Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen! De merel protesteert luid in de tuin. Tijd om op te staan. DAGPACT: Mormel Maja
Kaatjee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel Maja kaatje🌺 goedenmorgen alle 2 de kinderen bereiken zich voor op school en ik kijk toe met bakje kloffie en stop ze een extra koek in de tas . Zo hondje uitlaten even sporten even langs me moeder en boodschappen doen. geen bijzonderheden vandaag ook Welis lekker.
lady jane Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Goeiemooiemorgen frummers Nou Kaatje, ik mag straks naar Yayoi Kusama met 2 van mn zussen en lunchen na afloop. Dus ik ben je voor denk ik? Ik laat wel weten of het de moeite is/was vanavond na de volley. Kaatjee reageerde hierop 1
Pumpkin Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden DAGPACT Mormel Maja kaatje🌺 Pumpkin Goedemorgen 🙂
Yvonne Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Goedemorgen frummers, Even een bakje hier neerzetten en dan lekker erop uit met de hond..
Yvonne Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden DAGPACT Mormel Maja kaatje🌺 Pumpkin Yvonne
Kaatjee Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden 13 minuten geleden zei lady jane: Goeiemooiemorgen frummers Nou Kaatje, ik mag straks naar Yayoi Kusama met 2 van mn zussen en lunchen na afloop. Dus ik ben je voor denk ik? Ik laat wel weten of het de moeite is/was vanavond na de volley. Ben benieuwd @lady janeveel plezier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden