Spring naar bijdragen

Reacher


Reacher

Aanbevolen berichten

Ik ga de tips van jullie straks kopiëren naar de slapeloosheid draad. Dan hebben anderen na mij er ook profijt van. De Gregoriaanse muziek deed het niet voor mij Lika en ik heb tot op de kleurencoordinatie mijn kleding en voedsel bedacht voor deze week. Doe ik nooit, grijp altijd maar iets uit de kleding- en keukenkast dus dat zal ook helpen. Inderdaad ieder uur wakker met overvolle blaas Basta. Bedankt voor het hart onder de riem Ik ga zo toch even googelen op wietolie, ik ben niet ongeduldig maar ik wil NU dat het overgaat :D.

ik heb wel beter geslapen, waarschijnlijk omdat de Socratiaanse muziek uit de woonkamer uitbleef en de valeriaan helpt. Kan nog steeds beter. Heb net hoofdkrabbend het matje van Lady Jane bekeken. Vandaag binnengekomen. Die stekels zijn wel erg hard...

Waarom heeft niemand me verteld dat Lady Jane in het echte leven fakir is :wacko: We gaan het zien. Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, vroeger had ik een partner met een technisch beroep en een zware sonore stem. Als ik niet kon slapen vroeg ik hem wel eens iets heel technisch nu eens heel precies uit te leggen... als ik hem zie en het matje met de stekels doet het niet, vraag ik of ie even bij je langskomt! Sterkte. Niet slapen is erg vervelend.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*plukt spietsje van het fakirmatje uit schouder* :D Dat matje ligt best wel..apart. Eerst is er gewoon de pijn van het doorboort worden, zeg maar.  Daarna lig je heerlijk! Heel raar. Ik lig dan wel doodstil. Iedere beweging is uit den boze, maar ik ben nog een beginneling. Maar op het moment dat ik van het matje af wil om echt te gaan slapen, dan lukt dit niet op een gracieuze wijze. Gisteren half uit bed gevallen daardoor. Waardoor ik wel weer wakker was. Gggrmmblll. Zodra ik de vloeiende bewegingen die ervoor nodig zijn om van matje  naar matras over te glijden (Lady Jane heeft die zich natuurlijk al eigen gemaakt) onder de knie heb, zal ik slapen!!!! 

Heb je het telefoonnummer van die meneer voor mij Lika?

Het lijkt zo onderhand wel een niet slapen de baas forum te worden, dit draadje van mij. Op de een of andere manier lukt het me niet om vanuit mezelf te schrijven over wat er met me gaande is. Wel als ik op anderen reageer. Maar goed, als het niet linksom wil dan maar rechtsom, erover nadenken zal ik! 

bewerkt door Reacher
Alinea toegevoegd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Reacher, ik geloof dat ik op wel meer punten een buitenbeentje ben, dus ik weet niet hoe het voor anderen is, maar ik slaap echt uren op dit matje. Al vanaf de 1e keer. Ik ging er de eerste jaren heel voorzichtig via mijn zij op mijn elleboog omhoogduwend af. Tegenwoordig zet ik mij af (!) vanaf de onderrug, vrij snel en pijnloos, en meteen een buikspieroefening dus. Dan trek ik het matje weg en zzzzzzzzzzzzz gewoon verder. Oefening baart (slaap)kunst moet je maar denken, dus nog ff volhouden meis. succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, dus dat is de truuk! Ik moet zeggen dat het goed bevalt, gelukkig dat je erbij schrijft dat je dit zo de eerste jaren deed, want dat afzetten via de onderrug zie ik nog even niet gebeuren... Het slapen gaat steeds beter, bedankt voor de ondersteuning iedereen :heart:zo kan ik mij beter focussen op het niet drinken. 

Mijn Socrates is bij de buurtwacht gegaan. Hij is druk aan het patrouilleren. Ik ben zeer trots. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:)

Ik ben heel veel met niet drinken bezig, ben inmiddels ook langer dan een maand gestopt, en tegelijk probeer ik het niet te groot te maken. Dus ook de  afleiding te zoeken. En als ik bezig ben met het niet drinken lees ik feiten en ook veel gruwelverhalen over de vreselijke gevolgen van alcohol misbruik. Destijds met stoppen met roken ook gedaan. Maar toen over nicotine en teer anders zou het raar zijn. ^_^En daarnaast voel ik me een sukkel omdat het lukt. Waarom niet eerder die verslaving (angst) aangekeken?  Zoals ik geloof ik bij Etty al schreef: ik denk niet dat ik ver kom met die negatieve benadering. Toch weet ik dat ik destijds ook niet meteen trots op mezelf was na het stoppen met roken, dat kwam pas na verloop van tijd. Jaren ofzo. Maar ik ben wel gestopt en geen haar op mijn hoofd die denkt dat eentje wel kan, dus het zal met stoppen met alcohol ook lukken. Ik noem het de Calvinistische benadering.

Vasja: Plato is fulltime Ninja: hij is mijn stille kleine vechtjasje. 

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sukkels zijn we. Waarom niet eerder? Waarom, als, hadden we maar....

ik ben er ook erg goed in zo te denken. Maar we kunnen beter een chocolaatje eten. Waarom heb ik dát niet eerder bedacht?

je doet het heel goed. Gewoon doorgaan. En het is bijna tijd voor je spijkerbed! Slaap lekker straks.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Haalt lineaal tevoorschijn om Lars op zijn vingers te tikken* Van mij! 

Vandaag minder humeur. Weinig werk daardoor saai daardoor nutteloos gevoel. Bleh.

Kan ik wel beter oefenen op fakir bijbaan. Misschien ga ik ook wel slangen hypnotiseren met fluit. To do list: fluit leren spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...