Lars Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Ik heb een enorme terugslag. Niet met drinken gelukkig. Voel me depressief zou het liefst uit het leven willen stappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Is dit al langer aan de gang, Lars, of komt dit zo ineens 'opzetten'? En heb je hier al wat van gezegd bij je hulpverleners (of hoe je ze noemt?)? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 In 1 keer uit het niets en ja ik heb het aan gegeven bij de begeleiding ook al gesprek gehad met psycholoog. Zal wel weer goed komen moet hier even weer door heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Niet fijn man. Ik hoop dat je er ongeschonden en snel weer doorheen komt. Tja, aan mij heb je niks. Geen idee wat ik voor je zou kunnen doen. Ben zelf ook nogal futloos de laatste tijd en totaal geen interesse in wat voor toekomstplannetjes dan ook. Ben elke keer weer blij als het 's avonds weer bijna bedtijd is. Jammer eigenlijk, want straks kom ik misschien weer in een flow waarin ik tijd tekort lijk te hebben.. maar ja, zo jojo ik m'n leven lang al. Ups en downs. Ik wil me al een tijdje wat meer gaan verdiepen in portret- en dieren schilderen. Maar als ik naar een stukje houtskool kijk word ik al moe... Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Heel erg vervelend Lars. Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Kan je alleen sterkte wensen en hopen dat je je snel wat beter voelt Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Sterkte Lars, hopelijk gaat dit gevoel snel voorbij. Wees lief voor jezelf. Je zei eerder dat je uitkijkt naar het voorjaar, nog even en dat komt eraan. De zon op je gezicht, lekker naar buiten. Houd moed! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Dank jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Zeg lieve Lars... wat nou joh... Rot om te horen!! Is er iets met je med.gebruik? Kun je achterhalen wat dit triggert? Waardoor...?? Goed dat je het hebt aangegeven daar. Ik hoop dat je goed slaapt! Ook hier is het niet altijd lollig.. zacht uitgedrukt. Zoiets als wat Koh schetst maar ietsje anders... een gezapige downheid haast... wachten op voorjaar en pensioen en te hard moeten werken. Ga dit ook weer aan!! Denk aan je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Lars, kop op!! Ben zo trots op jou!! Ga goed verder!! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Hoe is het Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Ha lief Hartje Moeilijk hè, dat leven soms. Soms na een periode van superfijne gebeurtenissen komt er een terugslag. Misschien is dat het wel. Ik hoop dat je snel weer een sprankje licht voor je komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Het gaat gewoon allemaal moeizaam. Het gaat sneller dan ik verwacht had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Dat is erg naar en moeilijk om te aanvaarden Lars, hopelijk ook af en toe een time out in het proces, zodat je wat rust is gegund hierin, sterkte! Reacher en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Ik heb al moeite met toenemende vergeetachtigheid, omdat ik ouder aan het worden ben, kan me niet voorstellen waar jij doorheen moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Och Lars...wat moet dat moeilijk zijn voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Ik gooi er maar weer wat liefde tegenaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Het wil hier nog steeds niet erg. Maar ik doe wel weer meer dingen me opsluiten in mijn kamer heeft ook geen zin. Wel krijg ik na aandringen van mijn dochters een afspraak met een neuroloog. Misschien kan er met medicijnen wat gedaan worden of dat het proces wat minder snel gaat. Wilde eerst niet maar nu denk ik dat het geen kwaad kan. Als ik er maar geen verwachtingen van heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goed dat je nu toch al weer wat meer dingen doet Lars, gesprek met neuroloog kan inderdaad geen kwaad en wie weet. Sterkte man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Sterkte Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden