Spring naar bijdragen

Reacher


Reacher

Aanbevolen berichten

Geen Palthe in de buurt Lika, wel iets waar je een strippenkaart voor kunt kopen. Ga ik volgend weekend ook doen Etty naar de film misschien inderdaad wel op vrijdag en op zaterdag. Ik wilde nooit naar de late voorstelling omdat dit van mijn 'drinktijd' af zou gaan...dus dit zal 'n mooie beloning zijn, als er een film draait die 's avonds laat toch echt het best tot zijn recht komt (enge films). Vandaag de hele dag de hort op gegaan. Inmiddels het energieniveau van n dode mug. Ik ga nergens meer naartoe vanavond. En ik ga niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook blij met jullie! Tja hoe gaat het.. Af en toe gaat het slapen best goed. Ik bedoel: twee nachten per week is meer dan voldoende toch?

Verder leef ik op gespannen voet met mijn kater. Hij wordt veel te dik dus hij is op dieet gezet. Niet vanwege het esthetische effect want ik hou wel van mollig, maar vanwege zijn gewrichten. Hij schrijft nu op Kattenbrokjes de Baas en mauwt het liefst zo rond een uur of drie in de ochtend zijn protest. Hard!

Het niet drinken gaat wat moeizamer. Ik zit te laat op het forum en dan ben ik dus nog wakker rond het tijdstip dat ik normaal zou gaan drinken. Dus daar moet ik n list op verzinnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al aan je kater gevraagd? "Toe, Tom Poes, verzin een list...." (gevleugelde woorden van Heer Ollie als ie een instant-oplossing zoekt..)
Maar zo te lezen is je kat niet zo in de stemming voor een list voor jou.. die zint eerder op een list voor zichzelf om aan meer brokken te komen...
Een voor de hand liggende list voor jou zou zijn: eerder afsluiten en vroeg naar bed. Of als het te vroeg voor bed is een boek... (ik vind Tom Poes een aanrader)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niet gedronken. Nog steeds niet :) Alleen wat moeilijke momenten. Ik volg jullie advies op en schrijf wat vroeger op de avond hier. Probleem is dat ik bij iedereen wel iets wil schrijven ter ondersteuning maar daar heb ik dan echt twee uur voor nodig. Kennen jullie vast wel.

Ik moest grinniken om je bericht Kohtje. Tom Poes: die ken ik wel! Groot fan van. Mijn favoriet is Joost de butler. 'Met uw welnemen'. Weliswaar 'n hond maar dat weet mijn kater gelukkig niet. Sowieso zijn butlers vaak het leukst: wie kent Lurch nog van de Adams family? 'You rang?'

ik zat te denken, misschien moet ik wat kattenbrokjes in mijn oren stoppen tegen het gebler van mijn norse huisgenoot. Ik hou nu toch over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D 

enne, ik begrijp het wel, maar je MOET niet bij iedereen schrijven hè? Je bent hier voor jezelf. Ik werk op het moment niet, got no life, dus ben hier veel. Maar dat zal in de toekomst ook weer anders zijn.

Je gaat goed. Slaap lekker zo. Ik lig er ook al in. 

( vergeet die brokjes niet uit je oren te halen vóórdat je naar je werk gaat. Staat zo raar anders....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha norse kater. Onze maine coon ging om 4 uur snacht krabben aan de deur omdat ze wilde eten... Van alles geprobeerd maar de oplossing was de petsafe ssscat spray!! Die gaat elke avond aan en er wordt niet meer gekrabt! We hebben ook zo'n eetspeel apparaat waarin je dus de brokjes doet en dan doen ze er 20 minuten over voor ze alle brokjes eruit hebben (2 poezen). Meer beweging en langzamere spijsvertering. Wellicht ook iets voor jou kat: http://m.zooplus.nl/shop/katten/speelgoed/denkspeelgoed/voerbak/349066

Verder doe je het super Reacher! Go go go!

Nu echt slapen... zzzzzzz

bewerkt door Lieselotje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat een supertips Lieselotje! Ik kende dat allemaal niet. Ook meteen die sscat spray gegoogled. Zie ik ook wel wat in. Vannacht was het weer raak. Ook vertederend hoe hij dan droevig van zijn bakje naar mij kijkt... Oeh Main Coomtz: die zijn mooi! 

Ik heb vannacht gedreigd dat ik hem ga inruilen voor een wandelende tak, maar dat meen ik natuurlijk niet. Heat of the moment. 

Vanavond uit eten met vriendinnen, daarna kom ik niet meer op het forum, want dat wordt echt te laat. Maar geen zorgen dus. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super! Het heeft onze maine coon haar huis bespaard hier want we stonden echt op het punt om na te denken om haar weg te doen na vele slapeloze nachten. Zoals gezegd voor onze 2 poezen werkt het perfect en ze vinden het ook leuk om brokjes te eten uit de speel voerbak. Laat je me weten als je het besteld en wat je ervaring is? 

Lekker uiteten! Wat staat er op het menu? Denk je dat je het lastig gaat krijgen? Toch gewoontes doorbreken!

Alvast veel plezier ⚘

bewerkt door Lieselotje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...