Reacher Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Maand vijf, dichtregel vijf -I did not wish to live what was not life, living is so dear; Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Gefeliciteerd! Vijf maanden… het lijkt een eeuwigheid. Of ging voor jou de tijd snel? Veel is anders geworden in je leven. Hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Vandaag een beetje hyper en de concentratie is bagger. Dus ik houd het kort hier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Haai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 gaat het Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Quinn, hoe gaat het met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik was dus ziek. Echt plat en naar en ellendig, niet alleen maar mannengriep. En nou krabbel ik weer op. En zit stilletjes aan een sigaret te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 58 minuten geleden zei Quinn: aan een sigaret te denken. Vies hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 O @Bob mooi staaltje psychologie, maar nee, ik heb er echt zin in. Maar heb ze niet in de buurt, dus lekker dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 ook die trek gaat over Quinn fijn dat je weer goed genoeg bent om hier te komen Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 I don't take orders very well Sir Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Ik ben, ondanks de gezondsheidsproblemen, best stabiel momenteel, mentaal gezien. Ook wel fijn. Alleen die drang naar nicotine... absurd hè, benauwd tot en met en dan na een hoestbui zin hebben in een sigaret.... Weirdo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Ook een heerlijke mind fock , @Quinn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 @Lieke7777 die snap ik even niet. Als het een mindfuck is, die nicotine, dan vind ik het een valse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Het is toch eigenlijk zo ? De drang naar nicotine en sigaret is een mind funk. Net zo min als de drang naar alcohol toch ? Ik bedoelde hem niet vals hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Van een nicotineverslaving afkomen is pittig. Daar kunnen er hier meer over meepraten. Koppig volhouden is de enige manier. En het is vies inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Ik bedoelde niet jouw opmerking als vals @Lieke7777 maar voor mij is een mindfuck een manier om iemand er netjes in te laten lipen en goed pissig te krijgen, terwijl je er iets later samen om kunt lachen. En dat doet nicotine niet. Niks grappigs aan die treiterij, zeg maar. Ik rook al zo lang. Maar ja, dat gold voor drinken ook. Hoe was het ook? Moedig voorwaarts? Nou ja, met trillende handen, knikkende knieën en piepende longen dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 september 2021 Rapport Share Geplaatst 5 september 2021 Ben je nu dan ook gestopt met roken of begrijp ik dat verkeerd? Held! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 september 2021 Rapport Share Geplaatst 5 september 2021 Moedig voorwaarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Hoe gaat het nu @Quinn, knap je al een beetje op? En jeetje ja, zo herkenbaar die zin in een sigaret, zelfs (of misschien juist) als je je niet lekker voelt... Maar troost je: het wordt minder op den duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2021 Het knapt nog niet hard op, maar het wordt in elk geval niet slechter. Ben erg moe de hele tijd en dat is kwalitatief uitermate teleurstellend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 12 uur geleden zei Quinn: ......dat is kwalitatief uitermate teleurstellend. Leuk deze uitdrukking weer eens te lezen... ook al blijft het natuurlijk heel jammer dat hij op jou van toepassing is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden