toine Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen, Donkere dagen voor kerst, ben blij als dat hele gedoe weer over is.. Hondje uitlaten en vandaag genieten van het vele voetbal. ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen Dag pact: Momentum Mooie zondag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen frummers. Zoals Toineman al zegt: hartstikke donker nog. Niet echt koud buiten, droog en windstil, eigenlijk best lekker. Drukke dag vandaag, niet zoveel zin in, maar troost me met de gedachte dat het vanzelf weer avond wordt. Nou ja, vanzelf???? Goed, eerst koffie en thee. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Dagpact stekker. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Dagpact; Momentum Lars Stekker Rapilos Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Een hele goede morgen allemaal, Werken tot 11.00 daarna bij ex een bakkie doen, en er een relaxed dagje van maken Alleen om 17.30 dan nog 1.5 uur werken Maar dat is te overzien he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen geeuwt plan van de dag is dat het een ontspannen, rustige dag wordt, uhuh. Dagpact; Momentum Lars Stekker Rapilos Quinn Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen Sowhat, Stekker en Rapi. Rapi alweer vroeg op pad dus zo. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lekker van genieten dan Quinn, ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact; Momentum Lars Stekker Rapilos Quinn Rosa Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen. Waardeloos geslapen vannacht maar het is niet anders. Goede dag allemaal! Dagpact; Momentum Lars Stekker Rapilos Quinn Rosa Sbs Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen, Dagpact; Momentum Lars Stekker Rapilos Quinn Rosa Sbs Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Rosa, Sing en Nadia ook goedemorgen... Ik moet aan de slag... maak er een mooie dag van mensen. Dag dag.... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen, Dagpact; Momentum Lars Stekker Rapilos Quinn Rosa Sbs Nadia Lika Jongens, het is zondag. Nog geen negen uur. Wat zijn jullie allemaal. Vroeg! Zwemmen zo meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik hoef lekker niks vandaag! Maar ik ga wel even naar een kerstmarktje, of wat daar voor doorgaat. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Jaloers Nadia, leuk. Toevallig hebben wij wel een aantal zaken op het programma. Redelijk kleine dingen, maar ik kan er tegenwoordig toch tegenop zien. Liefst heb ik ook niets..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Fijn lekker niks hoeven. En jij alweer zwemmen Lika! Respect op de zondagmorgen. Hier druk programma en energie van min 10 dus dat wordt nog wat. Maargoed allemaal luxeproblemen. Tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Moggel Kanjers. Even een want het is hier zooooo donker. Blij dat het s´ morgens al weer lichter aan het worden is. Nu nog s´ avonds en dan gaan we weer de goeie kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Sbs, ik heb ook amper geslapen vannacht. Mij helpt het als ik weet dat iemand anders zich ook de dag door moet slepen, ben ik niet helemaal alleen . K zet elk geval alles in laag laag tempo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Misschien heerst het slecht slappen. Ik heb de twee nachten hiervoor nauwelijks een oog dicht gedaan. Vannacht wel gelukkig.... rustige, trage edoch fijne dag voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik heb een gat in de dag geslapen lang geleden dat ik dat deed fijn dat ik het nog kan ook☺ En ik heb alleen een lange pot volley op het program, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goeimorgen, dat mag nog, alhoewel ik ongekend lang op bed lag. Heerlijk.....en nou lazy sunday. Zo maar eens een wandeling...het ziet er licht en beetje zonnig uit hiero. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Als de wil er dan ook nog is..... Maak er wat van Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Betere nachtrust kan best nog komen voor je, Spirit. Sommige mensen hier melden da ze er pas na meer dan drie weken droog zijn iets van merkten, bij mij was het al rond de twee weken. Dat verschilt kennelijk van persoon tot persoon, maar vaak is uiteindelijk alcoholvrij zijn een gunstige voorwaarde voor de nachtrust.Succes met de training(en). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden