Spring naar bijdragen

Reacher


Reacher

Aanbevolen berichten

Hi Reacher, beetje geslapen vannacht?? Ik sluit mij aan bij de andere, je mag zeker ook de andere kant van je zelf laten zien. Nu moet ik vooral steeds erg om je lachen. Je bent erg grappig in je uitspraken. Blijf dat ook vooral doen :-) Maar effe lekker zeuren, zeiken en klagen mag ook hoor, daarvoor staan we ook voor je klaar!!

Succes vandaag he, met dat stormachtige weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik realiseer me dat ik tot nu toe niet over mijn andere katertje heb gesproken.  Hashtag weleenbeetjeraar. 

Ik wil m toch even noemen ook al is hij een stil en introvert type. Hij heeft geen last van overgewicht, mauwt niet keihard en laat mij rustig slapen. Hij sneeuwt al snel onder bij het geweld van Socarates maar hij krijgt wel degelijk aandacht in real life hoor. Natuurlijk is hij ook vernoemt naar een wijsgeer: Plato. 

Ik had net n dip toen ik dacht aan morgenavond niet drinken. Maar ik ga gewoon schuilen in de bioscoop. De film Sleepless.

:D Dat zie ik nu pas: wat n toepasselijke naam.

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief van jullie! We zijn met zijn allen een trosje heerlijke mensen! Of n roedel. Meute?

Weer amper geslapen. Kan zo meedoen met The Walking Dead, grrr. Maakt dat ik het moeilijker heb met niet drinken. Ik ga het dagpact op.

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je je hebt ingeschreven op het dagpact als extra steuntje! Slik je iets homeopatisch? Melatonine, HTP of als het je functioneren begint te belemmeren of trek erger wordt wellicht slaaptablet (en refusal) van de dokter... Ik heb het hier allemaal in de kast liggen behalve refusal, maar slik meestal de 5-HTP ook omdat het helpt bij je gemoedstoestand.

Knuffeltje voor jou Plato en Socarates! :rose:

En laat dat geklaag af en toe maar lekker komen, ik weet zeker dat er tussendoor ook grapjes komen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo! Ik heb ssscatspray ( zie pagina drie van dit draadje), een fakirmatje (zie tips draadje Slapenloosheid?) en melatonine (zie hierboven) gekocht via internet. Zodra die binnen zijn zal ik slapen als een marmot. De wetenschap alleen maakt dat ik me slaperig voel worden...En geen cola en koffie vandaag! 

Dank jullie wel voor het meeleven en meedenken :heart: Met Plato en Socrates gaat het uitstekend. Gisteren gewandeld met beiden katten achter me aan. Plato ninja style:ph34r: en Socrates luid mauwend <_<. Dus dat werd een kort rondje. 

EN:Niet gedronken 'natuurlijk' ! :D

bewerkt door Reacher
Vergeet ik nog het belangrijkste...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft Lady Jane je al aan de yerba mathé gekregen? Drink ik nu. Is heel goed en gezond. Ik vind het ook lekker. Heb steeds een thermosflesje klaar staan.

Hoop dat je straks zult slapen als een roosje. Is een luisterboek misschien iets om mee in slaap te vallen?  Enne... Paterson (film) kijken. Dat maakt alles heel simpel. Maar dat gevoel zal wel tijdelijk zijn helaas...

maar je drinkt niet. Natuurlijk niet! 

:heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer komen je spullen binnen? Ook ik ben benieuwd hoe het slapen gaat :clock:..

Melatonine wel met structuur nemen helpt dan het beste, elke 24 uur een half uue voor je naar bed gaat en tijd volhouden. Ik vergeet het helaas vaak en dan werkt HTP beter, helaas toch een lichte slaper maar ik vindt het al fijn als ik niet 2 uur naar het plafond lig te 'staren' met mijn drukke hoofd.

Die katjes haha ik grinnik er nog van over je wandeling verhaal! En vandaag drinken we niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Melatonine blijk ik niet te mogen ivm medicijnen, maar daar weet ik wel andere mensen voor ( ik word dealer!). Andere zaken nog niet binnen. Slapen nog steeds niet goed. Dacht dat ik veel meer slaap nodig had, maar ik functioneer.  Gisteren drie weken zonder drank. :D het wordt niet makkelijker, nog niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GEFELICITEERD! 3 weken en 1 dag zonder drank:musicnote::musicnote::musicnote:! Ow hmmm jammer van de melatonine, maar ach die verpats je wel weer :P

5-HTP wellicht eens naar kijken of dat wel kan en mag, je hebt ze vanaf 50 mg tot 200mg, ik slik 200mg, maar er zijn er ook genoeg die baat hebben bij een lagere mg. Helaas vergeet ik het nog steeds te vaak want bij al dit soort spul geldt toch het beste om structuur erin te brengen (en niet langer dan 3 maanden is mij wel eens verteld).

Heb je nog teveel triggers of nog niet genoeg gewoontes doorgebroken?

Zet hem weer op vandaag :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief Lars! Dank je wel! :heart: Lika: Triggers zijn in in ieder geval tired van HALT ( jaja ik heb inmiddels veel bijgelezen op het forum) zo laat op de avond speelt dat heel erg. (Dat was mijn tijd voor het drinken). En dat tired speelt de hele tijd. 

Lieselotje: ik heb 5-HTTP nader onderzocht en ook die mag ik niet in verband met weer andere medicijnen. 

Hebben jullie ook dat de automatische spellingscontrole Triggerfinger maakt van het woord triggers? Hippe spellingscontrole. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reacher is nog steeds goed bezig! Vervelend dat het slapen niet lukt. Bij mij werkt valeriaan goed. De meeste doen niet maar de capsules van de Hema werken prima, zijn niet duur dus misschien het proberen waard? Ik kan je er ook een paar opsturen als je wilt? Dan moet je even adres geven in PB.

Ga zo door he!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi! Ik ben gaan graven in mijn kastjes en Ik heb nog valeriaan staan! Pffff duh! Komt dat nu door het slaapgebrek dat ik daar niet aan denk? In ieder geval werkt de sscat spray als een tierelier ( eigenlijk meer als afweermiddel) op de eeuwigh hongerige Socrates, dus dat is al een uitkomst! 

De Gregoriaanse muziek ga ik uitproberen. Bedankt voor het meedenken! Lief!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste tip: ik bedenk ook wel eens wat ik de komende week aan zal doen. Setjes voor elke dag. En wat er elke dag gegeten moet worden. Dan ben ik meestal bij de woens- of donderdag in slaap.... goed idee voor mij ook weer. Was het zelf even vergeten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wakker liggen door de overgang vond ik de hel. Klaas Vaak was gewoon niet geweest, klaar uit. Ik kon alles aanslepen aan oefeningen, matjes, sapjes, pilletjes, trucs... er zat geen zand in mijn ogen dus ik bleef wakker.

Dat is echt niet ontmoedigend bedoeld, maar: het komt weer goed. Ineens word je weer wakker met een overvolle blaas omdat je niet elk uur dan maar weer even naar de wc bent gegaan. Echt waar, Reacher, ineens ben je weer een normale slaper.

Ik had wietolie gekocht, de legale, en halleluja, ineens sliep ik weer. Maar nu denk ik eigenlijk: ik ben gewoon uit die overgang. (Dure olie!!!)

Ik wens je een goedenacht, hoe dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...