Lika Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Ha Quinn, voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 18 uur geleden zei Quinn: Niets helpt echt, niets lost echt op, niets... Laat maar. Life sucks. Nee hè, hooguit even. en dat doet zeer en maakt mij soms opstandig, vaak moedeloos en somber, wanhopig, soms apathisch en nog zo wat meer. En toch zijn we er nog, modderen we door, in de hoop op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Hoi Is de ergste craving achter de rug of sta je nog wiebelig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Het gaat al weken niet zo goed. Dissociatie. Rare ritmes. Cravings. Dan enorme emoties, dan weer volkomen emotieloos. Overbodig. Zinloos. En toch verlangen naar meer. Naar beter. Het zal allemaal wel vallen onder je moet er doorheen maar ik wil er helemaal niet doorheen. Ik wil er, wat en waar er dan ook is, gewoon zijn. Er. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 13 minuten geleden zei Quinn: Het gaat al weken niet zo goed. Dissociatie. Rare ritmes. Cravings. Dan enorme emoties, dan weer volkomen emotieloos. Overbodig. Zinloos. En toch verlangen naar meer. Naar beter. Het zal allemaal wel vallen onder je moet er doorheen maar ik wil er helemaal niet doorheen. Ik wil er, wat en waar er dan ook is, gewoon zijn. Er. Je bent er: je bent hier en je wordt gelezen en gehoord. Meer kan en weet ik nu niet te schrijven. Hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Ik lees je ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Het is de veertiende vandaag en dat betekent dat het morgen de vijftiende is. De vijftiende van de maand, de verjaardag van mijn niet meer drinken. Tandvlees. Het wordt gemakkelijker, dat zegt zo ongeveer iedereen, maar het is het voor mij, nu, in elk geval niet. Er zijn zoveel momenten dat het gemakkelijker lijkt om toch een fles open en leeg te maken. Omdat ik dan misschien iets voel. Omdat ik dan misschien niets voel. Omdat ik het dan misschien even warm krijg. Omdat ik dan slaap, al is het maar even, droomloos. Zonet klikt ik wat rond hier op het forum, want ook al is er misschien niemand, ook al is er misschien geen gesprek, het is er toch, een begin of een eind van verbinding, een forumfamilie, contact. Puur toevallig klikte ik op 15 mei. Ook een vijftiende, ook een verjaardag. Ik kan het niet maken te gaan drinken. Want ik heb het beloofd. Ook al struikel ik onderweg, de belofte is om op te krabbelen en door te gaan. Op de vijftiende. Dank je wel @Lars. Artemis, lady jane, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 en er is wel echte verbinding Quinn iets,niets,warmte, droomloze slaap, voelen prima, maar niet meer na drank joh♥ Lars weet hoe moeilijk het is/was, mooi dat je hem noemt ook, hij zakt wat weg bij mij soms maar ik had echt een zwak voor hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Tien maanden, petje af Quinn, petje heel diep af voor jou. Maar wat gun ik jou een ander gevoel bij die tien maanden... Wat gun ik jouw licht.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Tiende maand tiende regel and shave close Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Ja @Lars… Het is een barre tocht tot nu toe geweest. Vanavond loop ik met een fakkel met jullie mee. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Rosee, Musashi en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Zelfafstraffingen. Tja. Mechanismen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 't Is de sterfdag van mijn vader vandaag. Geen idee waarom ik dat soort dingen onthoud. Het is al zo'n wankel stel dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 deze zag ik in de bieb gisteren en moest aan jou denken In order for the light to shine so brightly the darkness must be present. Francis Bacon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Soms zou je op een knopje fast forward moeten kunnen drukken. Maar waarschijnlijk leer je het meest van de wankele dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 (bewerkt) ..... Het was niet de bedoeling dit openbaar te delen. Korte samenvatting: het gaat niet goed en de fles roept. 4 februari 2022 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden