Maja Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen! De merel protesteert luid in de tuin. Tijd om op te staan. DAGPACT: Mormel Maja
Kaatjee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Mormel Maja kaatje🌺 goedenmorgen alle 2 de kinderen bereiken zich voor op school en ik kijk toe met bakje kloffie en stop ze een extra koek in de tas . Zo hondje uitlaten even sporten even langs me moeder en boodschappen doen. geen bijzonderheden vandaag ook Welis lekker. spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers Nou Kaatje, ik mag straks naar Yayoi Kusama met 2 van mn zussen en lunchen na afloop. Dus ik ben je voor denk ik? Ik laat wel weten of het de moeite is/was vanavond na de volley. Kaatjee, spirit en Mariposa reageerden hierop 3
Pumpkin Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT Mormel Maja kaatje🌺 Pumpkin Goedemorgen 🙂
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen frummers, Even een bakje hier neerzetten en dan lekker erop uit met de hond..
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT Mormel Maja kaatje🌺 Pumpkin Yvonne
Kaatjee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 13 minuten geleden zei lady jane: Goeiemooiemorgen frummers Nou Kaatje, ik mag straks naar Yayoi Kusama met 2 van mn zussen en lunchen na afloop. Dus ik ben je voor denk ik? Ik laat wel weten of het de moeite is/was vanavond na de volley. Ben benieuwd @lady janeveel plezier
Etty Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen, Ga eind deze maand ook naar de tentoonstelling met zus. Dochter was er al en was onder de indruk. Het wordt voor mij een werkdag vandaag. Tussendoor een uurtje de hei op. Zit lekker in mijn vel. spirit en Mariposa reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT Mormel Maja kaatje🌺 Pumpkin Yvonne Spirit
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Met een dekentje en kersenpitkussen op de bank. Niet helemaal lekker opgestaan. Vanmiddag wel nog wat boodschappen doen op de fiets. Maar eens een gezonde maaltijd maken. Gisteren de laatste kant en klaar maaltijd op. Ik zit aan stamppot te denken. Het zal waarschijnlijk boerenkool worden met spekkies en rookworst. Mijn vriend is sinds gisteren weer aan het werk. Hij heeft geluk gehad dat hij zijn baan nog heeft. Dan moet het toch wel een goede automonteur zijn, of een begripvolle baas. Neemt verder niet weg dat ik van gedachten ben veranderd. Ik blijf gewoon zoeken naar een eigen stekkie. Ik weet nu onderhand wel uit ervaring dat het na een maand weer mis gaat. Zolang hij niet drinkt is het een hardwerkende man en fijn in de omgang, maar als het beest in hem weer losbreekt, hetgeen de drank van hem maakt, is er niet mee om te gaan. Ik ga weer even verder bankhangen en over een uurtje naar de buurtsuper.
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Een paar sombere dagen. Najaarsblues. Niks ernstigs, maar wel stemmingen die me mee kunnen slepen. Joy Division. Godskolere, wat een uitzichtsloze muziek is dat zeg. Prachtig. Maar het doet me geen goed. Snel maar weer ABBA draaien. En een wake-up-light geïnstalleerd waarmee ik hopelijk weer wat vrolijker uit bed stap. Er zitten vogelgeluiden bij. Dus dat moet goed komen.
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Moeilijke tijden voor je @spirit. Schrikken dat de drank er ook ineens bij jou weer in schoof. Op je hoede blijven. Voor jezelf kiezen. Je kent de riedels wel. En dan ook nog boerenkool. Het zit je niet mee.
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Drank en sigaretten zijn nog altijd ver weg voor mij. Maar ik herken wel haarscherp de buien waarin ze ooit zo genoeglijk resoneerden. Dat is best leerzaam. 2 uur geleden bewerkt door Oskar
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 22 minuten geleden zei Oskar: Moeilijke tijden voor je @spirit. Schrikken dat de drank er ook ineens bij jou weer in schoof. Op je hoede blijven. Voor jezelf kiezen. Je kent de riedels wel. En dan ook nog boerenkool. Het zit je niet mee. Geen zin om boerenkool te halen en te maken. Flinke wandeling met de hond gemaakt en nu weer met kersepitkussentje op de bank. Het eten zie ik wel.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT Mormel Maja kaatje🌺 Pumpkin Yvonne Spirit Quinn @spirit je weet het, zorg dat je eten in je maag stop, al is het een gebakken ei. Of vla.
IJsvogel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) DAGPACT Mormel Maja kaatje🌺 Pumpkin Yvonne Spirit Quinn IJsvogel Ben benieuwd wat je van de tentoonstelling vindt @lady jane. Er gebeurt veel op allerlei gebied. Laatste thuiswonende kind heeft een kamer gevonden. Heel mooi en gezond, voor ons allebei. Maar oei, ik zal goed moeten oppassen, want ik zak al weg als ie met vakantie is. Nu ga ik maar een soort goede structuur voor mezelf neerzetten want anders ga ik zweven. Bestaande uit in ieder geval op tijd opstaan, werken natuurlijk, studie, hopelijk nog maar 8 maanden, op mijn eten letten en sporten. En ook naar de voordelen proberen te kijken, maar dat vind ik nu nog lastig hoor... 1 uur geleden bewerkt door IJsvogel Oeps, we hebben elkaar gekruist Q, ik kan alleen een witregels voorkomen
Mormel Geplaatst 26 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Leuk voor vandaag: fietstochtje gemaakt tussen de velden en door de bossen en deze laatste geuren heerlijk naar de herfst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden