Spring naar bijdragen

Reacher


Reacher

Aanbevolen berichten

Op ‎14‎-‎3‎-‎2017 om 11:43 zei Reacher:

Verbijsterd, verdrietig, stilletjes. En vol van liefde. Voor haar, voor mezelf, voor anderen. Gek, maar fijn.

Ik snap dat!
Ook van mij nog een gemeend gecondoleerd en sterkte voor de komende tijd.
Je doet het knap meid! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de knuffels en het meeleven:heart: Ben erg moe, maar dat gaat ooit weer over. Ik ben als afleiding meubels aan het schilderen voor een nieuwe lente look. Fel oranje gaat ook vervelen. Heel snel overigens. Geef het een half uur. 

Het gewone leven is nog niet zo gewoon, met dat stoppen met drinken was het ook al anders.  Een nieuwe fase. Met verdriet maar ook berusting. Volgens mij ga ik volkomen  volgens het boekje rouwverwerking :wacko:

Bij de filosofen blijft het bij het oude.  Plato heeft een wondje onder zijn kin. Die moet af en toe bekeken worden vind ik. Vanwege redenen van privacy heeft Plato het daarom op zich genomen om zich in donkere hoekjes te verstoppen. Hij vouwt zijn witte voeten onder zich, knijpt zijn ogen dicht en denkt dan onzichtbaar te zijn. Een goed plan en hij is amper te vinden. Ware het niet dat zijn snorharen spierwit zijn ^_^. Hij snapt er niets van.

Socrates heeft de buurt onder controle, af en toe hoor ik hem nog eens gillen tegen gespuis om ze in het gareel te krijgen, maar dat wordt minder, gelukkig. Met die stem is dat beter voor iedereen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha! Dat is ongeveer hoe Plato eruit ziet maar dan met zijn mondhoeken naar beneden momenteel . 

Fel oranje heb ik juist overgeverfd! Het is nu wit. Met oranje haren omdat Socrates de meubelen kopjes geeft.

Ik heb een zenuwtik inmiddels. *Trekt met oog*. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(een donderdag)

Lastig hè, die hardnekkige trek.

We krijgen bij yoga vaak de instructie om niet meteen te reageren op prikkels. Kramp hebben en niet (meteen) bewegen, jeuk hebben en niet krabben.

Zin in alcohol en niet drinken, denk ik dan.

Hou vol, Reacher!
(Goeie uitspraak in dit verband)

bewerkt door basta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga niet in discussie met mezelf Vasja, die verlies ik toch. ;)Het is meer het voelen. Ja die trekmomenten komen inderdaad als een mist op Smart. Gezien het tijdstip geen zonnestraaltjes. 

Basta: Ik dacht echt dat ik op 2 februari was gestopt maar het blijkt 7 februari te zijn. Eigenlijk 6 februari maar ik hou niet van het cijfer zes. Dus 7 februari. Impulsbeheersing: zou dat een tool zijn om verslaving mee de baas te blijven? Hmmm....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ook de meubeltjes gaan verkopen. Voor heel veel geld. Vintage en uniek. Misschien een eigen lijn..... dan wordt het een hit. 'Reacher knuffelmeubels, voor een stoel vol troost' en dan van het verdiende geld een schilder vragen voor die muur. 

Hou vol vanavond weer! Je kunt het.  :rose: , je doet het en ik vind je heel knap :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...