Benerklaarmee Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Ik zit ook niet lekker in mijn vel en jij mag gewoon ook mens zijn! Ik hoop dat ik als mens niet meteen afgebrand ben want ook ik heb maar een mening over wat ik lees. En ik hoorde eens: een mening is net een navel.. iedereen heeft er een maar niemand doet er wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 (bewerkt) Zo logisch @Lars. Dat begrijp ik. Zelfs ik af en toe, voel me eenzaam. Terwijl ik begrijp dat ik totaal niet in jouw situatie zit. Eenzaamheid is lastig. Doet soms pijn. Door hier te delen kun je je wellicht weer een beetje verbonden weten/voelen en misschien een stukje minder eenzaam. 22 maart 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Knap en moedig dat je dit tikt Lars! Voelde ik wel aan. Je weet mij te bereiken he? Ook buiten dit forum om. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Heee... je bent niet en nooit alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Ben het niet @smart maar voel me alleen de wereld draait door en dat is logisch maar ik wil niet meer door lady jane en smart reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 In het weekend krijgen we of ze of wie wil een borrel of een biertje nooit meer dan 2. Vraag me zo af of ik dat ook weer zou kunnen want ben best wel eens jaloers. Zou het kunnen na een lange tijd droog staan ik kan zelf toch niet meer halen dus zal het dan ook bij 2 kunnen houden. Of zou mijn lichaam gek worden en vragen om meer wat denken jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Ja wat moet ik hierop zeggen. Ik ben zelf niet echt katholiek op dit punt dat is bekend. Je lichaam zal vast wel meer vragen, ja, na die 2. Gek worden, dat weet ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Waarom ben je jaloers? Wat hoop je dat die twee je zullne brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Ja dat is een goede ik denk gewoon mee doen en de smaak willen proeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 (bewerkt) Ja. Ik weet het niet Lars. Ik denk in mijn geval, dat ik meer zou willen en dat zou trachten te verkrijgen. En dan ongelukkig worden. Boos op mezelf, teleurgesteld want ik krijg niet wat ik wil en hongerig naar meer. Dat is mijn angst. 28 maart 2019 bewerkt door Lika Grammatica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 (bewerkt) Bier smaakt vies, het is toch echt de alcohol die het deed hoor. Sigaren smaken ook vies, al blijven er mensen beweren dat ze het lekker vinden. 28 maart 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 met een 0 % doe je mee en proef je de smaak Lars merk je dat je dan toch iets mist of erge trek krijgt dan zou ik ook daar meteen mee stoppen. ik drink er nog ongeveer 6 per jaar ooit ben ik er mee afgekickt en dronk ik er wel 4 per dag dat werd steeds minder tot ik het helemaal vergat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Sja....ik zou het niet doen. Want ik kan het niet. Ben namelijk alcoholverslaafd en na de eerste slok wil ik alleen maar 'meer'. Dat weet ik. En naar de ellende die dat oplevert wil ik niet terug. Kan me wel voorstellen dat omdat het elke week zo terugkomt, je je af gaat vragen, waarom ik niet? Omdat het niet kan. Simpel. Hou het simpel. Eenmaal verslaafd kun je nooit meer terug naar 'sociaal drinken'. Denk niet dat je gek zult worden, maar wel weer vervalt in het gedrag wat erbij hoort, op alle mogelijke manieren aan drank komen. En daar word je niet blij van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Heb je dit al eerder geprobeerd en hoe ging het toen? Wat je zegt: je kunt er niet meer halen. Maar ja, ik denk dan zelf: wat heb je aan 2, dan begint het pas lekker te worden. Het zou jammer zijn als het weer in je systeem komt en je er in je hoofd steeds mee bezig bent. Maar ik snap je heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Op 28-3-2019 om 19:19 zei Lars: Vraag me zo af of ik dat ook weer zou kunnen want ben best wel eens jaloers. Zou het kunnen na een lange tijd droog staan ik kan zelf toch niet meer halen dus zal het dan ook bij 2 kunnen houden. Of zou mijn lichaam gek worden en vragen om meer wat denken jullie Ik kan alleen voor mijzelf spreken: Na 5 jaar dacht ik dat ik het misschien wel kon, en op zich kon ik het ook. Ik dronk een paar, nooit teveel, maar na een paar maanden ging het toch weer mijn gedachten beheersen, de hele dag. Toen ben ik voor de tweede keer gestopt. En dat gevoel van eenzaamheid vind ik heel herkenbaar en ook heel akelig. Ik bent er, de ander is er en toch kan ik dan de verbinding niet voelen. Dan ben ik eenzaam, maar niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Ook ik dacht na 4 jaar wel weer is een onschuldige radler te kunnen nemen. Dat kon ook...een paar weken. Toen kwam de wijn, daarna ook sterkere drank. Nog steeds gedoseerd. Ik noteerde het in mijn agenda in een geheimschrift (afkortingen) en dronk niet elke dag en niet teveel. Maar onvermijdelijk volgde de opbouw: steeds meer en vaker. Oke, na een paar weken of maanden stopte ik weer een aantal maanden, daarna voor een paar weken en tenslotte dagen. En het vreselijke tellen in mijn hoofd, de onrust, mijn vriend die soms meende alcohol te ruiken wat ik ontkende, het daarmee bezig zijn terwijl je al zoveel te doen hebt, etc., etc. : wat veel negatieve energie. Voor mij is de conclusie: ik ben een alcoholist en zal nooit 'normaal' kunnen drinken. Ik heb een goed leven en dat wil ik niet laten verpesten door die stomme alcoholist in mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Zo ben blij uitslag scan er zijn weer meer en grotere plekken te zien op de scan dat betekent achteruitgang maar dat heb ik al vernomen. Erg gelukkig met deze uitslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 39 minuten geleden zei Cleo66: Ik denk dat ik begrijp waarom je dit zegt Lars . Mooi @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Ik begrijp het helemaal @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Snap het ook lieve @Lars Ga je wel missen als het zover is, dat wist je al. Kan heel leuk bedenken dat je vast nog een paar jaar mee kan. Maar jij bent de baas en beslist. zo hoort het ook. En niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden