Oskar Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Etty: Er is ook genoeg om over te mekkeren maar dat blijft minder lang hangen. Dat merk ik ook. Nu heb ik soms een irritatie, verdriet, een sombere dag, maar het gaat ook gewoon voorbij. In drank gegoten kon dat weken of eigenlijk nog veel langer aanhouden. Vorige week had ik een waardeloze dag. Dan voel ik de oude patronen opkomen. Vluchten in mateloosheid. Denken dat alles weer in gaat storten. Maar nee. Gewoon een waardeloze dag. Eén. En dan weer gewoon vrolijk verder. Pompiedom. Ik schrik er wel van wat een giftig effect de drank jarenlang op mij heeft gehad. Een gevangenis waar ik zelf elke keer vrijwillig naar binnen stapte. Maar nu ben ik vrij man. Klinkt wellicht wat theatraal, maar zo voelt het echt. bumperjim, Maja, Mormel en 3 anderen reageerden hierop 6
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nu ben ik benieuwd naar wat het favoriete waddeneiland van @Rosee is. Ik hoop: Schiermonnikoog.
Yana Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Oh, fijn @Oskar, heerlijk om dit te lezen 😍 Met mij gaat het oké, van alles over te zeggen maar daar heb ik even niet zo'n zin in. Ik zie de zon, daar ga ik wat in doen... Oskar reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Oei, ik verezel de vrouwendracht. Sorry dames. Vorige week met mijn oudste zoon naar de film van Oasis geweest. Een band die ik vroeger, en hij dertig jaar later leuk vindt. De muziek verstevigt onze band. In het donker vaak trots opzij gekeken. En wat een stoere * is die Liam Gallagher zeg.
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Zo meteen weer afspraak met de psycholoog. Gelukkig kan ik deze online doen want door een slechte verbinding van bussen ben ik anders vier uur kwijt. Hoog tijd dat ik mijn fiets laat herstellen, maar dat schuif ik voor me uit omdat ik nog een brief van de belastingen verwacht.
Rosee Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Nu ben ik benieuwd naar wat het favoriete waddeneiland van @Rosee is. Ik hoop: Hin Hint: het begint met een T.😛
Kaatjee Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden O heelijk @Roseeveel plezier en wat een weer
Kaatjee Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Yanalief at je het vraagt eigenlijk weet ik het zelf niet echt de ups en downs gaan hard achter elkaar. Vermoeiend
Adri02 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Hint: het begint met een T.😛 Dat moet dan Skylge zijn ! (Onmogelijk dat je Texel fijner vindt ) Ook mijn favoriet; ik kom er al heel lang elk jaar een paar weken buiten 'het' seizoen. Heerlijk eiland! Vroeger was Schier mijn favoriet, maar dat is me toch te veel een Randstedelijke dependance geworden. Rosee reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 6 uur geleden zei Oskar: Oei, ik verezel de vrouwendracht. Sorry dames. Vorige week met mijn oudste zoon naar de film van Oasis geweest. Een band die ik vroeger, en hij dertig jaar later leuk vindt. De muziek verstevigt onze band. In het donker vaak trots opzij gekeken. En wat een stoere * is die Liam Gallagher zeg. Grappig, dat is de buurman van familie van mij in Zuid-Frankrijk.
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Adri02: Dat moet dan Skylge zijn ! (Onmogelijk dat je Texel fijner vindt ) Ook mijn favoriet; ik kom er al heel lang elk jaar een paar weken buiten 'het' seizoen. Heerlijk eiland! Vroeger was Schier mijn favoriet, maar dat is me toch te veel een Randstedelijke dependance geworden. Hihi, dat heb je helemaal goed! lady jane en Adri02 reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Schier is mijn favoriet. En uiteraard Gronings grondgebied. Stamppot vanavond. Op de warmste dag van september. Logisch. Voor jou 🌷@Kaatjee 5 uur geleden bewerkt door Quinn Bewijsmateriaal Kaatjee en Rosee reageerden hierop 1 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Lekker uit eten met m'n familie. Verstand ff op nul en genieten!
Kaatjee Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dank @QuinnLekker toch stamppot hier weer curry kip met rijst (lijnen ) Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik ook curry en morgen weer dan is alles keurig op. Schier is mijn droomeilandje masr wel Fries hoor, foei Quinn.
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei Mariposa: Grappig, dat is de buurman van familie van mij in Zuid-Frankrijk. Oh grappig. Ik wist ook niet dat Liam Gallagher in Zuid-Frankrijk woonde. Maar hij zal natuurlijk wel een serie huizen bezitten. In mijn vorige post omschreef ik hem (bewonderend) als een 'stoere klootzak'. Nu is dat laatste woord vervangen door een sterretje. Lief he? Het is soms net alsof je weer op de basisschool bent. 'Badass' zou dat wel mogen? Of loeder? Ploert? 3 uur geleden bewerkt door Oskar lady jane reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 23 minuten geleden zei lady jane: Schier is mijn droomeilandje masr wel Fries hoor, foei Quinn. Nou, dat kan misschien officieel wel zo wezen Sjaan, maar dat accepteren we natuurlijk niet. Er zou eens een vloot op afgestuurd moeten worden vanuit Zoutkamp om het land hardhandig te annexeren. Hoewel ik het ook mooi zou vinden als ze het weer teruggeven aan de familie Bernstorff. 3 uur geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Risotto hier. Lekker. Kaatjee en lady jane reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hier bavette met de laatste tomaten uit eigen tuin.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 46 minuten geleden zei Oskar: Oh grappig. Ik wist ook niet dat Liam Gallagher in Zuid-Frankrijk woonde. Maar hij zal natuurlijk wel een serie huizen bezitten. Klopt, dat is vlakbij Grasse. Hij woont er geloof ik niet permanent (snap ik niet want is een megagrote luxe villa en de omgeving is fantastisch).
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hoi hoi, Wil een ieder bedanken die mij iets liefs of sterkte hebben gewenst. Kan niets op alles reageren terwijl een ieder dat wel verdiende omdat het mij sterkt. En in het bijzonder @Lika Dat heeft mij zo geholpen toen mijn vriendin bij mij aankwam thuis Erg dankbaar voor. Helft van de behandelingen wb hoeveelheid gehalveerd dat werkt beter voor mij en kan ik beter doorgaan en ook meer genieten van de goede dagen na het herstel van dat. Heel belangrijk voor mij. En dan zie ik wel wat de scans over een paar maanden opleveren of niet. Voor nu voel ik mij redelijk goed en daar ben ik al heel blij mee. Fijne avond allemaal. Nog wat muziek luisteren en dan heerlijk mijn bed in. Heb 3 katten toestemming gegeven om samen met mij in bed te slapen, was er vaak op tegen(wel 3 van mijn roedel die rustig kunnen blijven liggen bij elke beweging van mij en niet gaan lopen klieren, althans dat hoop ik en kan ik morgen beter benoemen) Morgen al mijn beddengoed de was in dus voor deze keer mag het even. Ze liggen toch al op en onder het dekbed. Uitnodigend genoeg😄 Hoop dat ik morgen nog een neus heb😉 Lika en lady jane reageerden hierop 2
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 11 uur geleden zei Oskar: Ik schrik er wel van wat een giftig effect de drank jarenlang op mij heeft gehad. Een gevangenis waar ik zelf elke keer vrijwillig naar binnen stapte. Maar nu ben ik vrij man. Klinkt wellicht wat theatraal, maar zo voelt het echt. Blij om je zo te lezen! En ook mooi omschreven zoals jij dat alleen kan in mijn ogen. Maar dan zet ik toch een kritische noot/ervaring bij de laatste zinnen. Althans zo werkte dat voor mij toen. De gevangenis ingaan vrijwillig(klopt!) Maar dan denk je dat je dat wel ooit weer een keer kunt ondanks het fijne geweldige gevoel van niet drinken en dan voelde ik mij soms gevangen dat ik nooit meer kon drinken. Dan vergat ik wat het had opgeleverd en voelde het niet drinken als een gevangenis/beperking en dan ging ik drinken. Eerst weinig en in controle en dan ja idd weer de binge. 2 gevangenissen dus ja nu ik het tik is niet meer drinken wel beter ja maar toch voel ik mij dan ook beperkt en gevangen. Zal nooit een trotse niet drinker worden denk ik. Slik. Zucht. Zou willen dat ik nu voor het slapen bv 1 glas bier zou kunnen drinken en dan klaar. Maaaaaar zo werkt dat niet nee. Althans niet voor mij helaas. Heb weleens gedacht overstappen op 1 glas sterke drank. Natuurlijk geprobeerd maar lukte ook niet. Het antwoord heb ik dus al. Ben gewoon een alcoholist zonder rem ongeacht hoe lang ik droog zou staan of welke drank ik dan ook tot mij zou nemen. Bevrijdende gedachten ja dat zeker wel. Wel hardleers geweest in het verleden. Maar goed tik hier ook niet voor niets al jaren.
Quinn Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Nachtpact: Quinn 🧡 Leuk: muren slopen. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Nachtpact: Quinn 🧡 Reacher 💜 Leuk: uit eten gaan. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Okay, ik vind verliefd naar elkaar staren ook erg leuk. U mag even overgeven. Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden