Spring naar bijdragen

Zondag 6 november


Momentum

Aanbevolen berichten

Kijk das nog eens fijn wakker worden, zo'n berichtje van Appie. 

Vandaag komt mijn jongste broer. Heeft 3 weken geleden 3 omleidingen gehad en nu gaat het zo goed met hem dat hij hier komt. :)

Hier gaat het ook steeds wat beter. Het vrijwilligerswerk doet me goed. Hoop dat met medicatie en goed gebruik van de day-ledlamp, het de laatste keer is dat ik een winterdepressie krijg. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker Von. Een sterk bakkie. Inderdaad zou  het fijn zijn geen last meer te hebben. Tot nu toe voel ik nog niets van sombere gevoelens w.b. de winter en het tekort aan licht. Dus ik heb goeie hoop.

Zeg moeten we je onderhand niet een vergoeding geven voor al die koffie die je al jaaaaaaren zet voor ons. Kost handen vol met geld. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:

Wat een geweldig nieuws, heel fijn voor je

 

Ik kon vanmorgen bijna niet eten van de spanning in de eetzaal, maar we hebben in de huiskamer ook wat brood en beleg dus daar zit ik nu maar even aan, en 12 uur weer lunch dus zal niet echt flauw gaan vallen denk ik.

vanavond komen er dus twee buddy`s om me welkom te heten voor de behandelkliniek

heel spannend allemaal.

Ben echt heel blij dat ik hier mag zijn en mag meemaken en ondergaan, ben er zelfs dankbaar voor

roken en eten

later meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, middag allemaal,

 

Bolletje wat fijn!! AR wat klink je positief! En Moeps veel succes met je eerste dagpact.

Ik vind m'n dag ook spannend. Meestal drink op de eerste dag dag mijn man weg is best veel. Vandaag niet.

 

Dagpact:

 

Momentum
Lars
Roodborstje
Nadia
Sonnetje
Moeps
Sita
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk laatste keer voorlopig dat ik me meld,

wees niet verdrietig, ik ben een hele goede weg ingegaan en die wil ik graag houden

niet dat ik niet terug kom hoor ;)

maar aandacht is er nu alleen voor mezelf

belangrijke zaken, regelt mijn zus, als daar zijn woning, financiën, en wat al niet meer

heb mijn zus met Sowhat in contact gebracht zodat jullie via Sowhat mogen weten en kunnen weten hoe het met me gaat.

Misschien kan ik vanavond nog even kijken naar de reacties hier op

Nogmaals, ben dankbaar en blij dat ik dit mag meemaken en doen voor me zelf

Liefs alvast voor allemaal :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :lips:  :lips:  :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...