het is een groot cadeau aan mezelf dat ik niet bij haar bed zat met een kater, en helder afscheid heb mogen nemen. Geen rotstemmetje in mijn hoofd die me op mijn kop gaf voor het drinken, en die mij afleidde. Ik was helemaal in het moment. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Wat een onbetaalbare beloning voor het doorzetten, Reacher! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Fijn Reacher. Dat heb je jezelf idd mooi gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Dat scheelt weer een moment van spijt. Heel goed gedaan Reacher. Hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Reacher, gecondoleerd!! Wat vervelend voor je en wat enorm knap hoe je het hebt gedaan!! Wat mag jij ontzettend trots op je zelf zijn. Gaat het nu ook een beetje met je? Wel toegeven aan je verdriet hoor, dat is belangrijk. En ook dat mag hier! Hele dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Een verlate condoleance van mijn kant. Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Verbijsterd, verdrietig, stilletjes. En vol van liefde. Voor haar, voor mezelf, voor anderen. Gek, maar fijn. smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Mooi verwoord Reacher. Dikke knuffel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden