Quinn Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Morgen. Kan echt merken dat de herfst er is. En hoewel herfst en winter mijn favoriete seizoenen zijn, blijft het donker lastig. Maar ja, je kunt niet alles hebben hè. Mijn zoon komt straks, ik hoop dat het droog blijft, dat loopt toch prettiger. Eerst nog maar even wat proberen te slapen. Dagpact: Quinn Reacher reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen allemaal!!!🌟 Dierendag!🐕🦺🐕🦺🐕🦺
Kaatjee Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen allemaal Dagpact: Quinn kaatje🌺 we staat na deze drukkere dagen niets op de planning vandaag . Das goed maar voor de stemming nu proberen te houden zo😅 veel plezier @Quinn
Marij Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen Ik ga zo iets nieuws doen; ik ben sinds een paar weken aan het oefendraaien bij een harmonie en vandaag spelen ze tijdens een kerkdienst. Ik kom nooit in een kerk, maar volgens de dirigent is dat bij iedereen het geval en is het gewoon een soort extra repetitie. Dus, ontbijtje met een croissantje en dan naar de kerk! IJsvogel, spirit en Lika reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden goeiemooiemorgen frummers welk instrument speel je op @Marij? de acoestiek is meestal erg mooi in kerken, en de sfeer ook, maar ik ken alleen maar zang en koren van vroeger.
Pumpkin Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen, Wat leuk Marij! Ik ga zo weer wandelen met een vriendin. DAGPACT Quinn Kastje Pumkin
Lika Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen. Gisteren was niet ‘mijn’ dag. Kijken hoe vandaag valt. Aan het weer ligt het in ieder geval niet.
Mariposa Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen! Gisteren naar een bruiloftsfeest geweest en iets van 7 glazen 0.0 bier gedronken. Jeetje, lijkt wel alsof ik een kater heb… pfff hoofdpijn. Kun je nagaan hoe erg het zou zijn als ik wel had gedronken…. Pumpkin reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Vanochtend rook het buiten naar herfst. Mist en stilte, mooi. DAGPACT Quinn Kastje Pumkin IJsvogel
Maja Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden De zon is weg. Dus eerst nuttige dingen gedaan als administratie en huishouden. Boek nodigt uit, maar moet nog even wachten. DAGPACT Quinn kaatje🌺 Pumkin IJsvogel Maja lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden gelukkig, Kaatje is weer uit het kastje gekomen🤣 Maja en Kaatjee reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Ik heb gisteren gedronken. Naar de buurtsuper gefietst en een literfles wijn gehaald. Daar gaan m'n bijna 3 jaar, dus @Bob haal me maar van het jaarpact af. Straks naar de kermis. Had ik afgesproken en ga ik ook doen. Neem wat bouillon, dat is goed m'n maag. Savonds een vent sochtends een vent. Herpak me meteen. Bah, baal van mezelf. 8 uur geleden bewerkt door spirit Mariposa en lady jane reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT Quinn kaatje🌺 Pumkin IJsvogel Maja Mormel @spirit: was het niet ergens te verwachten dat je weerstand zou breken gezien de situatie waarin jij je bevindt? Hopelijk geeft het wat extra motivatie om een punt te zetten achter die toxische relatie.
Marij Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @lady jane ik speel dwarsfluit Het was een leuke ervaring! Daarna wandelkleding aan en na wandeling door losloopgebied lekker in zon op een terras geluncht. Nu thuis met boek (en schone was aan de lijn) in de zon. @spirit ik hoop ook dat je hierdoor nog beter inziet hoe ongezond de situatie is spirit en lady jane reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT Quinn kaatje🌺 Pumkin IJsvogel Maja Mormel Yvonne
Bob Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei spirit: Ik heb gisteren gedronken. Naar de buurtsuper gefietst en een literfles wijn gehaald. Daar gaan m'n bijna 3 jaarrekening, dus @Bob haal me maar van het jaarpact af. Straks naar de kermis. Had ik afgesproken en ga ik ook doen. Neem wat bouillon, dat is goed m'n maag. Savonds een vent sochtends een vent. Herpak me meteen. Bah, baal van mezelf. Wil je helemaal van de lijst af of een nieuwe start maken vanaf vandaag, @spirit?
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemiddag frummers, Wat een ongekend heerlijke dag is het. En ja, het wordt alweer een stuk later licht 's morgens en over een paar weken weer plots een heel stuk vroeger donkerder... En toch.... de herfst is en blijft mijn favoriete jaargetijde. Ik kom nog even een bakje neerzetten hier. Wat kan ik me goed indenken dat je baalt @spirit, wat jammer. Maar blijf alsjeblieft op het jaarpact staan, maak er een herstart van, je verdient het. Ik hoop dat jij vandaag toch weer kunt genieten @Lika... En rustig aan @Kaatjee, rustig aan, ook jij verdient het (dubbel en dwars)
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ben ik aan het doen hoor @Yvonne! Net heerlijk in de plas gezwommen en vanochtend lekker met de honden weggeweest. Mijn moeder zag eruit alsof ze net 70 ipv 92 is en ik heb er twee nieuwe kammetjes gebracht want die was ze kwijt. Nu zit ik in de zon aan de plas. Nog even.
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 56 minuten geleden zei Bob: Wil je helemaal van de lijst af of een nieuwe start maken vanaf vandaag, @spirit? Weer opnieuw beginnen. Mariposa reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ben blij dat ik mee ben geweest naar de kermis. Het was zo leuk. De bouillon heeft me goed gedaan dus al met al valt de schade mee. Het zat er al een poosje aan te komen. Vanavond lekker eten. Weliswaar een kant en klaarmaaltijd maar die kunnen soms ook best lekker zijn.
Kaatjee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Jammer @spirit maar idd je situatie is ook er naar nu. Dat moet gewoon snel veranderen Pak je bij elkaar zet je op het jaarpact. En nieuwe start en hopelijk snel een leuk huisje
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ach @spirit, schouders eronder en door....
Lika Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden O joh, @spirit. Balen! Maar goed dat je opnieuw start! Je kunt het:-)
Kaatjee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact kaatje Blij stuk snelweg weer gereden weer sinds heel lang (angst) Lika reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact kaatje Reacher 💜 Leuks: Q Dierendag Quinn en Kaatjee reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden