Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april https://music.youtube.com/watch?v=qYJ2m1eHPUw&si=5F52peMPsfPji4ww&feature=xapp_share Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Nah nog eentje dan… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april K voor mijn mee meisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Was jij hier ook bij @Jac? Ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Daarna hebben ze in mijn voortuin gespeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april 3 minuten geleden zei Roberto: Was jij hier ook bij @Jac? Ik wel. Gaaf dat je daar bij was, nee ik niet toen woonde ik nog Nederland en om eerlijk te zijn liggen de Stones me niet zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april (bewerkt) 19 minuten geleden zei Jac: Gaaf dat je daar bij was, nee ik niet toen woonde ik nog Nederland en om eerlijk te zijn liggen de Stones me niet zo Ik hou wel van hun muziek. Maar ik vind de lead zanger geen mooie man. Vooral dan zijn gelaatstrekken 25 april bewerkt door Claudius Was nog niet af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april (bewerkt) Liedje voor @Jac, was ik natuurlijk ook bij. Twee keer in Praag gezien, later in Rotterdam en vorig jaar in Groningen. 25 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april (bewerkt) En @Jac, toen het nationaal theater uit Brno in Praag optrad bij de openlucht fontein was ik daar natuurlijk ook bij. Filmpje kan ik niet vinden. Onderstaand is meer de stijl van ons Smaragdekindje. 25 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Er zijn maar weinig reacties op dit topic Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 april Rapport Share Geplaatst 26 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april https://music.youtube.com/watch?v=cyWUa9aAynY&si=V8SpleLA7fx8GAPB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april https://music.youtube.com/watch?v=cyWUa9aAynY&si=V8SpleLA7fx8GAPB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden