lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Van harte gefeliciteerd Mijn Gerrit, al 12 jaar aan het stunten en je 13e jaar is al begonnen, dus doooorrrrr........
stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden stroumfke schrijft zich uit lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) @stroumfke gedronken? 12 uur geleden bewerkt door lady jane
stroumfke Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 2 uur geleden zei lady jane: @stroumfke gedronken? ja ik heb gisteren gedronken ik kreeg niemand ni vast op de telefoon maar ik moet ook leren om ni te drinken als ik niemand ni vast krijg ni boos zijn aub
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden niemand wordt hier boos om stroumfke reageerde hierop 1
MijnGerrit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank Bob, dank Jane. De taart ziet er smakelijk uit! Wel moet je wat nieuws gaan verzinnen, Jane, want de motorfiets gaat eruit. Ik word zo langzaamaan ouder, de motorfiets zwaarder en het thuisfront ongeruster. Ik ben nu gewend aan het idee en heb er vrede mee. Bob, ik blijf graag op het jaarpact staan. Ik lees eigenlijk niet meer op het forum en drank is erg ver weg tegenwoordig. Wel heb ik nog steeds contact met wat lotgenoten en dat blijft waardevol. Dit jaarpact geeft me ook een goed gevoel. @stroumfke Ik lees je berichtjes hierboven. Vrijwel niemand stopt in één keer en het gaat jou ook lukken. Hou je goed. Bob en Quinn reageerden hierop 1 1
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hier volgt een lijst van 6 jaarpactleden die al veel te lang niet bevestigd hebben dat ze er op de lijst willen blijven, en ook niet reageerden op mijn herhaalde oproepen in persoonlijk berichten om dat alsnog te doen. De regel is dat men dat minstens eens per jaar moet doen. Kan iemand misschien buiten dit forum om contact met een of meer van hen opnemen, probeer ze dan te bereiken als je wilt. Ik wacht nog een paar dagen voordat ik ze van de lijst verwijder. Het gaat om @Jac, @Rogi, @lisastopt, @Fabienne1985, @Rory en @Quera.
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 43 minuten geleden zei MijnGerrit: Dank Bob, dank Jane. De taart ziet er smakelijk uit! Wel moet je wat nieuws gaan verzinnen, Jane, want de motorfiets gaat eruit. Ik word zo langzaamaan ouder, de motorfiets zwaarder en het thuisfront ongeruster. Ik ben nu gewend aan het idee en heb er vrede mee. Bob, ik blijf graag op het jaarpact staan. Ik lees eigenlijk niet meer op het forum en drank is erg ver weg tegenwoordig. Wel heb ik nog steeds contact met wat lotgenoten en dat blijft waardevol. Dit jaarpact geeft me ook een goed gevoel. @stroumfke Ik lees je berichtjes hierboven. Vrijwel niemand stopt in één keer en het gaat jou ook lukken. Hou je goed. bedankt mijngerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden