Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Als ik je iets zou mogen vragen dan is het om dagelijks jezelf 1 keer per dag in de spiegel aan te kijken en tegen jezelf te zeggen: het is niet mijn schuld. Doe het namens iedereen die zichzelf verwijt dat er seksueel geweld is gebruikt. Namens alle overlevers. Je bent zo dapper. En ik ben zo trots op je.
karin123 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Veel mensen zijn roofdieren @Quinn Wat een klerezooi. Blijf praten. Heb je een PEP kuur gekregen? Denk aan je.🍀
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dat gaat niet R. Ik ben het met je eens dat het nooit iemands eigen schuld is. Behalve nu, de mijne. @karin123 Ja, kuur vandaag dat drie. Voor c staat zo snel als kan PrEP klaar, maar eigenlijk wil ik eerst zelf goede uitslagen hebben, zodat dat geen issue wordt.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Yana bedankt voor jouw delen ook
Francoise Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Draadje teruggelezen want begreep er idd even niks van .... ooohhhh @Quinnweet niet wat te zeggen soms het leven zo ontzettend oneerlijk 😥 Kon je jezelf maar zien , zoals wij je zien ❣️
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 51 minuten geleden zei Quinn: @Yana bedankt voor jouw delen ook En ik was zelf met die gast naar zijn huis gegaan omdat hij me uitnodigde voor een kop thee en het voelde al niet echt goed maar hij was zwart en ik dacht dat ik me daardoor wat ongemakkelijk voelde en vond dat ik niet moest discrimineren. Ik negeerde mijn intuïtie, ging vrijwillig zijn huis in en toen werd ik opgesloten enz . Was het dus mijn eigen schuld? NEE! Het is ook niet jouw schuld, doe wat Reacher je aanraadt ook al voelt het nog zo ongemakkelijk. Het is nooit te laat om van jezelf te gaan houden, en het is helemaal niet moeilijk om van jou te houden, daar weten wij alles van. Francoise reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hij had wat mooi spul en ik zei best joh, kom naar langs. En toen hebben we samen een lijntje gezet, want eerst proberen voor je in slaat. Dus toen vroeg ik wat is ervoor hebben moest en zei ie jou, dus ik zei, je doet je best maar. Want ik ben niet bang en nam het ook totaal niet serieus. Maar dat was dus aanleiding voor die eerste uithaal en ik had wel bang moeten zijn want hij was sterker en gemener. En het sowieso achterlijk om een drugsdealer in je huis te laten. En nou kreeg ik bericht dat de onderburen hebben geklaagd over geschreeuw en geluid van vallende meubels en wanneer er wat aan de overlast van boven wordt gedaan. Ze hebben me dus gewoon gehoord en niks gedaan. Klerelijers. Francoise reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Er zijn zat mensen die hun dealers thuis uitnodigen Q. Ik heb er zelfs bij 1 in huis gewoond, zonder daar verder bij stil te staan. Op het moment dat jij geen toestemming gaf had hij met zijn poten van je af moeten blijven. Punt. Het was niet jouw schuld.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja @Reacher, punt. Koppijn. Dat dat kan, door al die meuk heen
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden En c heeft die coke natuurlijk meteen weggeflikkerd toen ie het zag liggen. Hoge prijs voor niks. Francoise reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nog een paracetamol erbij doen? Om de pillen nog een level te uppen?
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Brinta. Met melk, een schep honing en liefde.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Awww, ik wil ook liefde maar dan op mijn erwten. Zeg, ik mis de pubquiz. Die ga ik weer eens opdiepen.
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik mis Ei goesting... Reacher reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik kan niet komen spelen. Ik moet werken ..
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Uitnodiging blijft staan @Artax Pillen binnen en binnen gehouden. lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 3 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Nog maar negen keer gedouchet vandaag, dat is vooruitgang. En wat eten binnen gehouden, ook vooruitgang. En omdat mijn agressie ergens heen moet, zit ik te bedenken of en hoe ik de onderburen eruit kan krijgen. Misplaatste wraak is zoet. En kinderachtig. Maar toch.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden