tomtom2 Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Zo kan het ook hoor Lars! Wat een prachtig lied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Van de cd: North. In zijn geheel een schitterend muziekwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Ken deze wel met dezelfde titel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 For those in transition... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2017 Rapport Share Geplaatst 22 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Alles van Aretha Franklin. Dan kan je echt dweilen na afloop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2017 (bewerkt) Voor Mai, en VMekke, natuurlijk. DeookPippimissende 27 oktober 2017 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2017 wat is er mooier om op een zondag morgen met mensen een traantje van geluk en ontroering mee te plengen? Net als wij hier hebben ze bergen verzet om van hun leven het beste te maken en laten zien waartoe mensen met een "heel zwaar leven" toe in staat zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 3 november 2017 Rapport Share Geplaatst 3 november 2017 Tekst wat vandaag ook nog van toepassing is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Prachtig Skyer! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 (bewerkt) https://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY 12 november 2017 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 (bewerkt) Kippevel 20 december 2017 bewerkt door MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Sorry, ik versta er geen woord van en zie alleen maar bubbels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Lief van je, Borremeis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Jee @Bor, omdat ik jou zo moeilijk kan doorgronden wilde ik graag dit nummer luisteren. Dit om te kunnen "doorvoelen " waar jij gezeten hebt ten tijde dat koning alcohol nog heer en meester was van je leven . Respect meid dat je de weg uit deze hel gevonden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Mijn schreeuw om hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 1 uur geleden zei Bor: Dankjewel @Francoise Ja, dat is er ook zo een lied Die heb ik ook in mijn muzieklijst staan maar dan van Evanescence. Deze uitvoering kende ik nog niet maar ik vind het wel mooi, ja. Ja die is ook mooi ! Deze past echter beter bij mij dramaqueen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Oh Bor wat een vreselijk deprimerend lied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 20 minuten geleden zei Adri: Nogal vreemd om hier een ode aan de zuiplap te plaatsen. Och....vreemd..... bor provoceert wel vaker als ze niet lekker in der vel zit. Is vrij normaal onderhand vind ik. Lekker laten joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden