Spring naar bijdragen

Bij welke muziek hou jij het niet droog?


Jan40

Aanbevolen berichten

@Roberto ik heb rammstein van een contact op een gedichten/verhalen site en nog veel meer. Ik denk niet dat ik meer gepraat heb als met met haar op het oude msn. Ze heeft geprobeerd van schrijven haar beroep te maken. Ze was zeer goed in korte erotische verhalen. Niet zozeer in gedichten. Ik praat niet meer met haar ze heeft het contact verbroken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is 4 mei ? Ik weet dat Julie in Nederland veel belangrijke feestdagen hebben . Bevrijdingsdag? Dat is hier in Belgie veel minder. Al wil ik de verjaardag van de Kroonprinses wel vieren

 

https://royalresponses.com/2020/05/11/princess-elisabeth-the-duchess-of-brabant-biography-and-replies/

wat dit meisje al heeft moeten afzien omdat ze de eerste kind van de huidige koning was. Ze is zeer mooi. 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Claudius:

Wat is 4 mei ? Ik weet dat Julie in Nederland veel belangrijke feestdagen hebben . Bevrijdingsdag? 

@Claudius, hier in NL is 4 mei Dodenherdenking met om 20.00 uur twee minuten stilte.
Bevrijdingsdag is op 5 mei.

Mauthausen was een van de vele kampen naast het bekende vernietigingskamp in Auschwitz.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Roberto:

@Claudius, hier in NL is 4 mei Dodenherdenking met om 20.00 uur twee minuten stilte.
Bevrijdingsdag is op 5 mei.

Ja dat moest ik eigenlijk onthouden via een eerder contact van een gedichten.verhalen  site en nog veel meer . Ze  plaatste veel gedichten onder haar naam,, Wat andere niet leuk vonden .  Ik probeerde haar steeds te vededigen Ik was daar ook moderator; ik zocht veel op plagiaat. Maar er werd zeer veel ge plaatst. ik kon onmogelijk alle controleren. Ik  ben ook ooit een boek gaan lenen in bibliotheek in een stad die niet nabij was  . Om iemand te vrijwaren van plagiaat.

 

la

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Roberto:

@Claudius, kun jij je nog herinneren waarom ze jou op een afdeling geplaatst hebben met oudere mensen die aan het dementeren zijn? En dat jij dat helemaal niet leuk vindt.

@Roberto Ik heb dikwijls die vraag gesteld. Daar ga ik het morgen ook over hebben.Ik heb een gesprekken aangevraagd met die psyhater of met de studente psyhater, hopelijk is het niet met de mij  toegewezen psyhiater..Het laatste antwoord dat ik daarover had van een verpleegster, dat ik de verslavingsklnieken doorlopen had  en het geen zin meer heeft me daar terug te plaatsen,

 

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...