lady jane Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Mooi en fijn dat je je nu rustig voelt. Het "beestje" is bij de naam genoemd bij de mensen die er, buiten jouzelf, het meest en het directst mee te maken hebben. Je moet érgens beginnen en dat is misschien nog wel het moeilijkste van alles. Het balletje kan nog alle kanten oprollen maar het rolt. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 (bewerkt) Hij heeft je gezien en gehoord, wat fijn! Hij lijkt er erg zorgvuldig mee om te gaan en dat is heel belangrijk. Dochters die zeggen “en wij dan? En de kleinkinderen dan” willen niet van je af denk ik, die houden van je . Respect voor hen dat ze zoveel van je houden dat ze dit proces samen met jou aan willen, en durven te, gaan 11 februari 2019 bewerkt door Jannigje bumperjim en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Dat klinkt respectvol en open. Waardevol ook. En dapper dat je dit hebt gedeeld. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Mooi , Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Fijn zoals het vandaag gegaan is, Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2019 Ik kon vannacht niet slapen en heb bijgelezen. Sorry dat ik er even niet was. Mijn steun heb je. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Waarom is alles nu zo moeilijk lijkt wel de zin in mijn leven steeds minder word. Ik moet dat toch proberen om te gaan draaien wat het ook word een jaar of 4 jaar zal toch nog wat er van maken moeten. Ik kan amper meer lopen in huis achter rolator en buiten huis in rolstoel niemand weet waarom ja geen spierkracht meer in benen ik fiets elke dag op de hometrainer wil zo graag dat ze weer sterker worden die benen maar ja tijdens revalidatie werd het ook alleen maar slechter. Ik ben incontinent vind het zo mensonterend maar ik zal het er wel mee moeten doen. Ik ben moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen...ik lees je Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 ach Lars, wat een vreselijk gevoel moet jij nu hebben, ik zou je zo veel mooiers gunnen. En de vooruitzichten zijn natuurlijk niet veelbelovend. Is het wel spierkracht die afneemt? Of begint het bij signalen die de hersens niet meer overbrengen aan de spieren? Want daar kan wel verbetering in komen, er is volop onderzoek naar. Ik las laatst iets over pulsen opwekken. Maar weet zelf niet goed meer hoe. Mijn hersens zijn gatenkaas wat onthouden betreft. Ik zal eens gaan googlen of ik er nog iets over kan vinden. Maar misschien is dat bij jou niet aan de orde? Gek dan toch dat ondanks trainen die spieren verder verslappen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Sterkte @Lars ik ben dan heel weinig actief. Velen snoeren mij de mond door hun klaagzang. Maar jij blijft een topper die er telkens bovenuit springt Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Och @Senna33 ik kan ook klagen hoor maar lief van je @GewoonDoen ik heb gekeken maar daar waag ik me niet meer aan lief dat je mee denkt Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Lieve Lars, hoe jij er mee omgaat vind ik zo bewonderenswaardig. Ik lees je, kan je niet helpen, maar weet dat ik je ALTIJD lees en dat je alles kwijt kunt hier. Wat mij betreft. Je bent me bijzonder dierbaar. lady jane en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2019 Ik leef ook met je mee Lars. Wat die benen betreft, gewoon koppig doortrainen. Erin geloven. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2019 2 uur geleden zei bumperjim: Ik leef ook met je mee Lars. Wat die benen betreft, gewoon koppig doortrainen. Erin geloven. Trainen is een groot woord maar ik fiets welke elke dag even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2019 Trainen is geen groot woord in dit geval hoor, Lars. Als die spieren van jou je zo in de steek laten is ook 'even fietsen' al een training van formaat. Ik wens je sterkte, en nu niet alleen mentaal maar ook fysiek. En alle positiviteit die je uit alle hoeken en gaatjes weet te peuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2019 Ik blijf jou lezen @Lars Ik heb trouwens al een tijdje niets meer gelezen over de konijntjes, heb ik iets gemist en hoe gaat het nu met ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 Gaat goed met de konijnen en met de vogels ook wel fijn dat de konijnen straks weer meer aandacht krijgen als iedereen meer buiten is huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Al bijna 2 weken geleden dat ik naar de huisarts ging mijn gedachten staan niet stil. Ja ik wil het nog steeds maar ook de angst komt om de hoek kijken. Angst voor de dood angst om dood te gaan. Maar ook wat als men niet instemt hoe dan verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Dit zijn nou typisch beslissingen die je niet even tussendoor neemt. Laat het maar lekker pruttelen, met alle gevoelens en twijfels die daarbij opkomen. En áls je "nee" te horen krijgt, is het vroeg genoeg om je je dáárover zorgen te maken. Je eigen wensen en eisen duidelijk krijgen en daar een goed gevoel over hebben. Dáár heb je invloed op. Neem je tijd ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 (bewerkt) Wat Nicky zegt Lars. Goed dat je beschrijft wat er met je gebeurt nu. Ik kan het me helemaal voorstellen. 24 februari 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Lars of je wel of niet door gaat zetten; in beide gevallen kun je er hulp bij krijgen, en doorgaan geeft ook een escape mogelijkheid. Dit hoort natuurlijk bij jouw proces, het zou gek zijn als je die angstgevoelens niet zou hebben. Wees geduldig en mild naar jezelf. Niets heeft haast! En heb vertrouwen in mensen om je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 lekker makkelijk schrijven he voor een ander advies, maar ik meen het wel. weet ook niet veel anders te schrijven. een eenzaam proces diep van binnen voor jou♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden