Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Niet fijn man. Ik hoop dat je er ongeschonden en snel weer doorheen komt.
Tja, aan mij heb je niks. Geen idee wat ik voor je zou kunnen doen. Ben zelf ook nogal futloos de laatste tijd en totaal geen
interesse in wat voor toekomstplannetjes dan ook. Ben elke keer weer blij als het 's avonds weer bijna bedtijd is.
Jammer eigenlijk, want straks kom ik misschien weer in een flow waarin ik tijd tekort lijk te hebben.. maar ja, zo jojo ik m'n leven lang al.
Ups en downs.
Ik wil me al een tijdje wat meer gaan verdiepen in portret- en dieren schilderen. Maar als ik naar een stukje houtskool kijk word ik al moe...:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg lieve Lars... wat nou joh...

Rot om te horen!!

Is er iets met je med.gebruik? Kun je achterhalen wat dit triggert? Waardoor...??

Goed dat je het hebt aangegeven daar. Ik hoop dat je goed slaapt!

Ook hier is het niet altijd lollig.. zacht uitgedrukt. Zoiets als wat Koh schetst maar ietsje anders... een gezapige downheid haast... wachten op voorjaar en pensioen en te hard moeten werken.

Ga dit ook weer aan!!

Denk aan je....:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wil hier nog steeds niet erg. Maar ik doe wel weer meer dingen me opsluiten in mijn kamer heeft ook geen zin. Wel krijg ik na aandringen van mijn dochters een afspraak met een neuroloog. Misschien kan er met medicijnen wat gedaan worden of dat het proces wat minder snel gaat. Wilde eerst niet maar nu denk ik dat het geen kwaad kan. Als ik er maar geen verwachtingen van heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...